Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Ich fahre schon lange Rennen, meine besten Jahre sind aber jetzt".
Hij zegt dus dat hij al lang races rijdt en dat nu (dit) zijn beste jaren zijn.

Maar een tweede Yamaha team? Interessant.
Het wordt dus een team dat de strijd kan aangaan, of misschien wel BSB..hij maakt zich niet zo druk :+

Wat ik wel vremmd vind is dat eigenlijk iedereen wel weet waar, of met welke machine, Michael gaat rijden maar dat er nog geen officiëel bericht is. Maar goed, we lezen het wel.

Dat zal wel bij de volgende WSBK bekend worden gemaakt, in Duitsland.
Als je het nu zou doen, dan zou het veel meer ondersneeuwen met MotoGP nieuws die een aantal GP's achter elkaar hebben.
 
Hoor zojuist uit heel betrouwbare bron dat hij echt naar YFR gaat ...maar om een of andere reden mag het nog niet naar buiten worden gebracht....is rond gebreid tijdens TT daarna later getekend.

Misschien ivm het zitje waar Guintoli nu nog op zit :?
 
Hoor zojuist uit heel betrouwbare bron dat hij echt naar YFR gaat ...maar om een of andere reden mag het nog niet naar buiten worden gebracht....is rond gebreid tijdens TT daarna later getekend.

Echt?
 
Zat ff wat oude wedstrijden SBK te bekijken maar dat startveld!Wat een lint van rijders!
 
Laatst bewerkt:
Zat ff wat oude wedstrijden SBK te bekijken maar dat startveld!Wat een lint van rijders!

_O- _O- , wat oude beelden zegt ie, dat is antiek man..... O-)

Maar ja jullie hebben wel gelijk ook wat betreft het mooie oude "Hockenheim" :')
Maarja dat zelfde heb ik als ik naar oude beelden kijk van het oude assen met de noordlus, ik heb daar gelukig nog een keer gereden in het bijprogramma van de sbk's.. :} :} Onwijs moeilijk maar erg mooi en laaaang ook om te rijden. :Y
 
_O- _O- , wat oude beelden zegt ie, dat is antiek man..... O-)

Maar ja jullie hebben wel gelijk ook wat betreft het mooie oude "Hockenheim" :')
Maarja dat zelfde heb ik als ik naar oude beelden kijk van het oude assen met de noordlus, ik heb daar gelukig nog een keer gereden in het bijprogramma van de sbk's.. :} :} Onwijs moeilijk maar erg mooi en laaaang ook om te rijden. :Y

In ieder geval stuk interessanter en meer spektakel dan wat er nu gebeurt in SBK.
 
Hoor zojuist uit heel betrouwbare bron (1) dat hij echt naar YFR gaat ...maar om een of andere reden mag het nog niet naar buiten worden gebracht (2)....is rond gebreid tijdens TT daarna later getekend.

Volgens mij betekent 1 + 2 dat die bron van je niet zo heel erg betrouwbaar is.
 
Hoe kan een contract tussen VDM en Honda ervoor zorgen dat Yamaha geen persberichten mag uitsturen?
Dat VDM geen uitspraken concrete uitspraken doet, kan ik begrijpen. Dat is aan zijn nieuwe werkgever lijkt mij.

Heel simpel.
Honda zet het in het contract met vdM met een flinke boete erop. Dan is het vervolgens aan vdM om met Yamaha te regelen dat zij zich er ook aan houden (of de boete betalen).
Natuurlijk heeft Yamaha geen verplichtingen naar Honda, maar vdM wel.
 
Heel simpel.
Honda zet het in het contract met vdM met een flinke boete erop. Dan is het vervolgens aan vdM om met Yamaha te regelen dat zij zich er ook aan houden (of de boete betalen).
Natuurlijk heeft Yamaha geen verplichtingen naar Honda, maar vdM wel.

Wat een onzin, VDM gaat weg, geen plek meer. 2 nieuwe rijders gemeld. Die mag zeggen van Honda wat hij wilt. Testen niet waarschijnlijk.

Ligt bij Yamaha dat kan niet anders. Quinters zn contract...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan