Motor-Forum

Select Forum

3States

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
Ook over de remleiding is gedacht. En jouw idee is besproken, maar verworpen. ;)
Hybride: Nageslacht afkomstig van twee genetisch verschillende organismen. Deze organismen kunnen beiden een verschillende wenselijke eigenschap bezitten. Kruising kan leiden tot een nieuw organisme dat beide wenselijke eigenschappen bezit.

met 1 reserve is 4

Reg. datum:
16 nov. 2003
Wat is het materiaal van de remschijf dat jullie hiervoor gaan gebruiken??
mijn werkzweet lijkt op motorolie na veeeeeeeeeeeel km's

Als je me mag is dat je eigenschuld en volgens mijn ega ben ik een krumpie oltman

Reg. datum:
07 okt. 2011
Ergens in NL (boven rivieren en goede kant IJssel)
Denk iezer ;)

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
Remschijveniezer.
Hybride: Nageslacht afkomstig van twee genetisch verschillende organismen. Deze organismen kunnen beiden een verschillende wenselijke eigenschap bezitten. Kruising kan leiden tot een nieuw organisme dat beide wenselijke eigenschappen bezit.

Reg. datum:
07 okt. 2011
Das nog vuule beterderder

met 1 reserve is 4

Reg. datum:
16 nov. 2003
quote:

Niet noodzakelijk.
Gezien het hi-tech gehalte verwacht ik toch wel een speciaal materiaaltje.
mijn werkzweet lijkt op motorolie na veeeeeeeeeeeel km's

Als je me mag is dat je eigenschuld en volgens mijn ega ben ik een krumpie oltman

Pas op schwenkt uit

Reg. datum:
15 apr. 2004
Ankeriezer dan?
Two beer or not two beer

twee wielen is maar een halve

Reg. datum:
09 apr. 2004
quote:

Dat lijkt me wel heel zwaar. Ondertiteling: da liekt mie swoar.
viercylinders zitten in een opel kadett en water hoort in de sloot, doe mij maar een luchtgekoelde twin

Pas op schwenkt uit

Reg. datum:
15 apr. 2004
:+
Two beer or not two beer

Reg. datum:
07 okt. 2011
_O-

Reg. datum:
07 okt. 2011
Bij ons is het "lek mi-j zwoar"

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
Stil hier, maar "still going strong"!

Hoofd randzaken heeft vandaag de dag nuttig besteed en is bij hoofd ontwerp op audiŽntie geweest. De Triumph vordert welliswaar niet hard, maar wel gestaag! Er zijn ondertussen elementaire knopen doorgehakt. Beslissingen zijn genomen en het is nu nog 'slechts' een kwestie van (veel) tijd die nodig is om de boel af te ronden O-) O-)

Ik denk dat iedereen, de drie 3States vennoten voorop, had gehoopt dat het proces sneller ging, maar sommige dingen hebben nu eenmaal tijd nodig. We doen geen concessies aan het ontwerp, dus dan duurt het maar wat langer.....

Hoofd productie was absent, met toestemming. Die combineert het zakelijke met het aangename, en is toekomstige test-terreinen aan het verkennen. We willen in alle rust de eerste meters kunnen maken, en niet met de halve zijspancommune in ons nek! Dat hoort namelijk zo, want als de grote fabrikanten hun nieuwe modellen in het wild loslaten doen ze dat ook stiekum, en zetten ze dat ook niet eerst in de Stentor!

Nu ook met bakkie ernaast

Reg. datum:
09 jun. 2001
_O- :t
Inside every old man is a young man wondering what the fuck happened!

The older we get, the faster we were

VMax on NOS: 207 PK & 217 Nm op achterwiel

gespannfahrer

Reg. datum:
26 jul. 2006
quote:
kwastert schreef op 30 december 2017 @ 00:57:
Stil hier, maar "still going strong"!

Hoofd randzaken heeft vandaag de dag nuttig besteed en is bij hoofd ontwerp op audiŽntie geweest. De Triumph vordert welliswaar niet hard, maar wel gestaag! Er zijn ondertussen elementaire knopen doorgehakt. Beslissingen zijn genomen en het is nu nog 'slechts' een kwestie van (veel) tijd die nodig is om de boel af te ronden O-) O-)

Ik denk dat iedereen, de drie 3States vennoten voorop, had gehoopt dat het proces sneller ging, maar sommige dingen hebben nu eenmaal tijd nodig. We doen geen concessies aan het ontwerp, dus dan duurt het maar wat langer.....

Hoofd productie was absent, met toestemming. Die combineert het zakelijke met het aangename, en is toekomstige test-terreinen aan het verkennen. We willen in alle rust de eerste meters kunnen maken, en niet met de halve zijspancommune in ons nek! Dat hoort namelijk zo, want als de grote fabrikanten hun nieuwe modellen in het wild loslaten doen ze dat ook stiekum, en zetten ze dat ook niet eerst in de Stentor!

Dat wordt dus de boel verschepen voor de eerste testrit _O-
het gaat nooit herd genoeg

't is maar ijzer

Reg. datum:
02 mrt. 2010
quote:
Redpigeon schreef op 30 december 2017 @ 09:23:

[...]

Dat wordt dus de boel verschepen voor de eerste testrit _O-

Ja
Of we huren een dikke Antonov 8-)
Working on a motorcycle, working well, caring, is to become part of a process, to achieve an inner peace of mind. ...

Reg. datum:
28 jul. 2014
Iets voor de grote onthulling? Kunnen we daar naar kijken ipv een tractor.

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/26166250_2018153788445248_5859046316243737912_n.jpg?oh=6ab0e532cfe770d34d7f40545ab03c04&oe=5AB31B2C

Laat de constructeurs een beetje doorwerken, aan het schilder/spuitwerk zal het niet liggen. Kwastert werkt sneller dan Herman Brood schilderde..

EHE bikes @ facebook

Reg. datum:
01 feb. 2010
Met de interne batterij flink opgeladen door het overschot aan zonne energie van de afgelopen dagen, gaan we volgende week eerst maar eens een productie sprintje proberen te trekken!

Tegen april kijken we wel hoever we staan.
Er zijn al genoeg dingen in t leven om over te lopen stressen, laat 3StateS voorlopig nog maar even ontspanning blijven *D
GL1000EZS zijspan, GL10/12 cafefighter project, CBX1000, Ducati ST4

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
quote:
GSlandrover schreef op 30 december 2017 @ 10:49:

Laat de constructeurs een beetje doorwerken, aan het schilder/spuitwerk zal het niet liggen. Kwastert werkt sneller dan Herman Brood schilderde..

Nu doe je ontwerp en productie tekort. Die werken keihard door. Maar er moet zo ontzettend veel gemaakt worden.....

't is maar ijzer

Reg. datum:
02 mrt. 2010
quote:
EHE schreef op 30 december 2017 @ 12:47:
laat 3StateS voorlopig nog maar even ontspanning blijven *D

Dat is hoofdzaak
Working on a motorcycle, working well, caring, is to become part of a process, to achieve an inner peace of mind. ...

Reg. datum:
28 jul. 2014
quote:
kwastert schreef op 30 december 2017 @ 13:01:

[...]

Nu doe je ontwerp en productie tekort. Die werken keihard door. Maar er moet zo ontzettend veel gemaakt worden.....

Weet ik, loop maar wat te stoken. Maar de snelheid waarmee jij ff een hele trx van een ander kleurtje voorziet of hoe je even een spatbord fabriceert.. verbaasd me altijd.

Reg. datum:
25 aug. 2007
goed werk heeft tijd nodig, onverstelbaar hoeveel tijd er soms in de kleinste dingen gaat zitten.
succes met de voortgang.
eigenwijs is ook wijs

gespannfahrer

Reg. datum:
26 jul. 2006
Kwaliteit kost tijd
het gaat nooit herd genoeg

't is maar ijzer

Reg. datum:
02 mrt. 2010
We zitten niet stil hoor.
3States is o.a. druk bezig geweest met de ophanging van het zijspanwiel. En je kunt op de pc van alles verzinnen, in de schuur zal het toch gemaakt moeten worden. En zoals met alles wat in de schuur gemaakt wordt is de eerste versie niet goed, de tweede niet mooi en pas de derde zoals het bedoeld was

De draagarmen zijn nou bijna klaar.

armen klar.jpg
Detail,artmpje.jpg

Het touwtje wordt nog van ijzer gemaakt

Het voordeel van alles vanaf nul opbouwen is dat je geen compromissen hoeft te doen vanwege bestaande situaties. Je hoeft niet ergens omheen te bouwen of zo. Dat klinkt leuk maar je kunt niet alles van tevoren bedenken. Ik niet in ieder geval. Ik kom een heel eind maar met enige regelmaat moet er toch een stapje terug gedaan gedaan worden. Die achterste draagarm is dus al 2x keer gemaakt. De torsiestang waar ik een paar avonden aan besteed heb ligt bij het oud ijzer omdat nieuwe inzichten tot deze draagarm geleid hebben.

Maar nou zijn we een heel eind. Deze opzet wordt het..

huiswerk kwastert.jpg
Schetsje van Kwastert voor de Triumph.
Ik kan weer verder met de positionering van de radiator en de uitlaatdemper

Stay tuned ;)
slijptol wijzigde dit bericht op maandag 01 januari 2018 17:36 (7%)

EHE bikes @ facebook

Reg. datum:
01 feb. 2010
Whoopwhoop!!!

En ook in Vasse is t geluier tot een eind gekomen en vliegen de spanen inmiddels ook al weer in de rondte.
Hulpframe voor de TRX is in the making
GL1000EZS zijspan, GL10/12 cafefighter project, CBX1000, Ducati ST4

BMW1200RT EZS RX5 Zijspan

Reg. datum:
05 mei. 2012
Goed bezig heren. Succes! ! :t

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.