Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag flag to flag race ivm veiligheid. Onbegrijpelijk dat Pirelli dit bekende probleem op PI niet kan oplossen |(
Bridgestone en Michelin hebben ook hun problemen gehad op Phillip Island. Dat Pirelli het nog niet opgelost heeft is kwalijk inderdaad, maar dat het een heel, heel moeilijk circuit is voor de banden mag wel duidelijk zijn. Ik vraag me af: als de teams steeds hun motoren op de banden aan kunnen passen, is het dan misschien ook soms zo dat de motoren gewoon écht teveel vragen van de banden? Als je je band met 10% verbetert, maar de motor vraagt 15% meer grip, schiet je er als bandenfabrikant natuurlijk nog niks mee op.
 
DXNrFjFWkAM9seA

28337826_2145764708991525_7673674417561737317_o.jpg

DXNrC_jWsAEpEvq

28424391_2145761812325148_372899123815497895_o.jpg

28516230_2145765555658107_2833351161274780036_o.jpg

DXNrEd0W4AAQQGk
 
Laatst bewerkt:
Mooie high res platen! :}
Mooi als desktop achtergrond vervanger voor de wheely op P.I. van Michael van 2 jaar geleden.

Vervanger? Je bedoelt, mooie toevoeging aan de slideshow die iedere tien minuten een andere toffe highres plaat laat zien. :9~
 
Stijltje heeft die man toch ook he :) Zag gisteren de foto's op de Tech 3 M1 nog voorbij komen, prachtig met die ellebogen zo wijd
 
offtopic:
Als ze die idiote koplampjes in die spleetjes daarboven hadden verwerkt op de R1, dan was het een supermans apparaat. Nu rij je voor lul.

verder #gomichael
 
Als ik het goed had gelezen rijden de Yamaha's vanaf deze race met andere electronica. Dezelfde als het factory endurance team had afgelopen jaar. Er zouden ook wat meer engineers van de factory beschikbaar zijn.
 
offtopic:
Als ze die idiote koplampjes in die spleetjes daarboven hadden verwerkt op de R1, dan was het een supermans apparaat. Nu rij je voor lul.

verder #gomichael


Helemaal mee eens ik vind die lampjes ook spuug lelijk. ik vind het kopieren van de motogp look sowieso niet geslaagd. Maar dat is mijn mening.
 
Ik zag de superbikes als opstapje naar de MotoGP, voor MvdM. Om daar te gaan strijden voor het podium.
Nou ja, misschien komt dat nog. Maar ik heb er een hard hoofd in.
 
Ik zag de superbikes als opstapje naar de MotoGP, voor MvdM. Om daar te gaan strijden voor het podium.
Nou ja, misschien komt dat nog. Maar ik heb er een hard hoofd in.
Het traject via Moto 3 en Moto 2 is denk ik beter. De teams in de Moto GP kijken daar ook meer naar. Vrees dat Michael een eeuwige Superbike rijder wordt. Niets mis mee, maar blijft toch het tweede niveau.
 
Ik heb het gezien via You-tube. Race 2 dan, race 1 zag ik bij toeval op Eurosport1, terwijl het helemaal nergens vermeld stond.
Eurosport valt me wel vies tegen zo, ze houden zich nergens aan lijkt het.
Maar wel een mooie P2 voor Michael *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan