3de Editie! 11kW Pinkstertourtocht 2017 naar Bergische land

De route voor dit jaar is klaar.
Vrijdag ga ik de route voorrijden.
Zin in! :]
 
Oh dit klinkt wel héél leuk! Ik heb een yamaha tricker. Ik heb geen idee hoeveel kw, maar sneller dan 90 km/h is niet zo leuk.

Helaas heb ik zaterdag de 3e 's middags al wat staan (waar ik dus niet onderuit kom). Als er nog plek is, en het in het 'beleid' past, dan lijkt het me leuk om oo zaterdagavond in Wuppertal aan te sluiten...
 
Dat moet geen probleem zijn met de 6kw Honda Grom waar ik op kom. We weten ook allemaal dat we zo snel gaan als de langzaamste. Maar de Tricker is toch een 250? If so, wel een heel geinig ding.

Ik denk ook niet dat Gerdien daar een probleem van maakt. Maar dat kan ik natuurlijk niet voor haar bepalen.
 
Leuk :]

Ja, de Tricker is 250 en 14kW (volgens google). Hij kán wel harder, maar vanaf 100-110 begint hij raar te wiebelen, dus dan laat ik het gas liever los. Ik ben er erg blij mee, ik doe er toch geen autosnelweg mee. Ik vond het belangrijker dat ik met de voeten aan de grond kom, en dat ik 'm kan oprapen nadat ik bodemonderzoek heb verricht ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik ben helemaal enthousiast! Gerdien ik heb je zojuist een PB gestuurd. Als je de betalingsgegevens doorstuurt, maak ik het definitief :)

Oh, hier een foto van de Tricker

full
 
Hmm, dit zou best leerzaam zijn. Sinds september 2014 mijn A maar de hoogste berg die ik tot nu toe heb gereden is de Grebbeberg in Rhenen. Mijn brommert heeft wel iets meer dan 11kW :)

:]
 
Geld is overgemaakt, ik heb er zin in! *O*

Afgelopen weekend heb ik al heerlijk getourd met mijn broertje (en zijn mini-BMW), en komende zondag gaan we weer op pad (waarschijnlijk met meerdere motoren). Dan kan ik lekker oefenen met 'in een groep rijden', is wel handig als ik een beetje oefening heb voordat ik bij jullie aansluit. (En de rest kan oefenen met 'van het gas afblijven' }) _O- )


full
 
Hmm, dit zou best leerzaam zijn. Sinds september 2014 mijn A maar de hoogste berg die ik tot nu toe heb gereden is de Grebbeberg in Rhenen. Mijn brommert heeft wel iets meer dan 11kW :)

:]

Er is nog plek, hoor. :)
 
Geld is overgemaakt, ik heb er zin in! *O*

Afgelopen weekend heb ik al heerlijk getourd met mijn broertje (en zijn mini-BMW), en komende zondag gaan we weer op pad (waarschijnlijk met meerdere motoren). Dan kan ik lekker oefenen met 'in een groep rijden', is wel handig als ik een beetje oefening heb voordat ik bij jullie aansluit. (En de rest kan oefenen met 'van het gas afblijven' }) _O- )


[afbeelding]

Helemaal leuk! *O*
 
effe prakties: aangezien dit mijn eerste meerdaagse rit is weet ik niet precies wat ik mee moet nemen aan zooi. beetje logisch nadenken helpt me denk ik om 90% van alle benodigde meuk in te pakken. is het de bedoeling om 'n slaapzak oid mee te nemen? of ligt er een dekbed in het hotel?
 
Op de foto's op de website is beddengoed te zien, dus dat zou goed moeten komen. Anders voor de zekerheid even op de app navragen. Verder dan tandenborstel en ondergoed ben ik qua lijstje nog niet opgeschoten. Maar eigenlijk hoop ik dat mijn kofferrek en extra tank tege die tijd klaar zijn, en ik mijn vakantie setup kan uittesten (dan gaat er meer mee).
 
Beddegoed, handdoeken en zeep zijn er.
Valt dus mee allemaal. :)
 
vanochtend van X20DTL voor vertrek van de ex-lessersrit te horen gekregen wat ik mee 'moet' nemen. dat past dus makkelijk in een zijkoffer :)
 
En op de tourdag heb je iets nodig om eten en drinken in mee te nemen voor onderweg.
Een tasje of iets dergelijks.
Eten kun je voordien kopen in de supermarkt.
 
Laatst bewerkt:
ook dat gaat gewoon in de zijkoffer. heb er twee: 1 voor de klere(n)zooi en een voor gereedschap e.d.
(natuurlijk niet voor mijn motor, maar er rijdt een BMW mee :+ )

rugzakje lijkt me namelijk niet zo prettig rijden...
 
ook dat gaat gewoon in de zijkoffer. heb er twee: 1 voor de klere(n)zooi en een voor gereedschap e.d.
(natuurlijk niet voor mijn motor, maar er rijdt een BMW mee :+ )

rugzakje lijkt me namelijk niet zo prettig rijden...

nou saabert volgens mij heb je in de toekomst gekeken maar heb mijn uitlaat moeten vervangen + 2 banden maar dat moest so wie so
 
Vandaag heelhuids aangekomen in Wuppertal na een mooie rit. We hadden geluk want toen er een flinke hoosbui met onweer overtrok, toen waren we bij Louis Funshop in Wesel voor de eerste stop.
We konden lekker droog de bui afwachten.
Meer regen viel er niet, dus de eerste droge dag is in de pocket. :)
 
En wederom een dag met heerlijk motorweer. We hebben heerlijke bergwegen gereden met veel bochten.

full

Hier een groepsfoto bij de Müngstener Brücke.

Volgend jaar weer! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan