Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tot lang in de middag zag je dit topic bovenaan staan. En dan weet je dat er iets aan de hand is. En meestal positief. Moeilijk om niet te kijken tot je de race ziet. En zojuist gekeken:

Wow eindelijk de pace vol kunnen houden tot de finish. Wat een mooi resultaat voor Mickey zeg *O* :} En wat hoop je dat hij een keer op het bovenste podiumplekje komt te staan, dat verdient hij gewoon.

Mbt Rea: Als je ziet hoeveel hij momenteel struggelt met de motor en dan toch weer een maximaal resultaat neerzet, ik blijf daar respect voor hebben :t
 
Tot lang in de middag zag je dit topic bovenaan staan. En dan weet je dat er iets aan de hand is. En meestal positief. Moeilijk om niet te kijken tot je de race ziet. En zojuist gekeken:

Wow eindelijk de pace vol kunnen houden tot de finish. Wat een mooi resultaat voor Mickey zeg *O* :} En wat hoop je dat hij een keer op het bovenste podiumplekje komt te staan, dat verdient hij gewoon.

Mbt Rea: Als je ziet hoeveel hij momenteel struggelt met de motor en dan toch weer een maximaal resultaat neerzet, ik blijf daar respect voor hebben :t

Ja ongelofelijk hoe hij dan toch vrij snel een ideale lijn weet te vinden om bij te blijven.
 
Die Yamaha is wel behoorlijk kritisch op zijn afstelling. De Kawa en Ducati werken altijd wel redelijk met de basis setting, maar de Yamaha moet veel meer worden bijgeslepen in een race weekend. Kawa was dit weekend oom erg wisselvallig.

Goed te zien dat VDM in pure race snelheid niks tekort komt op de snelste mannen, maar het vaak aflegt door banden/techniek dat hem in de teek laat.

Mooie race gereden en ben erg benieuwd naar Assen waar ik op de zaterdag ben!
 
Ik hoop nog te horen welke problemen Melandri had, op de rechte stukken slingerde hij enorm, soort tank-slapper...

en iemand nog iets gehoord over Laverty? Die lag er beroerd bij zeg....
 
Ik heb het gezien via You-tube. Race 2 dan, race 1 zag ik bij toeval op Eurosport1, terwijl het helemaal nergens vermeld stond.
Eurosport valt me wel vies tegen zo, ze houden zich nergens aan lijkt het.
Maar wel een mooie P2 voor Michael *O*

De online tv guide is wel aktueel. Helaas na een hele winter wintersporten is skispringen, biathlon en snooker schijnbaar veel spannender |(

Maar mooie race en kuddo's voor Michael :t en voor Sjonnie :t
 
Oei. Balen zeg, voor mijn favoriete Appie coureur.
Die doet voorlopig niet meer mee :N ,idd balen '(

Wie is hun testrijder :?

Van de Mark eindelijk eens een race van hehe zo zien wij het graag *D
Hij rijd zijn 2de race meestal beter dan de eerste.......toch :?
 
P2
full
 
Huh, in de openingsrace van het WK superbike eindigt hij als tweede? En die eerste 3 races dan?
Die tellen niet. :+ #Telegraaf

(Okay okay, eerlijk is eerlijk, zo'n foutje is snel vergeven als er zo uitgebreid aandacht besteed wordt aan motorsport.)
 
Laatst bewerkt:
Die tellen niet. :+ #Telegraaf

(Okay okay, eerlijk is eerlijk, zo'n foutje is snel vergeven als er zo uitgebreid aandacht besteed wordt aan motorsport.)
Er was geen competitievoetbal dus heeft ruimte over. De GP van Katar had deze krant een paar regels voor in de kantlijn. Terwijl de Telegraaf normaal gesproken wel vrij veel aandacht besteed aan de racerij.
 
Is de Telegraaf, niet op letten inderdaad. Die hebben het zelfs voor elkaar gekregen om bij het artikel waarin zijn fabriekscontract bij Honda WSBK verkondigd werd, een foto van zijn toenmalige teamgenoot te plaatsen.

10482113_770669889637811_4359489676678591982_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan