Het Voorne--Putten topic deel 43, Zomer editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
@GB ziet er mooi uit man je tuin zo.

Vanaaf toch maar weer is langs de bikers for kids geweest. Bleek dat deze muts te voorzichtig reed. Kreeg van hun ook advies geef nou gewoon meer gas. Het is een top motor rijd lekker (ja hun ook FF laten rijden). Moet zeggen op terug weg naar huis reed ik ook wel wat relaxer. Moet alleen me Knipper even onthouden vanaf de molen tot grote rotonde bij halfweg had ik hem aanstaan terwijl ik rechtdoor ging.
Morgen middag als het weer het toe laat misschien maar is richting rockanje ofz. Moet toch gewoon rijden met dat ding. En misschien omdat die 2 mnd stil heeft gestaan dat hij wat opstart problemen had.

Advies pas op morgen middag ;-)
 
@GB ziet er mooi uit man je tuin zo.

Vanaaf toch maar weer is langs de bikers for kids geweest. Bleek dat deze muts te voorzichtig reed. Kreeg van hun ook advies geef nou gewoon meer gas. Het is een top motor rijd lekker (ja hun ook FF laten rijden). Moet zeggen op terug weg naar huis reed ik ook wel wat relaxer. Moet alleen me Knipper even onthouden vanaf de molen tot grote rotonde bij halfweg had ik hem aanstaan terwijl ik rechtdoor ging.
Morgen middag als het weer het toe laat misschien maar is richting rockanje ofz. Moet toch gewoon rijden met dat ding. En misschien omdat die 2 mnd stil heeft gestaan dat hij wat opstart problemen had.

Advies pas op morgen middag ;-)
:W rockanje is de andere kant op, tenminste als jij het was op de sportlaan.
 
:W rockanje is de andere kant op, tenminste als jij het was op de sportlaan.


Lol ja sorry was ik. Het zwaaien moet ik nog FF aanleren hoor. Zat alleen euh ja sorry be. Beginner niet alles te gelijk he ;-) had wel hoop dat het iemand van hier was.

Was toch maar rondje in Spijkenisse gaan doen. Eerst iemand in maaswijk opgezocht tien Groenewoud me buuf motor laten zien toen nog ma FF wat in wijken ivm eigen worden.
Morgen als het droog is voor het eerst snelweg afspraak in Vlaardingen om 12:30
 
ik zag je hand nog net :) en dacht "die is nog druk met haar motor" dat kan motormuisje_Alice weleens zijn. En? Hoe ging het vandaag?
 
Ja ging al stukje beter dan gisteren. Bleek dat ik gewoon meer gas moest geven dan bij me les motor. Was nog maar beetje Spijkenisse gaan doen. Moet wel wennen dat ik echt puur snelheidsmeter heb. Word nog wat met de afstanden heb geen benzine meter of dag teller. Misschien is rond kijken of dat er opgezet kan gaan worden. Zo'n grote tank heb ik helaas ook niet, 10 l dat is incl 2 reserve.

Was het zo duidelijk dat ik nog drukkies was op de motor. Had echt o kruispunt euh, o motor euh zwaaien. O chips recht omhoog gaat niet zit je spiegel doos hihi.
 
dat dus. :) duurt nog een week en dan vraag je jezelf af waarom je nu zo aan het mutsen was.

dagteller zit misschien op je horloge, vandaag is 9 10 en morgen 1011. :+

voor odometer zijn meerdere oplossingen van zo'n fietsachtig ding tot appjes op navigators.
 
Laatst bewerkt:
dat dus. :) duurt nog een week en dan vraag je jezelf af waarom je nu zo aan het mutsen was.

dagteller zit misschien op je horloge, vandaag is 9 10 en morgen 1011. :+

voor odometer zijn meerdere oplossingen van zo'n fietsachtig ding tot appjes op navigators.

Lol mij is altijd gezegt/geleerd dat het een dagteller zou heetten. Ben totaal niet handig met al die dingen. Heb zelfs geen internet op me telefoon buitens huis.
 
Laatst bewerkt:
Gekke vraag misschien maar hebben jullie ervaring met van die voetpomp en om je banden mee op spanning te brengen? Kwam er maandag al achter dat door mijn spaken ik me achterband niet makkelijk lees zeer lastig moet doen bij Berkel.
Hoe doen jullie dat? Wil natuurlijk wel een goede kopen maar ook 1 die ik niet gelijk weer sloop bij oppompen van me banden.
 
Gekke vraag misschien maar hebben jullie ervaring met van die voetpomp en om je banden mee op spanning te brengen? Kwam er maandag al achter dat door mijn spaken ik me achterband niet makkelijk lees zeer lastig moet doen bij Berkel.
Hoe doen jullie dat? Wil natuurlijk wel een goede kopen maar ook 1 die ik niet gelijk weer sloop bij oppompen van me banden.

Ik zou haakse "race ventielen "laten monteren , dan kan je er altijd bij . Maar dit zou ik pas doen als je banden vervangen worden want nu moet je band er helemaal af !
Er zijn ook van die losse haakse adaptors maar die zijn nu niet zo denderende kwaliteit !
 
Laatst bewerkt:
Heeft een savage tubelessbanden of ook binnenbanden? Als ze binnenbanden hebben, dan houden die haakse ventielen al op, dan zou je het met die opzetstukjes moeten doen.

Als je die opzetstukjes gebruikt, dan moet je die na het oppompen wel weer van je ventielen afdraaien, anders zouden de banden langzaam leeg kunnen gaan lopen...
 
Laatst bewerkt:
Heeft een savage tubelessbanden of ook binnenbanden? Als ze binnenbanden hebben, dan houden die haakse ventielen al op, dan zou je het met die opzetstukjes moeten doen.

Als je die opzetstukjes gebruikt, dan moet je die na het oppompen wel weer van je ventielen afdraaien, anders zouden de banden langzaam leeg kunnen gaan lopen...


Binnenbanden ? Ik dacht dat die tijd al lang voorbij was , behalve op Honda dan he ! :+
 
Dat opzet stukje haakse ventiel heb ik ook, zit standaart in mijn motor jas zak, werkt goed.
Geloof datie iets van 9 euro was ofzo.


TEVENS goed nieuws, ga vrijdag mijn andere motor op halen, heb mijn zx9r ingerolen voor een Z1000.
Hij is orange metallic bj 2003, 17000km op de klok.
Heb ik gedaan wegens zit positie.
 
Goedemiddag, :W Ik heb even gekeken,maar een Savage heeft binnenbanden,dus die haakse ventielen gaat hem niet worden helaas.Zou als ik jou was voor zo'n opzetdingetje gaan,en dan net als hierboven gewoon meenemen in je jaszak. :)
 
Hoi, ja nu pas weer op het forum. Inderdaad heeft binnenbanden. Dat opzet stukje werkt dus goed. Dan moet ik misschien daar maar is voor kijken. Misschien dat ze die ook hebben bij die motor zaak naar IKEA Barendrecht. Kom daar morgen langs namelijk.
 
Er zijn ook binnenbanden met haakse ventielen hoor.

@ DJZ

Z1000 zou voor mij ook een mogelijke opvolger voor de R6 kunnen worden, weet alleen nog niet wanneer. :P

Vind de 2009 wit met oranje wel erg mooi.
 
Zekers, is een genot om op te rijden, met proefrit leek het wel of ik er al jaren op reed.
(Kan helemaal niet heb hem nog geen jaar hahahahah)
 
Hier alvast een foto van de z1000.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan