The Riding Game MF Style [Deel 17]

Status
Niet open voor verdere reacties.
qpDkUq1.jpg


Ééngezinswoningen aan de Bijlmerdreef te Amsterdam
 
Indien goed: Je motor bij een open brug
Dus open voor varend verkeer en gesloten voor rijdend verkeer ;)
 
Laatst bewerkt:
Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor aan een terras waar minstens drie koersfietsen* staan
* Ook wel racefietsen genoemd :+
Het is ideaal terrasjesweer en het stikt weer van de wielertoeristen ... die van cafe tot cafe rijden :')
 
*O* de punten zijn weer bijgewerkt *O*

En nee, ik heb nog steeds geen internet -O-
Althans niet op de manier zoals zou moeten...Lang leve Ziggo hotspots :P
Vorige week donderdag een nieuwe modem gekregen i.v.m. een hogere snelheid, werkte niet -O-
Maandag kwam monteur nummer 1 en die kon niks doen, maar zorgde er wel voor dat we ook geen tv meer hadden. :( Vandaag kwam monteur 2 en die kon ook niks doen want er moet van buitenaf (onder het trottoir) een nieuwe kabel getrokken worden....Hiervoor komt volgende week woensdag een aannemer :')
Gelukkig heb ik wel zelf met een houtje touwtje oplossing het tv signaal weer aan de praat *O*
 
Laatst bewerkt:
*O* jeeej mn eerste!

Indien goed: je motor op de foto met een bord dat aangeeft dat de weg voor langer als een week afgesloten is.
 
full

Ik heb deze kunnen maken.
Duidelijk volledig afgesloten.

Maar het bord met de datum einde werken staat hier voorafgaand op pakweg 500 meter.
full

Let daarbij vooral op de wegnummer "R22", die zie je ook in mijn eerste foto.
Het is dus eigenlijk deze foto die voor de opdracht zou moeten dienen, en de eerste die kan dienen als bewijs dat die weg wel degelijk afgesloten is.

Ik ben nog effe weg van thuis, dus ik wacht nog effe met een nieuwe.
Als ik weer thuis ben, wat wel laat kan zijn, maar zeker voor 6u :P , en er is nog geen reactie, plaats ik wel een "indien goed" opdracht ;)

Het is gewoon pokkewarm in huis, niet te doen om te slapen, en dan nog voortdurend blaffende honden in de buurt, di3 mij werkelijk gek maken :(
Dus dan pak je maar effe de motor :]
 
Oke, weer thuis.

Dan maar ..


... Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor op de foto met een andere motor met een aanhangwagentje erachter
Ja, dat is best mogelijk. Ik heb er hier al verschillende gezien, een stuk of 6 á 7 denk ik toch. Vakantieperiode, dan hangen de diehards die dingen weer achter hun motor.

Dus niet een of ander (speelgoed)ding waar wieltjes onder zitten met een touwtje aan je motor hangen, of dergelijke ...
 
Oke, weer thuis.

Dan maar ..


...


Ja, dat is best mogelijk. Ik heb er hier al verschillende gezien, een stuk of 6 á 7 denk ik toch. Vakantieperiode, dan hangen de diehards die dingen weer achter hun motor.


Weer een gevalletje van ik zie wat racefietsen bij een terras staan, leuke opdracht en verbaasd zijn dat ie niet gehaald wordt :+

Maargoed ben met wat anders bezig nu

b1rok9B.jpg


Nieuw VS oud..

ketting was echt ook aan zn einde..

Nkz1G3Z.jpg


GDOwqa3.jpg


En dan maar gelijk nieuw rubber eronder.. als je toch bezig bent

fZiETc8.jpg
 
Laatst bewerkt:
Weer een gevalletje van ik zie wat racefietsen bij een terras staan, leuke opdracht en verbaasd zijn dat ie niet gehaald wordt :+

Maargoed ben met wat anders bezig nu

[afbeelding]

Nieuw VS oud..

ketting was echt ook aan zn einde..

[afbeelding]

[afbeelding]

En dan maar gelijk nieuw rubber eronder.. als je toch bezig bent

[afbeelding]
Dat met die koersfietsen aan een terras was anders toch echt wel een gemakkelijke.
Ook in NL rijden er hopen "cafetoeristen" rond :')
De huidige is misschien wel wat moeilijker, maar toch ...

Anyway ... mooi werk wat je aan het doen bent 8-)
Achteraan is een MPR4. Wat type is de voorband?

En wat betreft je voorste tandwiel, het kon best erger hoor ...
full

full

:$
Nog 1.006km en ik moet mijn eerste oliewissel uitvoeren op deze motor, hoop mijn koplamp met xenonlenzen klaar te hebben. En ga ook meteen kijken hoe het met het voorste tandwiel zit. Al vermoed ik dat dat nog best goed gaat zijn, maar wil het gewoon weten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat met die koersfietsen aan een terras was anders toch echt wel een gemakkelijke.
Ook in NL rijden er hopen "cafetoeristen" rond :')
De huidige is misschien wel wat moeilijker, maar toch ...

Anyway ... mooi werk wat je aan het doen bent 8-)
Achteraan is een MPR4. Wat type is de voorband?

En wat betreft je voorste tandwiel, het kon best erger hoor ...
[afbeelding]
[afbeelding]
:$
Nog 1.006km en ik moet mijn eerste oliewissel uitvoeren op deze motor, hoop mijn koplamp met xenonlenzen klaar te hebben. En ga ook meteen kijken hoe het met het voorste tandwiel zit. Al vermoed ik dat dat nog best goed gaat zijn, maar wil het gewoon weten.

hahah die zijn echt verrrrrrrrrr heeen zeg..

Mijn ketting was al max gerekt.. laatste week werd het al elke dag stellen, omdat die ketting anders tegen de motor aan stond te slaan bij het optrekken. Dat hoor je nogal. Wat een herrie maakt dat. Beetje teveel van het goede.

Zometeen ga ik mijn olie al verversen. eerst even kijken of de ketting goed staat. Even rondje rijden.

achter heb ik idd road 4 en voor een pilot power 3.

Er loopt nu een actie van meerdere bandleveranciers.. 30 euro cashback op een set. Laten mij beide banden nou net vervangen moeten worden *D

Nu nog even inrijden en 200 km rijden als een oude krant. Dan kunnen we daarna weer opbouwen naar de normale rijstijl. :]
 
Laatst bewerkt:
...
Er loopt nu een actie van meerdere bandleveranciers.. 30 euro cashback op een set. Laten mij beide banden nou net vervangen moeten worden *D
...
Bij Michelin loopt er bijna altijd wel een "30€ terugbetaal actie" als je twee banden gelijktijdig besteld.

Meestal moeten dat echter 2 banden van hetzelfde type zijn. En is het enkel op een bepaald aantal types van kracht.
Laatste keer, toen ik twee MPR4's bestelde kreeg ik enkele maanden later netjes 30€ terug betaald. Ze hebben mij daardoor maar 198€ gekost, ipv de eerst betaalde 228€.

Wanneer deze banden (mijn T30's) bijna versleten zijn, houd ik het weer in het oog. Is er op dat moment eer een korting op de MPR4's, bestel ik er mij weer. Indien niet, worden het opnieuw de MPR3's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan