Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

Archieffoto. ;)
 
Met deze nieuwe regels had hij toen ook niet gereden:

Een mobiliteit van minstens 50% van de heup- en kniegewrichten.
Op één been staan, zowel rechts als links, voor meer dan vijf seconden.
Zonder hulp een afstand van twintig meter afleggen in minder dan vijftien seconden.
Tien traptreden op en af in minder dan twintig seconden.

Misschien off-topic, maar de soldaat van Oranje kwam de zicht-test voor piloten door, terwijl hij aan 1 oog half blind was.
 
Vale gaat vrijdag gewoon in het zadel met een brace-je en de rem links voor. Gister getest.
 
Hij heeft 3 rondjes gereden....a had hij veel pijn en b woensdag laatste test.

Dat was maandag, gisteren (dinsdag) heeft Rossi 20 ronden gereden op R1M.
Vandaag gaat hij naar dokter voor medische check-up en als tie groen licht krijgt gaat tie naar Aragon toe.
In z'n hoofd heeft tie zijn de keuze al gemaakt om te gaan....
 
Wel leuk om al die speculaties hier te lezen..

Maar is er hier niet iemand die direct bevriend is met vdM?
Zodat ie effe kan vragen wat er nu dan wel niet in zijn koppie om gaat????
DAT is wat ik graag zou willen weten...
Verder nog steeds geen berichtje van, hoe en wat het nu gaat worden, gevonden :X




Had ik nu toch maar mijn contact met Sinke behouden
Hij had daar vast wel een antwoordt op gehad..
 
Wel leuk om al die speculaties hier te lezen..

Maar is er hier niet iemand die direct bevriend is met vdM?
Zodat ie effe kan vragen wat er nu dan wel niet in zijn koppie om gaat????
DAT is wat ik graag zou willen weten...
Verder nog steeds geen berichtje van, hoe en wat het nu gaat worden, gevonden :X




Had ik nu toch maar mijn contact met Sinke behouden
Hij had daar vast wel een antwoordt op gehad..

VD Mark is geen kinderachtig voetballertje oid wat er zomaar alles uit gooit ;) Hij denkt na over antwoorden en weet het altijd netjes en correct te beantwoorden.. dus nee zelfs via Sinke had jij het echte antwoord niet gekregen
 
Wel leuk om al die speculaties hier te lezen..

Maar is er hier niet iemand die direct bevriend is met vdM?
Zodat ie effe kan vragen wat er nu dan wel niet in zijn koppie om gaat????
DAT is wat ik graag zou willen weten...
Verder nog steeds geen berichtje van, hoe en wat het nu gaat worden, gevonden :X




Had ik nu toch maar mijn contact met Sinke behouden
Hij had daar vast wel een antwoordt op gehad..
Niet voor niks dat het stil is rondom hem natuurlijk nu...zou wel een enorme teleurstelling zijn.
 
VD Mark is geen kinderachtig voetballertje oid wat er zomaar alles uit gooit ;) Hij denkt na over antwoorden en weet het altijd netjes en correct te beantwoorden.. dus nee zelfs via Sinke had jij het echte antwoord niet gekregen


:+

Nu zitten er hier meer die er veel meer verstand van hebben dan onder getekende (positief bedoeld uiteraard)..
(wellicht een domme vraag misschien, maar:)

Stel dat Rossi id besluit om zelf te gaan rijden, en na 1 of 2 FP's er toch achterkomt
dat het toch niet gaat.
Kan vdM dan alsnog opstappen??
 
Wel leuk om al die speculaties hier te lezen..

Maar is er hier niet iemand die direct bevriend is met vdM?
Zodat ie effe kan vragen wat er nu dan wel niet in zijn koppie om gaat????
DAT is wat ik graag zou willen weten...
It's that time of the week again! We're taking YOUR questions for Marquez, Dovizioso, Viñales, Petrucci, Rins, and van der Mark in Thursday's press conference!
To ask WorldSBK rider & Rossi's replacement for the #AragonGP - Michael van der Mark a question, comment below using #AskVDM!


https://www.facebook.com/MotoGP/photos/a.10150706659035769.427460.58201805768/10156131376330769/?type=3&theater

21557640_10156131376330769_2636610964266066086_n.jpg
 
-O- Was te verwachten dat Rossi het zou proberen na de berichten over zijn testen de afgelopen dagen. Nu maar afwachten wat de circuitdoctor er van zegt en hoe FP1 gaat. Laten we hopen voor vdm dat dat voor Rossi tegen valt...
 
Laatst bewerkt:
:+

Nu zitten er hier meer die er veel meer verstand van hebben dan onder getekende (positief bedoeld uiteraard)..
(wellicht een domme vraag misschien, maar:)

Stel dat Rossi id besluit om zelf te gaan rijden, en na 1 of 2 FP's er toch achterkomt
dat het toch niet gaat.
Kan vdM dan alsnog opstappen??

Een team mag geloof ik tot 2uur voor aanvang van Q1 beslissen een andere rijder in te zetten. Er is nog een kleine hoop dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan