Het grote GSX-F topic deel 11

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik geloof alleen nooit dat dit de goede knipperlichtglaasje voorkant zijn. ;)

Yeah! *O*
Die eerste waren idd niet de juiste :N

Maar die tweede, die wel, en supermooi 8-)
Ik wil er ook!!! ...
... maar ik wil eerst een verhoogde kuipruit, en mijn koplamp met de xenonlenzen sluiten, en installeren, maar dat allds zal voor na de verhuis zijn vrees ik zo :')

... en ik zal nog iets zeggen se ... mijn Wingrack moet er ook is op zien te geraken, zodat ik mijn koffers eens terug zou kunnen gebruiken :$
 
Beetje rekening mee houden, hoewel ik vroeger bij mijn ZX-10R wel een Speed'O'Healer had geïnstalleerd. :)

Ik vroeg mij al af hoe de snelheid gemeten wordt..
De snelheidsmeter zag ik zo snel niet reageren bij het warmdraaien op de standaard?
Had hem in de zes gezet.. voorheen bij mijn TL1000R zo de 220 km/u aangetikt. _O-

[~[url="http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/TL1000R/P1011619web.jpg"]afbeelding~][/URL]
Ge wilt niet dat ie zo van de standaard schiet :X
Met een van mijn vorige GSX F'en ook eens gedaan, op de middenbok, en in 6de, maar bij 150km/u vond ik het al genoeg trillen en dierf niet meer verder _O-

Edit: jou linkjes van dat voorste tandwiel en die voorste pinkers heb ik maar meteen opgeslagen 8-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die eerste waren idd niet de juiste :N

Maar die tweede, die wel, en supermooi 8-)
Ik wil er ook!!! ...
... maar ik wil eerst een verhoogde kuipruit, en mijn koplamp met de xenonlenzen sluiten, en installeren, maar dat allds zal voor na de verhuis zijn vrees ik zo :')

... en ik zal nog iets zeggen se ... mijn Wingrack moet er ook is op zien te geraken, zodat ik mijn koffers eens terug zou kunnen gebruiken :$
Ik was die glaasjes al van plan, maar vanochtend zegt een oud collega bij het doorsturen van de foto ook..
Dikke bike! Maar wat zijn dat voor Thunderbird knipperlichten? :+
Ge wilt niet dat ie zo van de standaard schiet :X
Met een van mijn vorige GSX F'en ook eens gedaan, op de middenbok, en in 6de, maar bij 150km/u vond ik het al genoeg trillen en dierf niet meer verder _O-

Edit: jou linkjes van dat voorste tandwiel en die voorste pinkers heb ik maar meteen opgeslagen 8-)
Ach ja, voorzichtig beginnen he. :+
 
Gearing Commander ⚙

full
 
In de vlucht die site eens uitgeprobeerd op mijn mobiel.
Het valt mij op dat deze een rpm van 5684 aanduidt bij 120.
Ik herinner mij idd dat mijn eerdere GSX F'en eerder rond de 5600rpm zaten dan 5500 zoals mijn huidige. Toch maar eens nakijken of de vertanding nu wel origineel is.
Nochtans, als ik op de snelweg achter een vrachtwagen rijdt duidt ie 95km/u aan, met een normale afwijking kan dat kloppen, en heb ook een van de triptellers eens gereset op een paaltje "km 10", en nog eens 10km verder gaf hij ongeveer 200m teveel aan, geen schrikbarende afwijking dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In de vlucht die site eens uitgeprobeerd op mijn mobiel.
Het valt mij op dat deze een rpm van 5684 aanduidt bij 120.
Ik herinner mij idd dat mijn eerdere GSX F'en eerder rond de 5600rpm zaten dan 5500 zoals mijn huidige. Toch maar eens nakijken of de vertanding nu wel origineel is.
Nochtans, als ik op de snelweg achter een vrachtwagen rijdt duidt ie 95km/u aan, met een normale afwijking kan dat kloppen, en heb ook een van de triptellers eens gereset op een paaltje "km 10", en nog eens 10km verder gaf hij ongeveer 200m teveel aan, geen schrikbarende afwijking dus.
Viel mij ook op, ik hou het op een tellerafwijking. ;)
Bandje nieuw, oud, merk scheelt ook nog wel iets in de omtrek.. maar niet zoveel. :+

Edit. EN nu al lager in toeren + 2 tanden meer is alleen maar meegenomen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Interessant lezen allemaal maar k'heb een standaard kettingset besteld bij jos smit aan 127 euro incl verzending( goud kleur ) ipv 142 bij RAD. (150 voor één met rubber demper in voorste kettingwiel)
Voor het verschil heb ik een ketting-pons gereedschap erbij vanop ebay.
D'r zit nu een vervelend tik in m'n aandrijving en bijna elke 600km moet ik de ketting bijspannen. Ik gok dat dit na 28000 km nog steeds de eerste originele ketting is.
Hoewel de ketting zelf nog niet op is durf ik er nu niet meer mee rijden want 'k ben bang dat die ketting onverwacht begeeft of dat er aan de voorste aandrijfas een olielek zal ontstaan.
 
Interessant lezen allemaal maar k'heb een standaard kettingset besteld bij jos smit aan 127 euro incl verzending( goud kleur ) ipv 142 bij RAD. (150 voor één met rubber demper in voorste kettingwiel)
Voor het verschil heb ik een ketting-pons gereedschap erbij vanop ebay.
D'r zit nu een vervelend tik in m'n aandrijving en bijna elke 600km moet ik de ketting bijspannen. Ik gok dat dit na 28000 km nog steeds de eerste originele ketting is.
Hoewel de ketting zelf nog niet op is durf ik er nu niet meer mee rijden want 'k ben bang dat die ketting onverwacht begeeft of dat er aan de voorste aandrijfas een olielek zal ontstaan.
Bijna 30.000km met een ketting lijkt me niet slecht. Ik doe er niet veel meer mee, en ze zijn dan wel écht op :P

Die meerprijs voor die rubber in het voortandwiel zou ik er ook niet voor over hebben. Ik bestel/koop ze ook niet bij RAD. tot hier toe altijd via Motozoom besteld. Is ongeveer dezelfde prijs als jij opnoemt.
 
Mensen...

GRANDE PUNTO CLUB • Inloggen

Ik zoek bevestiging dat dit om dezelfde Jarre gaat als uit dit topic. Ik ken hem persoonlijk niet, en wist ook niet dat hij op MF zat, echter de username, motorfiets etc komt allemaal overeen.

Op GPC is hij een gewaardeerd lid, met enorm veel berichten en input.
 
Mensen...

GRANDE PUNTO CLUB • Inloggen

Ik zoek bevestiging dat dit om dezelfde Jarre gaat als uit dit topic. Ik ken hem persoonlijk niet, en wist ook niet dat hij op MF zat, echter de username, motorfiets etc komt allemaal overeen.

Op GPC is hij een gewaardeerd lid, met enorm veel berichten en input.
Ik kan het topic waarnaar gelinkt wordt niet zien. Maar ik hoop oprecht dat het niet om de Jarre hier gaat. Desalnietemin heel erg voor de Jarre waar het wel om gaat natuurlijk, en de nabestaanden -O-

Wat ik wel weet is dat ik tot nog toe niets heb vernomen van een motorongeval van hem, terwijl hij op dit moment op slechts pakweg 1km van mij vandaan woont.

Nog een punt, van "onze Jarre" weet ik dat hij een bruine Peugeot 208 (of 2008?) heeft. Ik heb er geen weet van dat hij ook nog een Fiat heeft?

Maar het maakt mij nu wel wat ongerust ...
 
Mensen...

GRANDE PUNTO CLUB • Inloggen

Op GPC is hij een gewaardeerd lid, met enorm veel berichten en input.
Weet je waar hij woonachtig is?
Ik kan wel dat ene bericht openen dat je linkte, maar naar het daarin gelinkte topic kan ik niet, alsook niet naar zijn profielgegevens. Daarvoor moet je geregistreerd zijn.

Op zijn MF profiel staat niet veel, wel dat hij hier ook in het echt Jarno heet ...
Zijn laatste online moment staat niet zichtbaar in zijn profiel. Maar zijn laatste bericht dateert van vóór 14/08 ...
... genoeg om nu nog meer ongerust te zijn ...

... please, laat ons meer weten ...
 
Jarno van Eepoel, zou het om gaan...
Punto is ingeruild op een peus in 2014, maar hij is altijd actief gebleven op het forum van de GPC.

Ik hoop met jullie mee dat het niet zo is.
 
Jarno van Eepoel, zou het om gaan...
Punto is ingeruild op een peus in 2014, maar hij is altijd actief gebleven op het forum van de GPC.

Ik hoop met jullie mee dat het niet zo is.
Hier staat in zijn profiel enkel zijn voornaam.
Met "peus" bedoel je "Peugeot"?
En de Jarno aldaar had tot voor kort een GSX 650 F? (De motor die hij erna had weet ik niet meer)
Heb al een beetje in zijn geschiedenis zitten kijken, maar ben op mijn werk. Kan het dus niet uitvoerig doen. Tot nog toe niets gevonden wat een bevestiging geeft ...
... maar ik blijf erbij, heb er geen goed oog in :X ;(

Edit: heb je er ook geen idee van of hij in NL woont of in B? Dat kan al veel uitmaken namelijk ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier staat in zijn profiel enkel zijn voornaam.
Met "peus" bedoel je "Peugeot"?
En de Jarno aldaar had tot voor kort een GSX 650 F? (De motor die hij erna had weet ik niet meer)
Heb al een beetje in zijn geschiedenis zitten kijken, maar ben op mijn werk. Kan het dus niet uitvoerig doen. Tot nog toe niets gevonden wat een bevestiging geeft ...
... maar ik blijf erbij, heb er geen goed oog in :X ;(

Edit: heb je er ook geen idee van of hij in NL woont of in B? Dat kan al veel uitmaken namelijk ...

Hij rijdt met Belgisch kenteken.

Inderdaad, ik bedoel Peugeot.
015200BE03936920-c1-photo-essai-peugeot-508-gt-2-2-hdi-204-ch.jpg


Na jarenlang Punto te hebben gereden was ik overgestapt naar een Peugeot 508. Die viel me niet echt mee (te groot, te lomp) dus ben overgestapt naar een nieuwe 208 (waar ik ondertussen al een half jaar tevreden mee rij)

Hij rijdt nu als het goed is een CBF650

Sorry, ik kan jullie ook verder weinig info verschaffen. Ken je hem persoonlijk? Want er staat een foto in de link.
 
Laatst bewerkt:
Mensen...

GRANDE PUNTO CLUB • Inloggen

Ik zoek bevestiging dat dit om dezelfde Jarre gaat als uit dit topic. Ik ken hem persoonlijk niet, en wist ook niet dat hij op MF zat, echter de username, motorfiets etc komt allemaal overeen.

Op GPC is hij een gewaardeerd lid, met enorm veel berichten en input.
RIP. :/
Met kindje op de foto, wat zal die pappa missen.
 
In de vlucht die site eens uitgeprobeerd op mijn mobiel.
Het valt mij op dat deze een rpm van 5684 aanduidt bij 120.
Ik herinner mij idd dat mijn eerdere GSX F'en eerder rond de 5600rpm zaten dan 5500 zoals mijn huidige. Toch maar eens nakijken of de vertanding nu wel origineel is.
Gisteren naar huis, en vanochtend weer naar werk, rustig optrekken en al bij 70 km/u wil ik naar de zeven opschakelen. :N
Ik vermoed dat het verkeer nu ook anders is dan twintig jaar geleden. Met 17 tandjes kan hij weer lekker meekomen. :Y
Hoef ik ook niet meer te shortshiften bij het optrekken..
 
...
Hij rijdt met Belgisch kenteken.
...
Sorry, ik kan jullie ook verder weinig info verschaffen. Ken je hem persoonlijk? Want er staat een foto in de link.
Is die foto van die P ook het model waar hij mee reed, of maar een voorbeeld van een P?

Belgisch kenteken? :X

Nog een gelijkenis, Fiat ingeruild voor een P, maar wel actief blijven in dat topic.
GSX F ingeruild voor een Honda, maar ook hier bleef hij best actief.

Nee, kende hem niet persoonlijk, ondanks we op een boogscheut van elkaar wonen. Hij heeft mij echter in korte tijd, en nog niet zo gek lang geleden, twee keer gespot met videootje.

Aan de foto kan ik dus jammer genoeg niets opmaken.

Heb jou eerste berichtje hier in dit topic ook even doorgelinkt naar het GSX 650/1250 F topic, waar hij ook actief was.

Misschien weten ze daar meer.

Ik moet zo dadelijk naar huis. Ik hoop snel meer te weten. En als ik wat tijd heb, zal ik proberen hier in Tienen, waar hij en ik wonen, meer te weten te komen, en nog eens door zijn berichten gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is die foto van die P ook het model waar hij mee reed, of maar een voorbeeld van een P?

Belgisch kenteken? :X

Nog een gelijkenis, Fiat ingeruild voor een P, maar wel actief blijven in dat topic.
GSX F ingeruild voor een Honda, maar ook hier bleef hij best actief.

Nee, kende hem niet persoonlijk, ondanks we op een boogscheut van elkaar wonen. Hij heeft mij echter in korte tijd, en nog niet zo gek lang geleden, twee keer gespot met videootje.

Aan de foto kan ik dus jammer genoeg niets opmaken.

Heb jou eerste berichtje hier in dit topic ook even doorgelinkt naar het GSX 650/1250 F topic, waar hij ook actief was.

Misschien weten ze daar meer.

Ik moet zo dadelijk naar huis. Ik hoop snel meer te weten. En als ik wat tijd heb, zal ik proberen hier in Tienen, waar hij en ik wonen, meer te weten te komen, en nog eens door zijn berichten gaan.

Ik heb een edit geplaatst. Punto ingeruild op een grote peugeot, en daarna die weer ingeruild op een 208. (zie quote)
 
Misschien weten ze daar meer.

Ik moet zo dadelijk naar huis. Ik hoop snel meer te weten. En als ik wat tijd heb, zal ik proberen hier in Tienen, waar hij en ik wonen, meer te weten te komen, en nog eens door zijn berichten gaan.
Ik ben ook wel benieuwd naar de toedracht van het ongeluk. -O-
 
Ik ben ook wel benieuwd naar de toedracht van het ongeluk. -O-
Ik ga het later uitzoeken.

Uiteraard is dat erg bij eender wie dat gebeurt ... maar zo kort bij mijn deur ...

En zoals je zelf al zei ... arm kindje ;( en vrouw natuurlijk ;(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan