Het Voorne--Putten topic deel 43, Zomer editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jazeker, buurmeisje mag je vaker meenemen hoor. ;)

@ ramsteen:

Zo hard hebben we niet gereden hoor en we hebben nog op je gewacht.
ja dat geloof ik, moet zeggen dat een ritje van 4 uur met een pasasier best vermoeiend is hoor mannen. haha
op het einde klapte ik nog even over een drempel toen kwammen we allebij uit ons zitje en hoorde ik een harde hoooeeei door me oorproppen heen.. mooi :+

ze vond het iig heel leuk.
 
Goedemiddag,

vanochtend weer een lekker stukje gereden :X :] heerlijk weer, weinig auto's , lijkt wel vakantie })
 
Laatst bewerkt:
De volgende keer monteer ik wel zijwieltjes,val ik niet om ook. :+ Hehehe,je hebt wel een dikke huid Ramsteen,moet ook wel met en vliegende(nou ja) baksteen. ;) :W
 
Hoe groot is je motorparkeerplaats dan? Ik had voor mijn achtertuin 2,5 kuub gehaald,om op te hogen,maar had nog bijna driewart kuub over.Btw mijn achtertuin is 11,5 bij 5 meter.Wel met een garagebox van 6 bij 3,dat dan wel.
 
De volgende keer monteer ik wel zijwieltjes,val ik niet om ook. :+ Hehehe,je hebt wel een dikke huid Ramsteen,moet ook wel met en vliegende(nou ja) baksteen. ;) :W
valt wel mee hoor. maar met dat zware verzet zie ik een goede A2 zelfs niet terug.
en om nu voor ieder toertje de oude eindaandrijving terug te plaatsen daar heb ik niet zo'n zin in. ik ben blij met mijn hok en het gaat mij hard zat, heb zelden haast.
rijd ook lekker zuinig en comfortabel.
 
Dat geloof ik graag,je trekt niet zo snel op,maar hebt profijt van de langere gearing.En comfortabel zijn ze zeker lijkt me.Heb trouwens niks te klagen als we een ritje doen hoor,het is toch geen straatrace. :)
 
Hoe groot is je motorparkeerplaats dan? Ik had voor mijn achtertuin 2,5 kuub gehaald,om op te hogen,maar had nog bijna driewart kuub over.Btw mijn achtertuin is 11,5 bij 5 meter.Wel met een garagebox van 6 bij 3,dat dan wel.
Heb ondernabij 48 m2 te bestraten, daar heb ik ongeveer 2 kuub voor opgehaald. Heb geen rug meer over, heb dan nog mazzel dat het vanaf de straat nog naar mijn achtertuin mag :')
Eerst nog even wachten tot de tegels geleverd worden, heb er echt zin in... :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan