Belgentopic > Wieke-tingels > Deel 163 > we blijven doorgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

ik zal me hier ook maar eens voorstellen. Ik ben Wim aka Rosty SYLO, ben 45j en rijdt sinds een paar weken met een Harley Davidson Road King classic( avatar moet nog aangepast worden).
Ik lees hier nu juist over de verzekeringspremie en dat scheelt van verzekeraar naar verzekeraar.
Met mijn Sportster was ik verzekerd bij Baloise samen met de auto en betaalde voor de moto 205€. Nu heb ik voor mijn Road King de verzekering bij Harley zelf genomen en betaal 201€ voor een heel jaar.


Welkom :Y :W
 
CC is 1450 en vermogen is 52. Om te cruisen is dat meer dan voldoende. Ben niet zo een snelheidsduivel.

52kw of pk :?

Ni dat dat nu zoveel uitmaakt ;)

Je zal idd ni meer nodig hebben om te cruisen maar had er wel meer vermogen van verwacht.

Weet wel dat die vermogens nogal onlogisch zijn bij Harley, cc's vaak ongeveer hetzelfde maar grote verschillen in vermogen als ik het goed heb...
 
52kw of pk :?

Ni dat dat nu zoveel uitmaakt ;)

Je zal idd ni meer nodig hebben om te cruisen maar had er wel meer vermogen van verwacht.

Weet wel dat die vermogens nogal onlogisch zijn bij Harley, cc's vaak ongeveer hetzelfde maar grote verschillen in vermogen als ik het goed heb...
52kw als ik me niet vergis!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan