Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ja, zeker zo'n bron binnen Honda. Zo'n bron die al die bladen en websites hebben. :z

Op de website van Honda wordt er niets over vermeld.

I rest my case.
 
Ja ja, zeker zo'n bron binnen Honda. Zo'n bron die al die bladen en websites hebben. :z

Op de website van Honda wordt er niets over vermeld.

I rest my case.
Ik ook.
Ze hebben in onomwonden taal geschreven dat ze deze info van de modellenlijst van Honda voor 2017 hebben gehaald, en er is geen geen correctie gekomen van Honda.
We zien het binnenkort wel met zekerheid.
 
Ik ook.
Ze hebben in onomwonden taal geschreven dat ze deze info van de modellenlijst van Honda voor 2017 hebben gehaald, en er is geen geen correctie gekomen van Honda.
We zien het binnenkort wel met zekerheid.


maar doet dit er uberhaubt toe? Van de Mark rijd sowieso Superbikes.
 
Er is een plekje vrijgekomen in het Sky Racing team en die gingen volgend jaar toch Moto2 rijden? :9

Ik zie mooie kansen. *O*
 
Laatst bewerkt:
Nog niet denk ik, ik denk dat Rossi als hij ooit stopt, in 2040 ofzo, meer tijd krijgt om om zich heen te kijken en breder talent binnen kan hengelen. Maar nu zullen dat italianen zijn, als tegengewicht aan alle spanjaarden.
 
Guintoli is iig druk aan het zoek naar een nieuw zitje. Milwaukee gaat waarschijnlijk met Aprilia rijden. Als daar geen plek is dan is Ioda een optie volgens hem. Het bericht schrijft duidelijk dat Michael volgend jaar op de Yamaha zit.

Klik
 
Ook bijzonder dat Guintoli nog steeds roept dat zijn beste jaren er nog aan zitten te komen. :N
Maar ja als je het zelf niet roept doet waarschijnlijk niemand het. O-)
 
Zijn jullie allemaal Duits ofzo?

Of zie ik de knop English over het hoofd?

:/
 
Laatst bewerkt:
Vrij vermakelijk artikel dit, mag niet over zn nieuwe werkgever praten en vervolgens doet ie niet anders. Of de schrijver heeft er zelf iets van gemaakt, doen ze graag daar

Exklusiv: Wieso Michael van der Mark Honda verlässt/Superbike-WM SPEEDWEEK
Zoveel staat er toch niet inhoudelijk?
Alleen een korte stukje over de vriendschap met Remo Gobbi en dat hij niet eens degene was die zei dat ze Michael moesten nemen..

CPaAt8xWsAEUoFu.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zijn jullie allemaal Duits ofzo?

Of zie ik de knop English over het hoofd?

:/

...ben ik van Duitsen bloed?

Voor veel Nederlanders is Duits lezen zo moeilijk niet. Duits wordt op veel middelbare scholen aangeboden, al dan niet als verplicht vak. Veel Nederlanders wonen en/of werken in de grensregio. Veel Nederlandse families hebben genoeg Duitse banden om zo nu en dan met de taal in aanraking te komen. En Formule 1 is voor velen soms alleen via de Duitse zenders te volgen geweest.

En in Limburg is het praktisch de voertaal. :+
 
Zijn jullie allemaal Duits ofzo?

Of zie ik de knop English over het hoofd?

:/

Ik begrijp jou reactie. Ik ben zelf ook niet zo goed in Duits hoor. Maar toch krijg ik de site standaard in het NL vertaald. Ik gebruik Google Chrome als browser. Die geeft je rechts bovenin de optie om de pagina te vertalen naar het NL. Oké..... het is soms wat slecht vertaalt maar ik begrijp het verhaal volledig. Speedweek.com is altijd goed geïnformeerd. Veel beter als de meeste andere sites. Dus, tip: download chrome als browser ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben gisteren al wezen stoeien met vertaal sites.

Ik dacht dat ik toch echt een knopje over het hoofd zag, maar dat is dus niet zo. :)
 
Zoveel staat er toch niet inhoudelijk?
Alleen een korte stukje over de vriendschap met Remo Gobbi en dat hij niet eens degene was die zei dat ze Michael moesten nemen..

[afbeelding]

Nee, er staat heel weinig in. Maar dit vond ik gewoon raar:

Michael, darfst du über deinen nächstjährigen Arbeitgeber reden?
Nein.


Außer Kawasaki, Ducati und Honda hat dieses Jahr kein anderer Hersteller gewonnen. Wie kommst du darauf, dass du nächstes Jahr auf einem Siegerbike sitzt?
Wie viele Jahre hat Ducati gebraucht, um zu gewinnen? Lange. Mein Bike nächstes Jahr ist dann in seiner dritten Saison, es wird besser und besser.
 
Nee, er staat heel weinig in. Maar dit vond ik gewoon raar:

Michael, darfst du über deinen nächstjährigen Arbeitgeber reden?
Nein.


Außer Kawasaki, Ducati und Honda hat dieses Jahr kein anderer Hersteller gewonnen. Wie kommst du darauf, dass du nächstes Jahr auf einem Siegerbike sitzt?
Wie viele Jahre hat Ducati gebraucht, um zu gewinnen? Lange. Mein Bike nächstes Jahr ist dann in seiner dritten Saison, es wird besser und besser.
Oh, die had ik gemist met selectief lezen. Dat is wel een hele goede. _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Ook bijzonder dat Guintoli nog steeds roept dat zijn beste jaren er nog aan zitten te komen. :N
Maar ja als je het zelf niet roept doet waarschijnlijk niemand het. O-)
"Ich fahre schon lange Rennen, meine besten Jahre sind aber jetzt".
Hij zegt dus dat hij al lang races rijdt en dat nu (dit) zijn beste jaren zijn.

Maar een tweede Yamaha team? Interessant.
Het wordt dus een team dat de strijd kan aangaan, of misschien wel BSB..hij maakt zich niet zo druk :+

Wat ik wel vremmd vind is dat eigenlijk iedereen wel weet waar, of met welke machine, Michael gaat rijden maar dat er nog geen officiëel bericht is. Maar goed, we lezen het wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan