Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een fantastisch resultaat. Heel erg dik verdiend. Gereden als een kampioen. Wel beetje een saaie race.
 
Top gereden en niet onbelangrijk,zijn teamgenoot in de tussenstand genaderd tot 3 punten, die weer steeds meer zijn twin brother achterna gaat met crashen,
wel jammer dat het kampioenschap beslist is ,ga de de seizoensfinale in Qatar van dichtbij meemaken dus had de beslissing graag daar zien vallen
 
Laatst bewerkt:
Top gereden en niet onbelangrijk,zijn teamgenoot in de tussenstand genaderd tot 3 punten, die weer steeds meer zijn twin brother achterna gaat met crashen,
wel jammer dat het kampioenschap beslist is ,ga de de seizoensfinale in Qatar van dichtbij meemaken dus had de beslissing graag daar zien vallen

Nederlandse vlag mee. Kijken of we je kunnen herkennen tussen al het publiek
 
:P


QwnIbbTQ.jpg
 
Alleen de eerste race (3x) gezien, de 2e gemist :X
Werd pas om 23.00 uitgezonden B|

Ofwel, podium plekkie gemist :/
 
Alleen de eerste race (3x) gezien, de 2e gemist :X
Werd pas om 23.00 uitgezonden B|

Ofwel, podium plekkie gemist :/

18:15 heb je nog een kans op Eurosport 2 en vanavond 22:00 op Eurosport 1.
Maar verwacht niet dat je Vd mark op podium ziet staan, want uitzending was toen alweer voorbij.
Weet iemand of via Eurosport player alles van wsbk uitgezonden wordt? Trainingen inclusief?
 
18:15 heb je nog een kans op Eurosport 2 en vanavond 22:00 op Eurosport 1.
Maar verwacht niet dat je Vd mark op podium ziet staan, want uitzending was toen alweer voorbij.
Weet iemand of via Eurosport player alles van wsbk uitgezonden wordt? Trainingen inclusief?

Ja vaak wel, en tijdens motogp extra kanalen met onboard of pitlane beelden.

"Cal Crutchlow says Michael van der Mark is not the correct choice for Yamaha to replace the injured Valentino Rossi at the Aragon MotoGP race."

Crutchlow: Van der Mark the wrong choice to replace Rossi

_O-
Zijn eerste argument over dat VDM nog nooit een GP machine heeft bestuurd en Lowes wel is plausibel. Zijn tweede argument over dat Lowes sneller is dan VDM en ze dus voor Lowes hadden moeten kiezen is naar mijn mening onzin. Zo hebben we ook afgelopen weekend wel gezien, ik denk dat Michael volgend jaar (2de Yammie jaar) zon beetje alle sessies sneller dan Lowes gaat zijn.

Goed Crutchlow zegt wel vaker gekke dingen en ook hier geeft ie natuurlijk (logischerwijs) de voorkeur voor zn landgenoot.

*O*
 
Hij stelt Lowes boven Mickey oa omdat Lowes sneller was op dezelfde motor tijdens de 8u.. was die motor niet meer gericht op de lengte van Lowes en Nagasuka, waar alle data van Rossi zijn machine meer de lengte van Mickey matched?
 
Laatst bewerkt:
Zijn motivatie is, er zijn er al 2 die eerder hebben gereden op een motogp machine dus die zouden daarom logischer zijn. Volgens die redenatie hebben rookies het heel erg moeilijk om er tussen te komen. En langzamer in Suzuka, las ergens dat de motor met name voor zijn twee veel kleinere teamgenoten is afgesteld en dat het voor hem verre van ideaal was. Als Crutchlow nu wat had geroepen over de prestaties in het wsbk kon ik me er nog iets bij voorstellen maar ook daar zie je dat van der Mark steeds betere resultaten neerzet.

Ik vind zijn commentaat dus iets met een tang en een varken. Verder zal Yamaha ook echt geen illusie hebben dat er een goed resultaat wordt neergezet. En van der Mark krijgt zijn zelfvertrouwen krijgt er misschien een boost door en het kan voor Yamaha interessante informatie opleveren. Misschien ligt zo'n motogp machine hem wel erg goed.
 
Laatst bewerkt:
Zijn motivatie is, er zijn er al 2 die eerder hebben gereden op een motogp machine dus die zouden daarom logischer zijn. Volgens die redenatie hebben rookies het heel erg moeilijk om er tussen te komen. En langzamer in Suzuka, las ergens dat de motor met name voor zijn twee veel kleinere teamgenoten is afgesteld en dat het voor hem verre van ideaal was. Als Crutchlow nu wat had geroepen over de prestaties in het wsbk kon ik me er nog iets bij voorstellen maar ook daar zie je dat van der Mark steeds betere resultaten neerzet.

Ik vind zijn commentaat dus iets met een tang en een varken. Verder zal Yamaha ook echt geen illusie hebben dat er een goed resultaat wordt neergezet. En van der Mark krijgt zijn zelfvertrouwen krijgt er misschien een boost door en het kan voor Yamaha interessante informatie opleveren. Misschien ligt zo'n motogp machine hem wel erg goed.

Grappig, zelfde opmerking in dezelfde minuut :+
 
Misschien zijn Crutchlow en Lowes wel vriendjes? Hij zal het niet zo verkeerd bedoelen. En er wordt blijkbaar naar zijn mening gevraagd. Gelukkig zit hij niet in het Yamaha management. Niet teveel van aantrekken, lekker laten gaan.
 
Laatst bewerkt:
De invalbeurt komt niet voort uit Van der Mark's talent ten opzichte van andere coureurs, maar is een cadeautje voor het winnen van de 8 Uren van Suzuka. Lowes heeft precies hetzelfde cadeautje gehad vorig jaar. Dat Cal dat niet snapt, kan ik me haast niet voorstellen: ik denk dat-ie gewoon een beetje de journalist zit te fucken zodat die ook een keer een leuke headline schrijven kan.
 
De invalbeurt komt niet voort uit Van der Mark's talent ten opzichte van andere coureurs, maar is een cadeautje voor het winnen van de 8 Uren van Suzuka. Lowes heeft precies hetzelfde cadeautje gehad vorig jaar. Dat Cal dat niet snapt, kan ik me haast niet voorstellen: ik denk dat-ie gewoon een beetje de journalist zit te fucken zodat die ook een keer een leuke headline schrijven kan.
Of het past gewoon precies in het verongelijkte in zijn karakter :+
Theoretisch is er btw geen speld tussen te krijgen idd, maar kom op man, niet zo janken en idd gewoon snappen en gunnen :Y
 
No preevent at Aragon and @marcmarquez93, @AndreaDovizioso, @maverickmack25, @Petrux9, @Rins42 and @mickeyvdmark will be in press conference
 
Crutchlow moet wat minder met de pers lullen en wat meer naar zijn eigen race prestaties kijken.
 
Toch heb ik het idee dat "ze" (dorna/yamaha e.d) wel door hebben dat vdMark wel Populair is, Leuke enthousiaste gast, kan mooi stukje rijden, de nederlandse fans zijn natuurlijk ook prominent aanwezig op alle sociale media..
Kan allemaal positief werken voor hem...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan