Het Drenthe & Groningen topic - nieuwe stijl Magic Five

Status
Niet open voor verdere reacties.
hehe dat is zo. maar vond de beurs niet super.
wel nog een perenpak gepast. helaas was de broek te groot. en ik vond de kortingen niet echt denderent
 
hehe dat is zo. maar vond de beurs niet super.
wel nog een perenpak gepast. helaas was de broek te groot. en ik vond de kortingen niet echt denderent

:?

full
 
_O- _O- dom blondje hierzo. snapte al niet waarom dat perenpak werd gepost. stomme autocorrectie. bedoelde leren pak natuurlijk
 
Geslaagd.... proost op 2017... :t
Gisteravond enigszins ziek op de nieuwjaarsborrel geweest in de residentie van Kato
Was zeker weer gezellig, maar ik weet nu ook meteen dat ik allergies ben voor champagne
Gelukkig is het vandaag geen motorweer, ben daar nu echt niet fit genoeg voor :N

Note too myself: Blijf voorlopig uit de buurt van Zeijen, anders word ik aan het werk gezet
 
Gisteravond enigszins ziek op de nieuwjaarsborrel geweest in de residentie van Kato
Was zeker weer gezellig, maar ik weet nu ook meteen dat ik allergies ben voor champagne
Gelukkig is het vandaag geen motorweer, ben daar nu echt niet fit genoeg voor :N

Note too myself: Blijf voorlopig uit de buurt van Zeijen, anders word ik aan het werk gezet

Goedemiddag....
:Y ik was er ook en :Y ook ik heb me vermaakt op deze eerste, jaarlijkse :?, Losers/D&G nieuwjaars borrel.

Ben dus heelhuids thuis aangekomen, ondanks de zomerbanden i.c.m. dat witte natuurverschijnsel.

Wat die champagne betreft, mijn voorkeur gaat uit naar andere versnaperingen, maar zolang er alcohol inzit protesteert mijn lichaam niet. Hoop alleen dat ik niet aangestoken ben met een 1of ander exotische Knoalster flu, FEF2F4U...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan