Motor-Forum

Select Forum

Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Reg. datum:
05 feb. 2006
Meeste progressie in de race gemaakt, netjes! Jammer genoeg ‘niets’ van gezien..

Reg. datum:
14 nov. 2010
quote:
steveman schreef op 12 november 2017 @ 13:11:

[...]

[...]

[...]

Uhm, pre-season testing?

Blijft ongelooflijk knap natuurlijk!

Dat was ik even vergeten. Maar dan nog zijn het übertalenten.

Zoekt snelheid!

Reg. datum:
07 sep. 2013
Super Micheal :)

Dit pakken ze je niet meer af, maar weinigen kunnen zeggen dat ze een motoGP wedstrijd hebben gereden±
Motorloos

lvhuis

Reg. datum:
28 feb. 2004
En nog geen minuut achter de winnaar. Is gewoon hoog niveau daar maar helemaal niet slecht
https://www.youtube.com/user/lvhuis

Reg. datum:
04 mei. 2012
In de race lange tijd prima mee kunnen strijden. Kan hij uiteindelijk wel tevreden mee zijn. Niveau in de MotoGP is gewoon waanzinnig hoog daar kom je niet zomaar bij.

honda CBR1000RR fireblade 2004

Reg. datum:
25 jan. 2009
https://nl.motorsport.com...dient-kans-motogp-977793/
When the flag drops the bullshit stops!

Thnx Sic #58 RIP

Reg. datum:
19 apr. 2004
https://cdn-1.motorsport.com/images/amp/0kyPJjyY/s6/motogp-valencia-gp-2017-vd-mark-dani-pedrosa-repsol-honda-team-6444848.jpg

Rare plek op zijn voorband btw :X

https://cdn-8.motorsport.com/images/amp/24NNMQ56/s6/motogp-valencia-gp-2017-michael-van-der-mark-monster-yamaha-tech-3-6444515.jpg
iBr@ToR wijzigde dit bericht op maandag 13 november 2017 08:47 (40%)
CB750F1 '78 / GPZ550 '86 / SRAD750 '96 / FZS600 '02 / FZS1000 '01 / XT600 Ténéré 34L '84

Reg. datum:
24 sep. 2002
quote:

Respect :} :} dat ie na na 2 weekenden al op de plek rijdt waar Folger ook zo maar kan rijden. Ik denk dat met name zijn consistente opbouw en steeds verbeteren indruk heeft gemaakt

Reg. datum:
29 jul. 2002
quote:

Leuke en charmante uitspraak van Poncheral maar verder niet echt heel veel waarde aan hechten.

Reg. datum:
11 sep. 2010
Mooie plaatjes hopelijk in de toekomst meer van dit :Y ......... :?
www.motorsportlifestyle.nl # www.race-academy.nl

Reg. datum:
29 mrt. 2012
quote:
Ocampa schreef op 13 november 2017 @ 11:15:

[...]

Leuke en charmante uitspraak van Poncheral maar verder niet echt heel veel waarde aan hechten.

Waarom niet?
Herve en co. kijken anders naar coureurs als wij stervelingen?
Hij heeft de uitspraak ook in hun media debrief gezet.
https://www.facebook.com/...mance-b/1739511882740385/

Reg. datum:
14 dec. 2012
Wild -card met de TT?

Fuego sapo de vientre

Reg. datum:
01 okt. 2008
Vond het wel mooi dat VdM zei dat 'hij nog niet klaar was' in het WSBK en dat dus eerst goed/succesvol wilde afronden. Slimme uitspraak. Tegelijkertijd denk ik dat het niet realistisch is dat VdM ooit een vast zitje krijgt in de MotoGP. Kijk eens goed wat voor (jong) talent er rond rijdt in het Moto3 en Moto2 kampioenschap. Ik denk dat de kans groter is dat Bo ooit bij een MotoGP team terecht komt...
Scarrrr wijzigde dit bericht op maandag 13 november 2017 12:09 (54%)

*THE NAKED BIKER*

Reg. datum:
10 okt. 2002
quote:
Nog niet eens zoveel jaren geleden moest er dan iemand garant staan voor anderhalve ton. :? _O-
Erasmus MC: u mag tot oktober 2018 niet belasten, dus ook geen motorrijden.

green meanie

Reg. datum:
03 dec. 2006
quote:
Scarrrr schreef op 13 november 2017 @ 12:06:
Vond het wel mooi dat VdM zei dat 'hij nog niet klaar was' in het WSBK en dat dus eerst goed/succesvol wilde afronden. Slimme uitspraak. Tegelijkertijd denk ik dat het niet realistisch is dat VdM ooit een vast zitje krijgt in de MotoGP. Kijk eens goed wat voor (jong) talent er rond rijdt in het Moto3 en Moto2 kampioenschap. Ik denk dat de kans groter is dat Bo ooit bij een MotoGP team terecht komt...

Maar kijk eens naar Luthi 31 jaar jong en nu al een zitje. :]

Reg. datum:
29 jul. 2002
quote:
V Rossi 46 schreef op 13 november 2017 @ 12:02:

[...]

Waarom niet?

Wat kan hij in concreto doen dan voor Michael? De enige manier waarop hij hem kan helpen is door hem een contract aan te bieden. Yamaha gaat echt niet twee extra M1's maken om Michael af en toe een start te geven omdat Poncheral hem wel mag. Dat hebben ze nog nooit gedaan en zie echt niet in waarom ze dat nu voor Michael nu opeens wel zouden gaan doen. Wie gaat dat betalen dan? Bovendien is Michael door Yamaha ingehuurd om namens hen te proberen het WK Superbike binnen te halen, zij hebben er nul belang bij dat dat voor Michael opeens op de tweede plaats komt omdat hij ook een paar starts krijgt in de MotoGP.

De enige manier waarop Michael een kans maakt op een MotoGP zitje is door volgend jaar iedereen op een hoopje te rijden in de SBK. En dat is (laten we eerlijk zijn) niet heel erg waarschijnlijk.

quote:

Schoot ook door mijn hoofd en qua kalender zou het kunnen, maar tja, wat ik hierboven dus schrijf. Het zou een unicum zijn als dat gebeurt en ik zie niet in waarom yamaha dat nu opeens zou doen. En waar zou zo'n M1 dan vandaan moeten komen? Is niet bepaald iets wat je even uit het rek trekt. En tot slot het belangrijkste: wie zou dat hele feest moeten gaan betalen dan?

Zoekt snelheid!

Reg. datum:
07 sep. 2013
quote:
V Rossi 46 schreef op 13 november 2017 @ 12:02:

[...]

Waarom niet?
https://www.facebook.com/...mance-b/1739511882740385/

ZO werkt het spelletje. Natuurlijk meent hij dat, natuurlijk heeft hij waardering voor de prestatie, en natuurlijk spreek je dat uit.
Maar dat is nog wat anders als straks de zaken weer verdeeld moeten worden.
Ik geloof ook wel oprecht dat het hem gegund wordt. Maar straks komen er ook knikkers bij. Er zijn meer rijders die ook goed zijn. Er zijn ook rijders die beter zijn en er aankomen.
En daar zit her en der ook geld.

Verbrand geen schepen achter je! Blijf netjes, allemaal zaken die er ook bij horen.

Maar het zou fantastisch zijn!
Motorloos

NR34 give us a number 1 score!

Reg. datum:
01 aug. 2008
quote:
blue-eyes schreef op 13 november 2017 @ 13:10:

[...]

ZO werkt het spelletje. Natuurlijk meent hij dat, natuurlijk heeft hij waardering voor de prestatie, en natuurlijk spreek je dat uit.
Maar dat is nog wat anders als straks de zaken weer verdeeld moeten worden.
Ik geloof ook wel oprecht dat het hem gegund wordt. Maar straks komen er ook knikkers bij. Er zijn meer rijders die ook goed zijn. Er zijn ook rijders die beter zijn en er aankomen.
En daar zit her en der ook geld.

Verbrand geen schepen achter je! Blijf netjes, allemaal zaken die er ook bij horen.

Maar het zou fantastisch zijn!

Precies, de woorden van Herve zijn echt wel oprecht, maar ook gewoon beleefdheid en niet meer dan dat. Er vallen geen rechten aan te ontlenen om het zo maar te zeggen.
XS-400 - GSX-600F - GSX-R 600 K4 geel - Fazer FZ8 - Tricker - *RG500 2-stroke powerrrr*
Motogp helden: NR34, #46, Supersic #58 Forever, The Kentucky Kid #69 Forever, #5
WSBK: #60 Michael van der Mark, #65 Jonathan Rea

Reg. datum:
06 apr. 2009
quote:
Ocampa schreef op 13 november 2017 @ 13:00:

[...]

Wat kan hij in concreto doen dan voor Michael? De enige manier waarop hij hem kan helpen is door hem een contract aan te bieden. Yamaha gaat echt niet twee extra M1's maken om Michael af en toe een start te geven omdat Poncheral hem wel mag. Dat hebben ze nog nooit gedaan en zie echt niet in waarom ze dat nu voor Michael nu opeens wel zouden gaan doen. Wie gaat dat betalen dan? Bovendien is Michael door Yamaha ingehuurd om namens hen te proberen het WK Superbike binnen te halen, zij hebben er nul belang bij dat dat voor Michael opeens op de tweede plaats komt omdat hij ook een paar starts krijgt in de MotoGP.

De enige manier waarop Michael een kans maakt op een MotoGP zitje is door volgend jaar iedereen op een hoopje te rijden in de SBK. En dat is (laten we eerlijk zijn) niet heel erg waarschijnlijk.

[...]

Schoot ook door mijn hoofd en qua kalender zou het kunnen, maar tja, wat ik hierboven dus schrijf. Het zou een unicum zijn als dat gebeurt en ik zie niet in waarom yamaha dat nu opeens zou doen. En waar zou zo'n M1 dan vandaan moeten komen? Is niet bepaald iets wat je even uit het rek trekt. En tot slot het belangrijkste: wie zou dat hele feest moeten gaan betalen dan?

Met Spies deed Yamaha het wel in 2009 :P
GO BO !!

Reg. datum:
29 jul. 2002
quote:
Racebert schreef op 14 november 2017 @ 20:57:

[...]

Met Spies deed Yamaha het wel in 2009 :P

Ja, klopt. Die was daarvoor wereldkampioen geworden. Noemde ik al als mogelijkheid om misschien toch nog naar de MotoGP te kunnen he.

Reg. datum:
04 mei. 2012
Kans is groter dat we Bo als vaste deelnemer zien bij Tech 3 dan VdM.

Nu 75x56.5

Reg. datum:
21 jul. 2007
quote:
YonnyHernandez schreef op 14 november 2017 @ 21:38:
Kans is groter dat we Bo als vaste deelnemer zien bij Tech 3 dan VdM.

Dream mode on; Michael en Bo bij tech 3 *O*
If I ever grow up, I wanne be just like me.

De Roze techneut ;-)

Reg. datum:
22 aug. 2010
quote:
65x45.2 schreef op 14 november 2017 @ 23:10:

[...]

Dream mode on; Michael en Bo bij tech 3 *O*

Dan voorzie ik een huwelijk tussen Samantha en Herve Poncharal :+ _O-

ZAC/OWCUP #88

Reg. datum:
06 sep. 2004
Herve sprak vandaag uitgebreidt over de toekomst. Zarco gaan ze verliezen, maar het is ook zeer waarschijnlijk dat Yamaha de voorkeur gaat geven aan VR46 als Rossi stopt als coureur. Dan gaan ze dus op zoek naar een andere fabrikant. De kans dat Michael via Yamaha in de MotoGP uit gaat komen acht ik daarom niet erg groot. Er komen dan alleen nog italianen op de VR46 Yamaha’s.
Er gaat veel gebeuren in 2018!
Mijn voorspelling is dat Marquez op de KTM zit in 2019 en Mir op de Repsol Honda. Zarco natuurlijk op de fabrieks Yamaha.
pippen wijzigde dit bericht op dinsdag 14 november 2017 23:51 (33%)
1290SAS | RSV4 | CB350F | If you're not crashing, you're not trying.

Red de zeekoe

Reg. datum:
10 jul. 2011
Zo
Dat zijn behoorlijke uitspraken.
Ben benieuwd
#69 RIP #46 #64 #29 #58 RIP #34 schwantz rules

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.