Het grote GSX-F topic deel 11

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
haha de voorvork is nog in goeie staat :P
Ik dacht al dat het normaal was. Bij een nieuwe motor zou dat wel anders zijn :P
 
Hoe zit het bij jullie eigenlijk met het trillen van de koplamp tijdens het rijden over kinderkopjes bijvoorbeeld? of gewoon "verharde" landwegen?
Toen ik pas m'n (alibaba)xenon had gemonteerd had ik wel bijzonder last van trillen: de klemmetjes van de zekering waren zo slap dat het contact af en toe verbroken werd. Bij iedere hobbel viel de verlichting dus uit (wat nog vrij vervelend was eind november 's avonds op de snelweg...).
Als je maar hard genoeg reed leek het net een blauwig flitslicht. Dus op de linkerbaan en gasgeven, iedereen aan de kant voor de 'politie'. _O-

Naderhand toch de klemmetjes maar wat aangeknepen.
 
Toen ik pas m'n (alibaba)xenon had gemonteerd had ik wel bijzonder last van trillen: de klemmetjes van de zekering waren zo slap dat het contact af en toe verbroken werd. Bij iedere hobbel viel de verlichting dus uit (wat nog vrij vervelend was eind november 's avonds op de snelweg...).
Als je maar hard genoeg reed leek het net een blauwig flitslicht. Dus op de linkerbaan en gasgeven, iedereen aan de kant voor de 'politie'. _O-

Naderhand toch de klemmetjes maar wat aangeknepen.

Dat zou ik inderdaad wel eens kunnen controleren natuurlijk.
Normaal let ik ook nooit op mijn koplamp. Ik weet wel dat de motor altijd een zeer goed zicht had. Zelfs met halogeen kon ik goed ver kijken.
 
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan