Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel simpel.
Honda zet het in het contract met vdM met een flinke boete erop. Dan is het vervolgens aan vdM om met Yamaha te regelen dat zij zich er ook aan houden (of de boete betalen).
Natuurlijk heeft Yamaha geen verplichtingen naar Honda, maar vdM wel.

Dat klopt, maar aangezien Honda direct met het nieuws over Bradl naar buiten kwam, zal een mogelijke clausule Yamaha er echt niet van weerhouden om een persbericht uit te sturen.
VDM heeft uiteraard verplichtingen, maar ik denk dat een rechter korte metten maakt bepalingen die buiten de macht van VDM en Honda liggen.
 
Dat klopt, maar aangezien Honda direct met het nieuws over Bradl naar buiten kwam, zal een mogelijke clausule Yamaha er echt niet van weerhouden om een persbericht uit te sturen.
VDM heeft uiteraard verplichtingen, maar ik denk dat een rechter korte metten maakt bepalingen die buiten de macht van VDM en Honda liggen.

Dat denk ik niet, want het ligt binnen de macht van vdM ;) VdM kan in zijn onderhandelingen met Yamaha meenemen dat Yamaha niks mag publiceren totdat het contract met Honda dat toestaat.
Maar laten we er geen juridische discussie van maken. Technisch is het wel mogelijk, maar we weten niet eens onder welk recht de overeenkomst valt.

Wat een onzin, VDM gaat weg, geen plek meer. 2 nieuwe rijders gemeld. Die mag zeggen van Honda wat hij wilt. Testen niet waarschijnlijk.

Ligt bij Yamaha dat kan niet anders. Quinters zn contract...

Ik zeg niet dat dit zo geregeld is, maar er wordt gevraagd of het mogelijk is... en ja, dat is het.
 
Laatst bewerkt:
Excuus, dat van Milwaukee en Aprilia, maar Laverty is een van de rijders en de 2e nog niet bekend.

Volgens racesport;

Kawasaki Racing Team: Jonathan Rea, Tom Sykes
Aruba.it Racing – Ducati: Chaz Davies, Marco Melandri
Honda WorldSBK Team: Nicky Hayden, Stefan Bradl
Pata Yamaha Official WorldSBK Team: Alex Lowes, Michael van der Mark (nnb), genoemd als 3e rijder Davide Giugliano (nnb)
Althea BMW Racing Team: Markus Reiterberger, Jordi Torres (nnb)
Milwaukee Aprilia: Eugene Laverty (nnb), Lorenzo Savadori (nnb)
IodaRacing Team: Alex de Angelis (nnb), tweede rijder nog niet bekend
VFT Racing: Fabio Menghi (nnb)
Barni Racing Team: Xavi Forés (nnb)
MV Agusta Reparto Corse: Leon Camier (nnb)
Kawasaki Puccetti Racing: Genoemd als de belangrijkste kandidaten Randy Krummenacher (nnb), Davide Giugliano (nnb)
Team Toth: Nog geen rijders bekend
Pedercini Racing: Nog geen rijders bekend
Grillini Racing Team: Nog geen rijders bekend
Team Go Eleven: Nog geen rijders bekend

*(nnb – nog niet bevestigd)


WorldSBK: Wie rijdt waar in 2017 en hoe ziet de voorlopige startgrid eruit?
 
Hij gaat met Viñales werken bij Yamaha. Heb ik uit een dubbelinterview met hem en Gertjan Verbeek.

Yep Wilco blijf bij Yamaha , Lorenzo heeft hem wel gevraag maar Wilco is een Yamaha man en heeft wel tegen Jorge gezegd voor een paar miljoen doe ik het en anders niet ......in z´n achterhoofd hoopt Wilco op een samenwerking met de zoon van z´n grootste vriend Henk v.d. Mark nml Mickey (maatje van z'n zoon Bruno) .
Al zal het wel eerst de stap worden denk ik naar Tech3 .
 
"We are delighted and excited to have Michael joining Yamaha in 2017.
At only 23 years of age, he is already a World Champion and is fighting at the front of WorldSBK - this is very impressive!
Importantly, the rider line up demonstrates our philosophy of choosing two young riders, both who not only have the talent to fight for victory in WorldSBK but also the capacity to potentially grow their careers with Yamaha in the future.

In this way, Yamaha would like to use the World Superbike series as a platform to demonstrate its racing spirit with the production based YZF-R1 and also to develop further the family of Yamaha riders - Michael is a perfect fit inside this philosophy and we are very excited to welcome him to the team.
*O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan