Het Husqvarna TC/TE/SMR/FE/FC/FS Topic Deel 6

Gisteren cilinderkop weggebracht voor controle klepzittingen en gelijk kleppen stellen.
Krukas ligt bij SMX racing voor nieuwe big end lager.als straks alles klaar is kunnen we blok weer opbouwen :]
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier een idee hoe ik op een makkelijke manier mijn velgen zwart kan krijgen? Vinyl? Waar kun je zoiets laten doen? Of moet je het echt laten poedercoaten?
 
Iemand hier een idee hoe ik op een makkelijke manier mijn velgen zwart kan krijgen? Vinyl? Waar kun je zoiets laten doen? Of moet je het echt laten poedercoaten?

Er zijn 2 manieren, de beste en de minder goede oplossing

De beste is laten poedercoaten inclusief de naven

De minder goede oplossing kan ook weer op een aantal manier, 1 daarvan is alles loshalen en wrappen. Echter als je blanke velgen hebt kan je beter laten poedercoaten voor het geld (ongeveer 30e per velg).

De andere is om alles te laten zitten, je band iets leeg laten lopen en zorgen dat je tussen je band en de velgrand overal karton tussen stopt. Dan paar spuitbussen er op en klaar. Lekker goedkoop :)
 
De andere is om alles te laten zitten, je band iets leeg laten lopen en zorgen dat je tussen je band en de velgrand overal karton tussen stopt. Dan paar spuitbussen er op en klaar. Lekker goedkoop :)

het voordeel hieraan is dat je het makkelijk zelf kan bijwerken als er schade aan zit :)
ik heb laatst nieuwe faba wielen gekocht en die kun je gelukkig ook met motip zwart bijwerken zodat je er niks meer van ziet wanneer je schade mocht rijden.
 
:9~ :9~

689cn9.jpg
 
Iemand recentelijk nog wat bij Bon motoren besteld? Ik heb een inlaatrubber nodig voor mijn SMR510 uit 2006.
Ik hoorde alleen verhalen dat deze failliet is? Ook paar pagina's terug op het forum gedonder mee gehad.
Iemand hier informatie over?
En mocht ik het daar niet kunnen bestellen, weet iemand waar dan wel?

Koen
 
Iemand recentelijk nog wat bij Bon motoren besteld? Ik heb een inlaatrubber nodig voor mijn SMR510 uit 2006.
Ik hoorde alleen verhalen dat deze failliet is? Ook paar pagina's terug op het forum gedonder mee gehad.
Iemand hier informatie over?
En mocht ik het daar niet kunnen bestellen, weet iemand waar dan wel?

Koen
Ik had wat twijfels door de oude website, maar m'n bestelling bij Bon in december is gewoon goed gegaan. Dat heb ik hier ook gepost uiteindelijk.

Communicatie tussentijds kon wel beter...
 
Ik had wat twijfels door de oude website, maar m'n bestelling bij Bon in december is gewoon goed gegaan. Dat heb ik hier ook gepost uiteindelijk.

Communicatie tussentijds kon wel beter...

Had ik inderdaad gelezen, had van mensen hier uit de buurt ook gehoord dat het failliet was, en smx racing kan het voor dezelfde prijs bestellen. Dus dan maar better safe than sorry ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan