Het Voorne--Putten topic deel 43, Zomer editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh !

Twee dagen met een zeer pijnlijke teen/voet rond gestrompeld toch vandaag maar ziek gemeld en naar de dokter gegaan.
Wat ik zelf al vermoedde, jicht..... B|

Wat een kutnare pijn is dat zeg, gisteravond met nog meer pijn schoen uit gekregen en vanochtend kreeg ik niet eens m'n slipper normaal aan.
 
Mogguh !

Twee dagen met een zeer pijnlijke teen/voet rond gestrompeld toch vandaag maar ziek gemeld en naar de dokter gegaan.
Wat ik zelf al vermoedde, jicht..... B|

Wat een kutnare pijn is dat zeg, gisteravond met nog meer pijn schoen uit gekregen en vanochtend kreeg ik niet eens m'n slipper normaal aan.

hmm das flink bout om het netjes te zeggen. weet wel dat je er een flinke tijd last van kan hebben, suc6/sterkte
 
Sterkte @Artie!

Vanaf nu gaat het "noodweer" los. Deze jonge zit gewoon lekker op z'n tweewieler!
Broap it Foolish Style... Dit keer wel met handkappen :9


:W
 
Mogguh !

Twee dagen met een zeer pijnlijke teen/voet rond gestrompeld toch vandaag maar ziek gemeld en naar de dokter gegaan.
Wat ik zelf al vermoedde, jicht..... B|

Wat een kutnare pijn is dat zeg, gisteravond met nog meer pijn schoen uit gekregen en vanochtend kreeg ik niet eens m'n slipper normaal aan.
oew :/ , da's niet zo fijn man.

ik hoop dat ze wat voor je kunnen doen.
 
pics or it didn't happen :P

Hele hoop lopen kutten, uitboren, hameren, ding afvijlen, stuk afzagen.
nagel + vinger naar klote door hamer en hoop gevloek.
Zitten ze erop.

15977723_1334199239987232_430210477261531258_n.jpg


:W
 
Hele hoop lopen kutten, uitboren, hameren, ding afvijlen, stuk afzagen.
nagel + vinger naar klote door hamer en hoop gevloek.
Zitten ze erop.

[afbeelding]

:W

Netjes, ik heb dit setje in het zwart/grijs liggen. Moeten binnenkort op de BMW G650x. Grappig rijden zo'n 1 pitter. Van de week nog weg geweest met de 650.
 
Laatst bewerkt:
Jaa reed goed, had minder koude vingers. en je merkt dat de wind om me handen heen gaat en dee lvan me mouwen zijn minder vochtig. En dit is nog met de zomer kappen erop.
 
Mooie kappies DRS, dat zal idd al een stuk schelen. Ik zat er aan te denken om die dingen ook voor mijn scooter te fixen, maar volgens mij zijn de handvatten een stuk smaller dan die van motoren. Moet dus even uitzoeken welke daarvoor te verkrijgen zijn.

Edit: Setje gevonden op Aliexpress voor weinah en die gaan zeker passen :)



En een goede morgen allen :W
 
Laatst bewerkt:
Mogguh !

Twee dagen met een zeer pijnlijke teen/voet rond gestrompeld toch vandaag maar ziek gemeld en naar de dokter gegaan.
Wat ik zelf al vermoedde, jicht..... B|

Wat een kutnare pijn is dat zeg, gisteravond met nog meer pijn schoen uit gekregen en vanochtend kreeg ik niet eens m'n slipper normaal aan.
Zit je lekker mee Art :/
 
Zit je lekker mee Art :/

Zitten gaat prima, lopen is nogal pijnlijk. :+

Heb medicijnen gekregen wat al vrijwel direct hielp maar die mag ik maar 1x per dag innemen. Vannacht werd ik dus wakker omdat het medicijn uitgewerkt was. B|
 
Laatst bewerkt:
Zitten gaat prima, lopen is nogal pijnlijk. :+

Heb medicijnen gekregen wat al vrijwel direct hielp maar die mag ik maar 1x per dag innemen. Vannacht werd ik dus wakker omdat het medicijn uitgewerkt was. B|
Hoe lang duurt het voordat dat medicijn werkt en hoe lang werkt die dan? Anders moet je nog gaan timen met innemen om nog een goede nachtrust te krijgen...
 
Laatst bewerkt:
Hoe lang duurt het voordat dat medicijn werkt en hoe lang werkt die dan? Anders moet je nog gaan timen met innemen om nog een goede nachtrust te krijgen...

Moet na ontbijt innemen en werkt (bij mij) binnen 15 minuten ofzo.
Is ook wel een zwaar medicijn, prednison. Mag ook maar max 10 dagen gebruiken en als het al eerder over is ook niet meer gebruiken.
 
Goedemorgen, :W . Beterschap Arti,maar kijk inderdaad een beetje uit met dat Prednison,zo goed is het niet....
 
Mogguh :W

Gisteren eind van de middag even flink door mijn rug gegaan toen ik met de binnenkant van mijn schuur bezig was. :( Zometeen naar Naturalis met de kids, loop zo krom als een hoepel, dus dat wordt nog wat :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan