Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik neem met niets minder genoegen dan met een overwinning...
Nou ja, met een podium kan ik ook leven.

:+


Punten zou, op voorhand, al een knappe prestatie zijn.
 
Die krijgt stiekem info van z'n maatje Wilco....naatuurlijk niet alles maar beetje wegwijs maken.
Wilco gaat tijdens de trainingen op pad met zijn scooter om in een paar bochten de rijstijlen te bekijken. Kan hij gelijk even extra op Michael letten en een paar tips geven.

motogp-cadalora-help-coach-valentino-rossi1_0.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Wilco gaat tijdens de trainingen op pad met zijn scooter om in een paar bochten de rijstijlen te bekijken. Kan hij gelijk even extra op Michael letten en een paar tips geven.

[afbeelding]

Dat bedoelde ik,.....en die info gaat hij ook geven ,....je wil niet weten hoe trots die Zeel is om Mickey te zien rijden op die M1.
Wilco is ook onder andere de schuldige dat Michael zover is gekomen :} :}
Allemaal dankzij (o.a.) de leerzame Speedweek die Zeelenberg al bijna of al 20 jaar organiseert .. www.zeelenbergracing.com :t :t :t :t
 
Laatst bewerkt:
Sow gaaf dit. Shit man 2 nederlanders in de MOTO 3 en MotoGP die grote kans hebben dik in de punten te rijden (VdM doet het goed tussen plaats 8 en 12)

Dat was toch voor het laatst met Iwema en en en ...
 
En het hele veld heeft er heeft er 3 of meer dagen getest...
Het zou een hele prestatie zijn als tie een punt pakt.


Volgens mij word er vooral gekeken hoeveel je verbeterd tijdens zo n weekend en welke feedback je geeft, of die nou 5 punten scoort of 1 of geen maakt denk ik niet zo veel verschil.

Ik verwacht hem gewoon in de punten, vanaf p 10
 
VdM doet het goed tussen plaats 8 en 12

Laten we daarvan even het gemiddelde nemen, een 10e plek. Er doen nog 20 anderen mee (Aleix Espergaro is er niet bij) en daarvan moet Michael er dan 10 achter zich laten? Dat gaat echt niet gebeuren. Misschien Lowes op de Appie en misschien Baz/Barbera/Abraham ofzo? Maar dan zit je nog steeds mijlenver van die top 10. En ik denk ook dat het echt niet gezegd is dat hij wel even sneller zal zijn dan die mannen. En sneller dan middenmoters als Bautista/Crutchlow/Miller is schier onmogelijk. Maar dat is onder normale omstandigheden, en wie weet hoe de omstandigheden zijn op zondag...

Natuurlijk hoop ik (net als iedereen neem ik aan) dat Michael de MotoGP wereld op z'n grondvesten kan laten trillen, maar reëler is het dat hij gewoon achteraan meedoet. En dat is niets om je voor te schamen.
 
Laten we daarvan even het gemiddelde nemen, een 10e plek. Er doen nog 20 anderen mee (Aleix Espergaro is er niet bij) en daarvan moet Michael er dan 10 achter zich laten? Dat gaat echt niet gebeuren. Misschien Lowes op de Appie en misschien Baz/Barbera/Abraham ofzo? Maar dan zit je nog steeds mijlenver van die top 10. En ik denk ook dat het echt niet gezegd is dat hij wel even sneller zal zijn dan die mannen. En sneller dan middenmoters als Bautista/Crutchlow/Miller is schier onmogelijk.

Natuurlijk hoop ik (net als iedereen neem ik aan) dat Michael de MotoGP wereld op z'n grondvesten kan laten trillen, maar reëler is het dat hij gewoon achteraan meedoet.


Daar ben ik ook bang voor. Met alle respect voor vdMark, maar WSBK rijden is iets heel anders dan Supersport, laat staan dat een vergelijking met MotoGP opgaat. Kijk naar Baz, kon heel best meekomen in het WSBK, in de MotoGP stijgt hij niet eens boven de middenmoot uit. Ook denk ik dat Yamaha's belangen in het WSBK zwaarder wegen en meer prioriteit hebben dan vd Mark's belangen in de MotoGP.
 
Zitten aardig wat mensen in de glazen bol te kijken en een voorspelling te doen.
Laat m lekker rijden en waardeer het dat er weer eens iemand uit ons land in de Motogp meedoet.
 
Tss, kom op jongens (en meisjes)

Michael heeft zich al bewezen in WSS, de 8u van Suzuka en in WSBK doet hij ook echt mee.

De TECH3 M1 is een echte competitieve machine en hij kent het circuit van Maleisië.
Tuurlijk is het niet niks op een fiets met Carbon remschijven en 265pk op GP rubber, maar ik verwacht dat hij zich snel aanpast en top 10 gaat rijden. :Y
 
Op een onbekende fiets, onbekende banden, onbekende remmen, onbekende vering, onbekend team?

Wanneer hij finisht en eventueel punten pakt doet hij het geweldig.

Alles hoger dan plek 15 is een bonus
 
Vreemde banden en weet ik veel allemaal het is gewoon een motorfiets hoor :+ dus knallen met die hap :]

Hehe extra leuk om naar uit te kijken *D Sepang zal anders zijn met die Rotterdammer :t
 
Gewoon even kijken naar wat Lowes vorig jaar deed, veel meer valt er niet te verwachten.
Lowes werd een keer 13e nou dat was al heel wat. Maar dit jaar is de satelliet yamaha wel iets beter O-)
 
Gewoon even kijken naar wat Lowes vorig jaar deed, veel meer valt er niet te verwachten.
Lowes werd een keer 13e nou dat was al heel wat. Maar dit jaar is de satelliet yamaha wel iets beter O-)



Het vergelijk van de gebr. Lowes met vdM gaat niet op, want voor hen is het-op een enkele uitzondering na-al een prestatie om op de machine te blijven zitten.


:+
 
Mal om te zien dat een Moto3 coureur langer is dan Michael, die al een behoorlijke lengte heeft in het WSBK en MotoGP paddock..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan