3States

Nog effe en Kwastert freubelt een eigen bak in elkaar.. :P


Way to go Kwast !! :}
 
Laatst bewerkt:
Had ik al gezegd dat je t belang van buro randzaken niet moet onderschatten :)
 
En op de weegschaal hou je dan 283 gram over[afbeelding]


Mooi tafelkleed Kwastert!
En dat zelfde gaat op voor het spatbord (lees: wanneer opent de webshop?)
En natuurlijk voor heel de plannen. Ik was al een beetje op de hoogte, maar het heeft nu wel echt een geweldige vlucht genomen. :Y :Y

Ik volg het op de voet, zie jullie wel zijspan koningen worden van de 3 landen en omringende naties.

*O* :W
 
Laatst bewerkt:
De planning is dat deze ook in 3 motoren komt; in een Capo Nord, HD V-Rod en de Enigma2


Een Capo met een zijspan?? leuk! Een ouwe onbetrouwbare opgewaardeerde 1000? Of een nieuwe 1200? In het geval van de 1000 wil ik wel eens zien hoe dat er uitziet, voor als ik de gerechtigde zijspanleeftijd behaal en mijn ouwe 2 klapper dan nog heb... je weet immers nooit. :] O-) :+
 
Nu is EHE mijn span aan het ombouwen tot iets moois en daar moet nog een spattertje op het spanwiel... O-)

ik ben wel bang dat de meerkosten van een carbon spattertje niet helemaal in verhouding zullen staan met de rest van de ombouw... :X
 
Het is geen goedkoop materiaal inderdaad. En hele hele mallenverhaal vreet ook tijd.
 
Een Capo met een zijspan?? leuk! Een ouwe onbetrouwbare opgewaardeerde 1000? Of een nieuwe 1200? In het geval van de 1000 wil ik wel eens zien hoe dat er uitziet, voor als ik de gerechtigde zijspanleeftijd behaal en mijn ouwe 2 klapper dan nog heb... je weet immers nooit. :] O-) :+


_O- wanneer is dat? 32 ook goed?? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan