Het Husqvarna TC/TE/SMR/FE/FC/FS Topic Deel 6

:)
full
 
Ben nogal groot Ducati fan :) heb een site waar ik veel onderdelen deed met name uitlaten en toebehoren ervan voor Ducati.(af en toe wat jappen spul)
Ben nu druk met wat andere dingen maar wil zeker weer wat actiever met me site aan de gang gaan,hij is inmiddels wel vernieuwd maar werkt niet naar behoren,tijd is de grootste vijand ;(
 
Maar de hamvraag blijft, is de Husqvarna ECU overschrijfbaar? :?

Ja en nee :+

Je standaard eprom moet ik vervangen. Dit doe ik niet voor een andere e-eprom maar voor een chipvoetje waar meerdere type eproms in passen.

Zie deze foto (compleet andere ecu dan een husq maar ben hier nu mee bezig en het idee is het zelfde)
full
 
En dat past dan keurig in elkaar. Husq ecu krijgt een modernere voet en chip maar het idee moet zo duidelijk zijn.
full
 
Iemand hier een aanrader voor beetje knappe spiegels voor op de 701?
Standaard is echt te lelijk.
Ik gebruik ze wel daadwerkelijk, dus niet van die kleine dingetjes op uiteinde stuur.
 
Iemand hier een aanrader voor beetje knappe spiegels voor op de 701?
Standaard is echt te lelijk.
Ik gebruik ze wel daadwerkelijk, dus niet van die kleine dingetjes op uiteinde stuur.
Een maatje van mij heeft de spiegels van een Ktm erop gezet volgens mij van een duke 3.Zelf weet ik nog niet wat ik op de 701 ga zetten krijg hem.pas eind februari. -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan