The Riding Game MF Style [Deel 17]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er staat dus idd géén afstandsaanduiding op.
Staat dat daar bij jullie nooit op?
Ik wacht nog effe tot mijn volgende werkpauze ;)

Geen zorgen, dat duurt geen eeuwigheid :+

Ik heb onderweg naar mijn werk ook een heleboel bordjes gezien, maar geen afstanden '(
 
Er staat dus idd géén afstandsaanduiding op.
Staat dat daar bij jullie nooit op?
Ik wacht nog effe tot mijn volgende werkpauze ;)

Geen zorgen, dat duurt geen eeuwigheid :+

Hier zijn ze meer van de fietsroutes met nummers en fietsknooppunten waarvan je van knooppunt naar knooppunt kan fietsen. Zou je er genoeg aan elkaar knopen, dan kom je wel over de 100 km :P
 
Hier zijn ze meer van de fietsroutes met nummers en fietsknooppunten waarvan je van knooppunt naar knooppunt kan fietsen. Zou je er genoeg aan elkaar knopen, dan kom je wel over de 100 km :P
Ik heb onderweg naar mijn werk ook een heleboel bordjes gezien, maar geen afstanden '(
Aangezien begin en eindpunt vermeld wordt, en daardoor ook de afstand bepaalt wordt, voel ik het aan als zijn rechtvaardig, doch ten nadele van mijzelf*, deze foto te catalogiseren onder de goedgekeurde opdracht uitvoeringen ...

Vrij vertaald ... HIJ IS GOED! 👍 *O*


* wat ben ik toch een goed mens he :P :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aangezien begin en eindpunt vermeld wordt, en daardoor ook de afstand bepaalt wordt, voel ik het aan als zijn rechtvaardig, doch ten nadele van mijzelf*, deze foto te catalogiseren onder de goedgekeurde opdracht uitvoeringen ...

Vrij vertaald ... HIJ IS GOED! 👍 *O*


* wat ben ik toch een goed mens he :P :+

Velen zullen u dankbaar zijn :}
 
Je motor bij een paal in het openbaar met drie of vier analoge klokken erop

voorbeeld Dit is er eentje met 3. Aan de achterkant zit er ook eentje.


Kerkklokken dingen niet mee.
 
Aangezien begin en eindpunt vermeld wordt, en daardoor ook de afstand bepaalt wordt, voel ik het aan als zijn rechtvaardig, doch ten nadele van mijzelf*, deze foto te catalogiseren onder de goedgekeurde opdracht uitvoeringen ...

Vrij vertaald ... HIJ IS GOED! 👍 *O*


* wat ben ik toch een goed mens he :P :+

:}

Velen zullen u dankbaar zijn :}

En nu ?? ;)
 
Laatst bewerkt:
Wanneer is een topic nou eigenlijk echt vol? Of kan het theoretisch gezien nooit echt vol raken?
Uit de richtlijnen van Motor-Forum:
Topics op Motor-forum worden na 2500 posts gesloten om de database een beetje te ontlasten. Als een topic de 2500 posts passeert kan je via een topicreport een moderator inschakelen om het topic te laten sluiten zodat men verder kan posten in het volgende deel.
Theoretisch zal een topic wel een limiet hebben van een hele hoop berichten (in verband met bits en bytes zal dat wel iets met machten en het nummer 255 te maken hebben), maar de servers en/of software zullen dat wel niet zo fijn vinden. Dus vandaar de regel 2500 berichten (standaard volgens mij 100 pagina's) = slotje.
 
5gJgf0l.jpg
 
Is dat het begin van het einde? Sterkte!
Maar ook gefeliciteerd:)
Als je ff die container scoort doe ik de volgende als het ff mogelijk is!
Ik ga er binnen een kwartiertje een aantal passeren *O*

... met de auto -O-

@ Yevon, GEFELICIFLAPSTAART!!! *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
*O* Gefeliciteerd Yevon! *O*

En zo erg als mensen zeggen is het niet hoor :N
Morgen alweer 21 jaar gelukkig getrouwd O-)

Voor de opdracht moest ik best nog wat doen :P zeil van de motor halen, 2 sloten eraf en naar de hoek duwen _O-

Volgende opdracht: Je motor onder een glijbaan
 
Heb deze twee foto's in een afzonderlijk bericht gezet omdat ik anders tijd verloor met het uploaden van een tweede foto en wilde geen risico nemen :P
Geen van beide posts werd geupdate uiteraard ;)
De eerste heb ik zo genomen vanuit een hoek om de hele motor op de foto te krijgen, wederom, omdat ik geen risico wilde nemen :P
Een beetje visueel (lees: 3D) inzicht vertelt wel dat hij er duidelijk helemaal onder staat.
Maar de tweede foto toch ook maar om het "te bewijzen" :+
@Roeleey welke voor de opdracht in de scorelijst (en dus ook in mijn MF file voor TRG) terecht komt.

Heb de motor wel niet op een van de steunen kunnen zetten in dat los zand, dus gewoon met een handvat tegen een van de houten palen. Voor- of achteruit bollen deed ie toch niet, zakte diep genoeg weg om te blijven staan ... en er burn-outs-gewijs weer uit te geraken _O-

Nota bene, heb bijna 10 minuten staan wachten, tot ma, pa en de twee kindjes weg gingen :z

Maar, indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor met het voorwiel OP een glijbaan
Dit ter ere van de oprichter van dit spel, Fastbike.
Naar aanleiding van het feit dat hij onlangs aangehaald werd in dit topic vanwege het (bijna) 5-jarige bestaan van dit topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan