The Riding Game MF Style [Deel 17]

Status
Niet open voor verdere reacties.
... en op de achtergrond wandeld mijn vrouwtje naaf het toilet ...

De SLK is intussen weer weg ... net op tijd dus ... :P

Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor met in serie geplaatste* verkeerslichten die asynchroon** werken
* verkeerslichten aan een (druk) knooppunt, in een zelfde rijrichting/as, maar dicht genoeg bij elkaar om deel uit te maken van één verkeersknooppunt.
** Die dus niet gelijktijdig verspringen. Meestal werken die wel samen, maar zitten er enkele, tot een tiental seconden tussen. De ene moet dus al verspringen naar een ander kleur, terwijl de andere later volgt.

Voorbeeldje ...
Duidelijk genoeg uitgelegd, en duidelijk genoeg in het voorbeeld?
 
Onbewerkte versie:
yZ5sKGk.jpg


En voor de duidelijkheid:
4K3hNYQ.jpg
 
volgende opdracht: je motor op de foto met de maan Echt of nep, allebij goed, als het maar lijkt op dat ding dat rond de aarde zweeft.
 
Laatst bewerkt:
:W Dag allemaal, wellicht is jullie opgevallen dat het bijwerken van de puntjes een beetje achterloopt :$
Helaas heb ik sinds donderdag al geen internet thuis en nadat vandaag de monteur van Ziggo is geweest ook geen tv meer :( Woensdag komt er een andere monteur om vanaf de straat naar mijn woning op 1 hoog een nieuwe kabel aan te leggen en dan is hopelijk alles opgelost. Zodra dat het geval is werk ik dus ook de punten bij, zoals jullie hopelijk begrijpen is dat niet echt te doen op een mobieltje ;)
 
Laatst bewerkt:
Onbewerkte versie:
[afbeelding]

En voor de duidelijkheid:
[afbeelding]
Hij is goed :Y
Mooi aangeduid 8-)
Maar zelfs zonder de bewerking zag ik het ;)

Goed gedaan zeg ik dus *O*

... had ik die van de maan maar eerder gezien ... ik nog met mij vrouw tijdens een terrasje naar de maan zitten kijken voor we verder huiswaarts reden _O-
Nog gecheckt voor vertrek, de nieuwe opdracht kwam dus net erna :')



@Roeleey, uiteraard hebben we er alle begrip voor ;)
 
Ik kon het dus toch niet laten om hier nog even voor uit te rijden :]

Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor aan een pizzeria
Gesloten of open maakt me niet uit natuurlijk.
Zowel een afhaalpizzeria als een waar je kan blijven eten, of beide gelijk.
 
full


En omdat de witte letters op de ramen met de witte rolgordijnen niet zo leesbaar zijn in de verte, even ingezoomd, het is nu vooral leesbaar door de schaduw :P
full

Wel in het Frans, maar het is wel duidelijk he ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan