Het Husqvarna TC/TE/SMR/FE/FC/FS Topic Deel 6

Me voorpootjes ook weer terug en was geen overbodig luxe dat ze ff gesloopt werden :) zat toch het en en ander niet goed en olie was ook niet meer wat het geweest was.
Als ik tijd heb ff test rondje maken en dan naar verenboer om alles incl achterveer ff goed te laten afstellen, heb zelf geen gevoel voor dit soort dingen :N Ga gewoon zitten en trappen met het hok 8-)
Ben benieuwd wat ik nu ga merken qua stuur gedrag :]
En mocht het me op tijd lukken ga ik eind mei iedereen in de weg rijden op juniortrack. :]
 
Als je een KNMV basis licentie + junior track abonnement hebt (eenmalig 160 euro), mag je die dagen (en nog veel meer) gratis trainen. Helaas is dit tevens de enige manier om op het circuit te mogen trainen. Aankomen en simpelweg betalen gaat niet.
 
Laatst bewerkt:
Ohw nee joh, zo ver ben ik nog niet. Vandaag de laatste kilometers erop zetten voor het inrijden dus zal nog heel even op zich laten wachten voordat ik zon track abbo ga nemen
 
wat ik wel weet is dat ik een super weekend achter de rug heb!!
2x 2e geworden in de nationale B klasse!
het mag de B zijn maar vorige wedstrijden reed ik daar +-15e.

mn PR tijd op het circuit met bijna 3 sec verbeterd dus er is weldegelijk progressie geboekt de laatste tijd.
18554110_10212642143989743_1363765154_o.jpg
 
Ruige foto, zag hem op facebook voorbij komen. Zag ook inderdaad dat er een exoot circuitje aankwam. Ben benieuwd! Goed bezig trouwens zo even die 2e plek pakken!!
 
Bilstain... super gaaf zolang het goed gaat. Kijk goed uit daar.

vertel mij wat..
laatst een maatje van me daar ook goed afgestapt. heeft lange tijd op het IC gelegen.
daarna nog een tijdje op de "gewone" afdeling.
toen nog weekie of 1.5 in nederland het JBZ gelegen.

sinds afgelopen weekend is hij weer thuis.
seizoen 2017 is al klaar voor hem
 
Donderdag en Zondag gaat het gebeuren, voor eerst circuit op met me oude vel :) denk dat ik iedereen in de weg rij maar moet het ook leren he :]
 
Donderdag en Zondag gaat het gebeuren, voor eerst circuit op met me oude vel :) denk dat ik iedereen in de weg rij maar moet het ook leren he :]

Veel plezier! :Y

Ik heb afgelopen weekend vier wedstrijden gereden op Spa. Op de zaterdag 2x een 6e plaats, op de zondag 1x 10e en 1x 7e. Waar het gat met de koploper in het begin van het seizoen nog 6-6,5 seconden was, was het op spa in race 4 nog "maar" 4,5 seconden. Ik boek langzaam maar zeker wat progressie lijkt het. *O*

Even een laptimer scoren en dan over drie weken lekker trainen op Assen. 8-)
 
Afgelopen Donderdag me eerste circuit dag gehad op junior trek :} wat machtig gaaf *O* sorry voor de gene die er ook reden dat ik in de weg reed :/ maar moet het ook leren :) was s'middags ook nog een wedstrijd en die gelijk maar ff meegedaan en werd nog niet eens laatste ook _O-
Beetje jammer dat men het voor Zondag heeft afgelast ivm opstapdagen.
Werd me einde van de dag ff verteld |( had juist de Husky meegenomen omdat we het hele weekend in Assen zijn ivm Ducati club race
Maar goed is niet anders en nu maar eens kijken voor volgende data :]
 
Afgelopen Donderdag me eerste circuit dag gehad op junior trek :} wat machtig gaaf *O* sorry voor de gene die er ook reden dat ik in de weg reed :/ maar moet het ook leren :) was s'middags ook nog een wedstrijd en die gelijk maar ff meegedaan en werd nog niet eens laatste ook _O-
Beetje jammer dat men het voor Zondag heeft afgelast ivm opstapdagen.
Werd me einde van de dag ff verteld |( had juist de Husky meegenomen omdat we het hele weekend in Assen zijn ivm Ducati club race
Maar goed is niet anders en nu maar eens kijken voor volgende data :]

Leuk dat het je goed bevallen is!

10 en 11 juni zijn we er met een groepje, we hebben koffie, bier en een barbecue. Je bent welkom. :)
 
Leuk dat het je goed bevallen is!

10 en 11 juni zijn we er met een groepje, we hebben koffie, bier en een barbecue. Je bent welkom. :)

raceweekend 10/11 juni gaat voor mij niet door.
helaas kan ik ook niet aanwezig zijn hier..
wil dit jaar nog wel dagje assen meepakken *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan