Het Voorne--Putten topic deel 43, Zomer editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tering (botlek) ding... vanochtend heeft hij weer een hele tijd vast gestaan... Gelukkig kon ik nog op tijd omrijden. Hij heeft ruim een uur vast gestaan...
Groet
Sebas
 
Als dat niet zo zou zijn waar hadden jullie dan naartoe gewild?
Dan gaan we dichter naar Rotterdam. Appartementje aan de Maas ofzo. Maar we zijn hier nog druk aan het verbouwen dus geen tijd om te verhuizen 😂😂
Inmiddels nieuwe kozijnen, dakkapel, kruipruimte isolatie, voor- en achtertuin gedaan, dakkapel, badkamer en nu bezig met de slaapkamer en dan op naar de zolder en als laatste nieuwe trapbekleding....
 
Laatst bewerkt:
Zag vorige week daar een stuk vangrail omhoog staan, afritje is er blijkbaar nog wel, maar waarschijnlijk alleen in geval van nood als de brug weer eens in storing staat.
Vangrail blijft lekker dicht bij storing, gewoon doorrijden naar afrit Heijplaat, en daar weer keren.
Is trouwens wel een erg smal opritje geworden, A15 is op dat punt 5 baans geworden.


Vanochtend rond 9 uur stond de Groene Kruisweg tussen Geervliet en Halfweg ook aardig vast, kon bij Geervliet al aansluiten.
 
Laatst bewerkt:
Dan gaan we dichter naar Rotterdam. Appartementje aan de Maas ofzo. Maar we zijn hier nog druk aan het verbouwen dus geen tijd om te verhuizen 😂😂
Inmiddels nieuwe kozijnen, dakkapel, kruipruimte isolatie, voor- en achtertuin gedaan, dakkapel, badkamer en nu bezig met de slaapkamer en dan op naar de zolder en als laatste nieuwe trapbekleding....
Lekker bezig zo, fijn he al die verbouwingen... :X

Is ook een reden dat wij ook niet gaan verhuizen. Het trappenhuis zijn wij nu ook mee bezig, een ander kleurtje gegeven van de gang tot en met de zolder, andere trapleuningen en nu nog nadenken wat we op de trap gaan doen (weer opnieuw in de witte matte lak met halve maantjes of de treden volledig bekleden op de wangen na)...
 
Laatst bewerkt:
Dan gaan we dichter naar Rotterdam. Appartementje aan de Maas ofzo. Maar we zijn hier nog druk aan het verbouwen dus geen tijd om te verhuizen 😂😂
Inmiddels nieuwe kozijnen, dakkapel, kruipruimte isolatie, voor- en achtertuin gedaan, dakkapel, badkamer en nu bezig met de slaapkamer en dan op naar de zolder en als laatste nieuwe trapbekleding....

Je huis onder water met de hard steigende prijzen pff dan heb je echt een woeker hypotheek. En als je nog in de toekomst zou willen verhuizen is het dan niet slimmer om lekker je hypotheek af te lossen in plaats van zo mega verbouwing.
 
Dan zou ik de politieke partij Nissewaard Lokaal de komende tijd in de gaten houden ;)

Ik ga samen met hun en een paar andere aan tafel om wat aan de verkeerssituatie te doen in Spijkenisse :Y

Sterkte er mee. De doorstroming in spijkenisse is al goed. Rijkswaterstaat en gemeente rotterdam(hoogvliet) en de provincie zuid holland moet je aan tafel hebben. De enige doorstromimg spijkenisse in zou zijn de 2 banen doortrekken vanaf de rotonde bij de halfweg naar heemraadlaan door naar waterland. Zodat wel een dubbelbaans ring hebben.
 
Dan gaan we dichter naar Rotterdam. Appartementje aan de Maas ofzo. Maar we zijn hier nog druk aan het verbouwen dus geen tijd om te verhuizen 😂😂
Inmiddels nieuwe kozijnen, dakkapel, kruipruimte isolatie, voor- en achtertuin gedaan, dakkapel, badkamer en nu bezig met de slaapkamer en dan op naar de zolder en als laatste nieuwe trapbekleding....

Dan zou ik niet meer gaan verhuizen als je al zoveel aan je huis gedaan hebt.

Wij hebben besloten om de eerste 30 jaar niet te gaan verhuizen tenzij we een leuke geldprijs winnen :X (die € 5,- van de oudejaars loterij was een klein stapje in de goede richting ).

Maar als we dan zouden verhuizen zou het waarschijnlijk midden in de polder zijn hier op het eiland.
 
Laatst bewerkt:
Voor de personen die wel lekker willen rijden maar niet over de bruggen willen. Neem even een kijkje in het topic met het flesje dat gezocht moet worden. Ligt op redelijke afstand van ons maar ik ga niet weer die kant op. Vrijdag nog FF opgehaald bij de Oosterscheldekering (terring weer toen zeg)
 
Je huis onder water met de hard steigende prijzen pff dan heb je echt een woeker hypotheek. En als je nog in de toekomst zou willen verhuizen is het dan niet slimmer om lekker je hypotheek af te lossen in plaats van zo mega verbouwing.
We hebben geen woeker hypotheek hoor, gewoon huis gekocht voor de crisis toen de huizen voor meer geld verkocht werden dan nu. Hebben idd. de hypotheek omgezet naar daadwerkelijk aflossen maar knappen het huis op puur voor ons wooncomfort! We hoeven ook niet weg, heb een prima huis, fijne wijk, maar mocht de loterij gewonnen worden staat er morgen een bord in de tuin :+
 
We hebben geen woeker hypotheek hoor, gewoon huis gekocht voor de crisis toen de huizen voor meer geld verkocht werden dan nu. Hebben idd. de hypotheek omgezet naar daadwerkelijk aflossen maar knappen het huis op puur voor ons wooncomfort! We hoeven ook niet weg, heb een prima huis, fijne wijk, maar mocht de loterij gewonnen worden staat er morgen een bord in de tuin :+

Die snap ik :Y maar als je niet weg hoeft prima toch? Als je daar goed zit lekker blijven zitten.
 
Voor de personen die wel lekker willen rijden maar niet over de bruggen willen. Neem even een kijkje in het topic met het flesje dat gezocht moet worden. Ligt op redelijke afstand van ons maar ik ga niet weer die kant op. Vrijdag nog FF opgehaald bij de Oosterscheldekering (terring weer toen zeg)

Beetje jammer hij ligt nu weer in Nieuw Haamstede . is 64 km vanaf mij rijden..
Jammer dat ik het niet volgde en zag dattie in Pernis lag. Had ik um wel opgehaald en in spijk neergelegd. -O-
 
Poeh, frisjes vanmorgen op de heftruck :Y

Hier gelukkig geen last van bruggen en tunnels, ga altijd over de Spijkenissebrug en met de werktijden die ik werk staan ze weinig tot nooit open. Het lijkt wel alsof ze het meest open gaan met de spits ;(

En de Botlekbrug blijft een crime, als ik over de Hartelbrug ga pak ik altijd de tunnel, die Botlekbrug kan me gestolen worden. Een tunnel was een stuk fijner geweest maar daar zal (hopelijk) wel een goede reden voor geweest zijn om die niet aan te leggen.
 
Klopt, een open brug staat mooier in de natuurrijke omgeving. :Y Je kan er ook mooiere foto's van schieten dan een tunnel :+

Uiteraard zullen de financiële aspecten de oorzaak zijn dat er geen tunnel gelegd is, de ruimte om er eentje te leggen was er waarschijnlijk gewoon wel...

Strakjes ook de kou in, maar ff goed inpakken. Handkappen voor de scootah zijn besteld... :)
 
Laatst bewerkt:
Even ter discussie (niet om de wijsneus uit te hangen) maar me zus doet TU delf Civiel (ik ben maar een werktuigbouwer :+ ) Maar als er een tunnel zou komen naast bestaande botlektunnel dan komt ie in niemandland of shell terrein uit. inderdaad ruimte.

Maar iedereen die denkt dat het in Spijkenisse wel kan i.p.v. de brug heeft het ook net mis.
De maas is niet super diep. maar diep genoeg dat er een "aanloop" moet zijn voor de tunnel monden. Hieruit volgt dat de tunnel begint bij de bowling / plateau. en dan pas bovenkomt net voorbij de binnenban. Anders wordt het wel een kunstig helling om te rijden! :')

:t

:W
 
En met een draai eruit komen, dan verkort je de uitgang :+

En het is 'mijn zus', niet me ;)

@GB: Termo-ondergoed en meerdere lagen doen gelukkig wonderen, werken met een jas aan is klote, veel te weinig bewegingsvrijheid. Maar veel kouder moet het niet worden haha, laat de winter maar snel over zijn, dan kunnen weer gaan rijden :Y
 
En met een draai eruit komen, dan verkort je de uitgang :+

En het is 'mijn zus', niet me ;)

@GB: Termo-ondergoed en meerdere lagen doen gelukkig wonderen, werken met een jas aan is klote, veel te weinig bewegingsvrijheid. Maar veel kouder moet het niet worden haha, laat de winter maar snel over zijn, dan kunnen weer gaan rijden :Y

*O* eindelijk iemand die er weer eens een opmerking over maakt.
 
En met een draai eruit komen, dan verkort je de uitgang :+

En het is 'mijn zus', niet me ;)

@GB: Termo-ondergoed en meerdere lagen doen gelukkig wonderen, werken met een jas aan is klote, veel te weinig bewegingsvrijheid. Maar veel kouder moet het niet worden haha, laat de winter maar snel over zijn, dan kunnen weer gaan rijden :Y
Thermo gaat ook zeker aan... :Y Net weer geprobeerd een rondje te hardlopen. In de thermo-hardloop kleding, rustig aan gedaan. Ging best aardig, al kon het beter, er was maar 1 plekje wat er bijna af ging vriezen... :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan