Het Drenthe & Groningen topic - nieuwe stijl Magic Five

Status
Niet open voor verdere reacties.
KOFFIE


giphy.gif
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag in de regen en gisteravond ff een stukje gereden om de drift ff te proberen, valt met niet tegen voor een 720pixel cameraatje. Alleen de ab is niet 100% betrouwbaar, :Y zit al nieuw batterijtje in.

Zal kijken of ik vanavond nog wat stukjes achter elkaar kan plakken en eventueel kan delen.
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag in de regen en gisteravond ff een stukje gereden om de drift ff te proberen, valt met niet tegen voor een 720pixel cameraatje. Alleen de ab is niet 100% betrouwbaar, :Y zit al nieuw batterijtje in.

Zal kijken of ik vanavond nog wat stukjes achter elkaar kan plakken en eventueel kan delen.
Komt u maarrrr. Ben benieuwd. :)
 
Hola! How's life!

Facebook herinnerde me zojuist aan het feit dat we precies een jaar geleden op het pondje stonden op weg naar de Perdenstal!

Sorry, kon het niet laten om dit nutteloze feit even met jullie te delen.
Zo te lezen vermaken jullie je hier nog steeds.
 
Hola! How's life!

Facebook herinnerde me zojuist aan het feit dat we precies een jaar geleden op het pondje stonden op weg naar de Perdenstal!

Sorry, kon het niet laten om dit nutteloze feit even met jullie te delen.
Zo te lezen vermaken jullie je hier nog steeds.

latest


... maar inderdaad.... wij vermaken ons hier nog steeds. :Y
 
Over nutteloze feitjes gesproken....
... bezoekje huisarts heeft een antibioticakuur opgeleverd.
En om het helemaal goed te doen ook nog een prednisonkuurtje erbij gekregen. :')

Maar... aangezien ik toch in de stad was gelijk mijn nieuwe oordoppen opgehaald. *O*

Zag wat beeldmateriaal van RR voorbij komen.
Andere kwaliteit dan dat van BD maar niet slecht om te starten idd.
Tijd voor een ritje... :]

Maar... eerst herstellen. :/
 
Over nutteloze feitjes gesproken....
... bezoekje huisarts heeft een antibioticakuur opgeleverd.
En om het helemaal goed te doen ook nog een prednisonkuurtje erbij gekregen. :')

Maar... aangezien ik toch in de stad was gelijk mijn nieuwe oordoppen opgehaald. *O*

Zag wat beeldmateriaal van RR voorbij komen.
Andere kwaliteit dan dat van BD maar niet slecht om te starten idd.
Tijd voor een ritje... :]

Maar... eerst herstellen. :/
Waarvoor de kuren? :o
 
Vrijdag in de regen en gisteravond ff een stukje gereden om de drift ff te proberen, valt met niet tegen voor een 720pixel cameraatje. Alleen de ab is niet 100% betrouwbaar, :Y zit al nieuw batterijtje in.

Zal kijken of ik vanavond nog wat stukjes achter elkaar kan plakken en eventueel kan delen.
Beelden zijn zeker niet verkeerd :N
En je motor klinkt beter als in het echt :Y
 
Hola! How's life!

Facebook herinnerde me zojuist aan het feit dat we precies een jaar geleden op het pondje stonden op weg naar de Perdenstal!

Sorry, kon het niet laten om dit nutteloze feit even met jullie te delen.
Zo te lezen vermaken jullie je hier nog steeds.
Je kunt ons maar niet vergeten he!?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan