Belgentopic > Wieke-tingels > Deel 163 > we blijven doorgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou toch eens op een ander gaan luisteren in jouw geval :Y
24j met 115pk 870 euro :o :o :o

ik betaalde voor men r1 met mijn toen gelijkaardige leeftijd als jou max 350 ofzo
(wel 100pk papieren)

Dan betaal jij ongeveer evenveel als ik, wel in combinatie met wagen.
 
Ethias probeerde mij destijds ook 600€ per jaar afhandig te maken nadat ik mijn auto polis daar weg had gehaald :(

Nu samen met de firma wagen verzekerd voor 180€ per jaar en 50€ per jaar erbij per eventuele extra motor
 
Ethias probeerde mij destijds ook 600€ per jaar afhandig te maken nadat ik mijn auto polis daar weg had gehaald :(

Nu samen met de firma wagen verzekerd voor 180€ per jaar en 50€ per jaar erbij per eventuele extra motor
Ik had hetzelfde voor sinds ik bedrijfswagen had maar kan opgelost worden maar diegene die het ingeeft moet willen want dat is wat extra werk....ik betaal rond de 200 euro...
 
Hallo,

ik zal me hier ook maar eens voorstellen. Ik ben Wim aka Rosty SYLO, ben 45j en rijdt sinds een paar weken met een Harley Davidson Road King classic( avatar moet nog aangepast worden).
Ik lees hier nu juist over de verzekeringspremie en dat scheelt van verzekeraar naar verzekeraar.
Met mijn Sportster was ik verzekerd bij Baloise samen met de auto en betaalde voor de moto 205€. Nu heb ik voor mijn Road King de verzekering bij Harley zelf genomen en betaal 201€ voor een heel jaar.
 
Hallo,

ik zal me hier ook maar eens voorstellen. Ik ben Wim aka Rosty SYLO, ben 45j en rijdt sinds een paar weken met een Harley Davidson Road King classic( avatar moet nog aangepast worden).
Ik lees hier nu juist over de verzekeringspremie en dat scheelt van verzekeraar naar verzekeraar.
Met mijn Sportster was ik verzekerd bij Baloise samen met de auto en betaalde voor de moto 205€. Nu heb ik voor mijn Road King de verzekering bij Harley zelf genomen en betaal 201€ voor een heel jaar.
~
Bon ik zou vele grapjes kunnen bedenken over HD en gemaakte km's ivm een verzekering.
Maar ipv dat ga 'k enkel zeggen dat HD een heel mooi gebaar maakt hiermee :Y
Veel interessanter dan eens een petje of zo een zweetbandje om over een remvloeistof potje te doen dat andere merken geven :Y
 
Hallo,

ik zal me hier ook maar eens voorstellen. Ik ben Wim aka Rosty SYLO, ben 45j en rijdt sinds een paar weken met een Harley Davidson Road King classic( avatar moet nog aangepast worden).
Ik lees hier nu juist over de verzekeringspremie en dat scheelt van verzekeraar naar verzekeraar.
Met mijn Sportster was ik verzekerd bij Baloise samen met de auto en betaalde voor de moto 205€. Nu heb ik voor mijn Road King de verzekering bij Harley zelf genomen en betaal 201€ voor een heel jaar.






Welkom hier :Y wel een foto van vriendin motor posten :Y :+
 
Hallo,

ik zal me hier ook maar eens voorstellen. Ik ben Wim aka Rosty SYLO, ben 45j en rijdt sinds een paar weken met een Harley Davidson Road King classic( avatar moet nog aangepast worden).
Ik lees hier nu juist over de verzekeringspremie en dat scheelt van verzekeraar naar verzekeraar.
Met mijn Sportster was ik verzekerd bij Baloise samen met de auto en betaalde voor de moto 205€. Nu heb ik voor mijn Road King de verzekering bij Harley zelf genomen en betaal 201€ voor een heel jaar.
Welkom :W

De eerste HD rijder op ons forum *O*
 
Hallo,

ik zal me hier ook maar eens voorstellen. Ik ben Wim aka Rosty SYLO, ben 45j en rijdt sinds een paar weken met een Harley Davidson Road King classic( avatar moet nog aangepast worden).
Ik lees hier nu juist over de verzekeringspremie en dat scheelt van verzekeraar naar verzekeraar.
Met mijn Sportster was ik verzekerd bij Baloise samen met de auto en betaalde voor de moto 205€. Nu heb ik voor mijn Road King de verzekering bij Harley zelf genomen en betaal 201€ voor een heel jaar.


Welkom Rosty :W
De tweede HD rijder, volgens mij had mr.black&white ook een hd enkele jaren terug; )
Verzekering vorig jaar bij Axa was 190 euro, nu 240 euro :o

Wel altijd in combinatie met een autoverzekering :Y
 
Welkom Rosty :W
De tweede HD rijder, volgens mij had mr.black&white ook een hd enkele jaren terug; )
Verzekering vorig jaar bij Axa was 190 euro, nu 240 euro :o

Wel altijd in combinatie met een autoverzekering :Y



:? stel je ook eens even voor B| je bent ook nieuw hier zeker :? :X O-) :+
 
De gevraagde foto:
full

Enne, het afgelopen jaar sinds februari tot nu toch al een kleine 8.000km gereden met de Harley en er heeft enkel een sleutel opgestaan voor het onderhoud.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan