The Riding Game MF Style [Deel 17]

Status
Niet open voor verdere reacties.
KrzSPYO.jpg
 
Mijn kleine zoektocht door de belgische snelwegen heeft mij geattendeerd dat jullie deze wel hebben, alleen dan in een andere kleur/vorm :Y
Je hebt gelijk. Ik denk dat je dan die in voorgaande foto bedoeld :Y
Sorry, ik was ietwat te gefixeerd op dat groen in je voorbeeldje :$
Zo heb ik er eerder eentje op de foto gezet, naar aanleiding van een andere opdracht, puntje 238, ook een door u gegeven opdracht trouwens, maar die zou nu niet tellen, want toen betrof het een splitsing naar een uitrit.
Heb de foto voor deze opdracht hier genomen. Het is dus geen splitsing tussen snelweg en uitrit, maar wel degelijk tussen twee snelwegen, namelijk de E40 en E314. Je kan het even volgen aan de hand van streetview, maar even inzoomen op de borden boven de snelweg iets verder maakt het ook duidelijk ;)

Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor met een vrachtwagen met kiepwagen in kiepstand
Voorbeeldje ...
Zowel vaste vrachtwagen als oplegger zijn goed.
 
Zowat leeg die snelweg, gas erop DPK👍
Lijkt leeg, want ik had speciaal effe gewacht tot het wat rustiger was. Want ondanks ik op een groot gearceerd vak stond, voelde het toch raar om op de snelweg op 5 meter van uw motor te gaan staan om een foto te nemen terwijl de auto's achter u door razen :X

Verbazend hoe het verkeer de laatste 10 á 15 jaar toegenomen is.
De files zijn er niet veel langer op geworden, maar de spitsuren beginnen vroeger en eindigen later. Op de ring rond Brussel en Antwerpen scheelt het niet veel meer of de ochtendspits gaat naadloos over in de avondspits.

Ik durf ook te geloven, dat we over pakweg 5 jaar op het punt van mijn foto om half 6 al in de file zullen staan. Nu is dat nog maar pas om kwart over 6 á half 7.

... lang leve de motor zeg ik! :]
 
Je hebt gelijk. Ik denk dat je dan die in voorgaande foto bedoeld :Y
Sorry, ik was ietwat te gefixeerd op dat groen in je voorbeeldje :$
Zo heb ik er eerder eentje op de foto gezet, naar aanleiding van een andere opdracht, puntje 238, ook een door u gegeven opdracht trouwens, maar die zou nu niet tellen, want toen betrof het een splitsing naar een uitrit.
Heb de foto voor deze opdracht hier genomen. Het is dus geen splitsing tussen snelweg en uitrit, maar wel degelijk tussen twee snelwegen, namelijk de E40 en E314. Je kan het even volgen aan de hand van streetview, maar even inzoomen op de borden boven de snelweg iets verder maakt het ook duidelijk ;)

Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor met een vrachtwagen met kiepwagen in kiepstand

Voorbeeldje ...
Zowel vaste vrachtwagen als oplegger zijn goed.

Dat klopt van die ene opdracht nu ja, maargoed die is goedgekeurd, dus daar kunnen wij niks meer aan doen, lucky you :P

Bij een splitsing naar een uitrit gebeurt in nederland ook vaker dat deze borden er staan.

Ik kom ze zelfs tegen binnen de bebouwde kom.
 
Dat klopt van die ene opdracht nu ja, maargoed die is goedgekeurd, dus daar kunnen wij niks meer aan doen, lucky you :P

Bij een splitsing naar een uitrit gebeurt in nederland ook vaker dat deze borden er staan.

Ik kom ze zelfs tegen binnen de bebouwde kom.
Het was toen ook een andere opdracht die je gaf ;)
Moesten pijlen links en rechts zijn, maar moest op één bord staan.

Dat groene bordje bij jullie vind ik niet logisch. Bij ons staan bij splitsingen pijlen naar links en rechts, om je erop te wijzen dat je links of rechts van die middenberm moet rijden. Dat groene bordje bij jullie lijkt erop te wijzen dat je gewoon RECHT OP de middenberm moet rijden :+
 
Het was toen ook een andere opdracht die je gaf ;)
Moesten pijlen links en rechts zijn, maar moest op één bord staan.

Dat groene bordje bij jullie vind ik niet logisch. Bij ons staan bij splitsingen pijlen naar links en rechts, om je erop te wijzen dat je links of rechts van die middenberm moet rijden. Dat groene bordje bij jullie lijkt erop te wijzen dat je gewoon RECHT OP de middenberm moet rijden :+

Nee dat bord is een eerbetoon aan de Westlandse vlag O-)

220px-Vlag_westland_streek2.svg.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan