Het Voorne--Putten topic deel 43, Zomer editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
@gb: dan hoop ik maar dat dat na deze hittegolf is want anders word je er nog minder blij van.
 
Laatst bewerkt:
Heb ondernabij 48 m2 te bestraten, daar heb ik ongeveer 2 kuub voor opgehaald. Heb geen rug meer over, heb dan nog mazzel dat het vanaf de straat nog naar mijn achtertuin mag :')
Eerst nog even wachten tot de tegels geleverd worden, heb er echt zin in... :N

48m2 maar? Dag voorbereiden, dag leggen....

hoop wel dat je prettigere tegels hebt dan de dik 60m2 die ik door m'n handen gehad heb...60x40 en 50x50 grindtegels van 5cm dik....moet me nog een middagje kwaad maken voor de laatste 20m2.....
 
Ik vind het wel genoeg hoor :P Heb zwarte 60x40 tegels besteld, erg fijne maat tegels :Y :') Eerst de natuurstenen tegels er allemaal uit, schuur slopen en achterin een nieuwe grotere schuur bouwen. Zijn nog wel ff zoet dus, maar ik doe alles op het gemak...
 
Ik vind het wel genoeg hoor :P Heb zwarte 60x40 tegels besteld, erg fijne maat tegels :Y :') Eerst de natuurstenen tegels er allemaal uit, schuur slopen en achterin een nieuwe grotere schuur bouwen. Zijn nog wel ff zoet dus, maar ik doe alles op het gemak...
Ik heb het ook lekker op mijn gemak gedaan in de vakantie destijds,eerst het terras gedeelte in 1 keer,en de rest lekker rustig aan.Ik heb de pech dat ik een redelijk zwakke rug heb,dus ik moest wel, :/
 
Mogguh :W

Zo lekker ff naar het Maasvlakte strand beetje relaxen. Vanmiddag nog ff een rondje op di motori :]


gisteren liep de reuzel al uit mn r*t dus ik dacht dat wordt in dat zwarte pak a +30 graden in de zon
h e l e m a a l niets.

dus heb ik vandaag maar voor de auto en kantoor met airco gekozen.

is goed te doen zo :Y

_O-

vanmiddag richting huis eerst maar een krat bier scoren en dan lekker in de schaduw zitten niks doen. nog maar 2 uurtjes en dan is het zover, *O*
 
Laatst bewerkt:
Zo dan :o Wat kan daar de oorzaak van zijn dat ie wegzakt en dan ineens alles geeft?

Mag hopen dat je er zelf niets aan overgehouden hebt?
 
Waarschijnlijk een klep in t gasklephuis. Volgende week motor wegbrengen voor reparatie. Zelf goed weggekomen met een hersenschudding, paar hechtingen in m'n kin, gekneusde ribben en bont en blauw. Nu 3 weekjes verder weer aardig t ventje. Niet te snel met m'n hoofd draaien haha.
 
Ok dan, zijn wel fijne akties om mee te maken in een bocht. :N :/ Gelukkig valt je letsel mee, maar uit ervaring weet ik dat je van gekneusde ribben en blauwe plekken goed last hebben... :/
 
Laatst bewerkt:
Ja die ribben zijn vervelend, hoesten, lachen, met de
kids spelen, alles doet pijn. Maar goed, we zijn goed weggekomen. Brommertje weer fixen en weer gas erop.
 
gisteren liep de reuzel al uit mn r*t dus ik dacht dat wordt in dat zwarte pak a +30 graden in de zon
h e l e m a a l niets.

dus heb ik vandaag maar voor de auto en kantoor met airco gekozen.

is goed te doen zo :Y

_O-

vanmiddag richting huis eerst maar een krat bier scoren en dan lekker in de schaduw zitten niks doen. nog maar 2 uurtjes en dan is het zover, *O*
en toen dacht ik om 1300 , er is niets dringends wat doe ik hier?

en als het morgen ook zo is, dan ben ik ook weer lekker vroeg thuis :]
 
Heb nog lekker een rondje gereden, even op de landtong gekeken, was weer erg *O*
Had de intentie om een gixxer-outfit aan te doen, maar heb toch maar mijn lederen pak aangetrokken. Je moet alleen niet teveel stil komen te staan :N

Had qua verkeer ernstig het idee dat het zondag was, was best rustig op de weg en aardig wat motoren tegengekomen :]
 
Ja die ribben zijn vervelend, hoesten, lachen, met de
kids spelen, alles doet pijn. Maar goed, we zijn goed weggekomen. Brommertje weer fixen en weer gas erop.
gekneusde ribben kunnen idd kut zijn ik heb wel is gekeusde rib gehad na een hele tijd surfen man daar eb ik echt lang last van gehad _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan