Het Drenthe & Groningen topic - nieuwe stijl Magic Five

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk!!!
Gewoon vroeg vertrekken. Ik zat om 5.45 uur op de motor... de route zelf was 400 kilometer inclusief was snellere stukken, hele krappe stukken en een mini stukje onverhard met mooi uitzicht. Zelfs tijd gehad voor 2 bakken koffie in de ochtend, pizza tussen de middag en nog een colaatje op het terras anderhalf uur voor het einde van de route. *O*
Alleen die 350 km snelweg heen en terug... tja, je ontkomt er niet aan. Wel is het aan te raden die terugweg iets later te doen (heb ik deze keer gedaan). Om half zeven vanuit Bad Munstereifel richting huis... half tien thuis. Geen file, gewoon met 140-150 doorrijden. :P

:]

Lekkah!
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk!!!
Gewoon vroeg vertrekken. Ik zat om 5.45 uur op de motor... de route zelf was 400 kilometer inclusief was snellere stukken, hele krappe stukken en een mini stukje onverhard met mooi uitzicht. Zelfs tijd gehad voor 2 bakken koffie in de ochtend, pizza tussen de middag en nog een colaatje op het terras anderhalf uur voor het einde van de route. *O*
Alleen die 350 km snelweg heen en terug... tja, je ontkomt er niet aan. Wel is het aan te raden die terugweg iets later te doen (heb ik deze keer gedaan). Om half zeven vanuit Bad Munstereifel richting huis... half tien thuis. Geen file, gewoon met 140-150 doorrijden. :P


Klinkt goed!! Zie je mogelijkheden de route naar mij toe te sturen? Wel weer zin in tripje :]
 
Wat is er loos dan :?

Tijdens de Kwakzalvertoer bleek mijn kontaktslot ineens verdwenen....
... het hing gewoon los ipv. dat het met 2 one-way bouten vast zat.
Met dank aan een Pixmania keykoordje van Witsche de boel vast kunnen binden.
Maar zoiets hoort natuurlijk niet. :N

Dus... even navraag gedaan of er in de historie iets bekend was.
Vermoedde namelijk dat de motor enige tijd in de buurt had gestaan v/e Harley Davidson ofzo.
Dit bleek gelukkig niet het geval. :')
Vermoedelijk hebben ze Zoë geprobeerd te stelen, want de one-way bouten komen er niet vanzelf uit.

Hmmmm.... ben benieuwd wanneer dit plaats heeft kunnen vinden.

Anyway.... 2 nieuwe bouten met blauwe locktight en het zit weer vast.
Rempedaal ook gelijk weer gefixed. :]
 
Tijdens de Kwakzalvertoer bleek mijn kontaktslot ineens verdwenen....
... het hing gewoon los ipv. dat het met 2 one-way bouten vast zat.
Met dank aan een Pixmania keykoordje van Witsche de boel vast kunnen binden.
Maar zoiets hoort natuurlijk niet. :N

Dus... even navraag gedaan of er in de historie iets bekend was.
Vermoedde namelijk dat de motor enige tijd in de buurt had gestaan v/e Harley Davidson ofzo.
Dit bleek gelukkig niet het geval. :')
Vermoedelijk hebben ze Zoë geprobeerd te stelen, want de one-way bouten komen er niet vanzelf uit.

Hmmmm.... ben benieuwd wanneer dit plaats heeft kunnen vinden.

Anyway.... 2 nieuwe bouten met blauwe locktight en het zit weer vast.
Rempedaal ook gelijk weer gefixed. :]

Och ja was ook zo....
Had ik niet meer gedacht.

Heb een geheugen als een zeef....
Vind ik niet niet erg.


sommige noemen het selectief, maar dat ligt eraan wie je vraagt
 
Oke, dan is de route denk ik wel het makkelijkst.
Anders had ik je de track gestuurd.
Track is beter, dan heb je de route 100% zeker goed. Met een route heb je kans door afwijkend kaartmateriaal dat de route afwijkt. Met een track vang je dat probleem op. *D
Werkt bij de 550 trouwens ook perfect.
 
Laatst bewerkt:
Track is beter, dan heb je de route 100% zeker goed. Met een route heb je kans door afwijkend kaartmateriaal dat de route afwijkt. Met een track vang je dat probleem op. *D
Werkt bij de 550 trouwens ook perfect.

Heb er rekening mee gehouden met het maken van de route.... gisteren met verschillende navi's geen problemen gehad.
 
Track is beter, dan heb je de route 100% zeker goed. Met een route heb je kans door afwijkend kaartmateriaal dat de route afwijkt. Met een track vang je dat probleem op. *D
Werkt bij de 550 trouwens ook perfect.


Kan track wel bekijken, maar moet dan met apparaat nog wel weer route maken om mee te rijden volgens mij.
Maar ondanks dat ik het apparaat inmiddels al poosje heb, heb ik me er nog nooit echt serieus in verdiept :$
Zal ik op regenachtige dag als ik tijd heb toch maar eens doen :Y
 
Kan track wel bekijken, maar moet dan met apparaat nog wel weer route maken om mee te rijden volgens mij.
Maar ondanks dat ik het apparaat inmiddels al poosje heb, heb ik me er nog nooit echt serieus in verdiept :$
Zal ik op regenachtige dag als ik tijd heb toch maar eens doen :Y
Stelt niets voor.


En anders hier de uitgebreide uitleg.
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk!!!
Gewoon vroeg vertrekken. Ik zat om 5.45 uur op de motor... de route zelf was 400 kilometer inclusief was snellere stukken, hele krappe stukken en een mini stukje onverhard met mooi uitzicht. Zelfs tijd gehad voor 2 bakken koffie in de ochtend, pizza tussen de middag en nog een colaatje op het terras anderhalf uur voor het einde van de route. *O*
Alleen die 350 km snelweg heen en terug... tja, je ontkomt er niet aan. Wel is het aan te raden die terugweg iets later te doen (heb ik deze keer gedaan). Om half zeven vanuit Bad Munstereifel richting huis... half tien thuis. Geen file, gewoon met 140-150 doorrijden. :P

Super :}
 
:N ... wel met Big D. gesproken over de Drift..... filmpje bekeken en dat ziet er netjes uit.

Dus.... wie weet. *D

:Y die drift maakt ook mooie beelden.

Heb net een drift voor paar euro overgenomen, is niet dezelfde kwaliteit als Big D. is een HD720.
Dus 720 pixels en 30fps, maar om mee te beginnen......

Morgen ff plekje zoeken op de Fuut en hopelijk in 't weekend nog een testritje maken
 
:Y die drift maakt ook mooie beelden.

Heb net een drift voor paar euro overgenomen, is niet dezelfde kwaliteit als Big D. is een HD720.
Dus 720 pixels en 30fps, maar om mee te beginnen......

Morgen ff plekje zoeken op de Fuut en hopelijk in 't weekend nog een testritje maken
Zondag heb ik een toertocht van de toerrijders naar het TW, er is nog plek.
 
Zondag heb ik een toertocht van de toerrijders naar het TW, er is nog plek.

Snap dat je de gezelligheid graag mee wilt nemen maar ook mij gaat dit niet lukken... :N


En eerlijkheidshalve ben ik inmiddels ietwat uitgekeken op het TW.... en zal mij eens gaan buigen over een tripje Eifel...
... eendaagstoertje van rond de 1000km... of met één overnachting.
 
Is de geboorte dag van de kleinste Rabbelaar *O*

*O* Een hardloopfeestje!
running-smiley.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan