Triumph modern caferacer

Ik kreeg net een prive bericht gekregen van R-Rat.
Ik kreeg een waarschuwing betreft deze brug. Hij stuurde ook een linkje door. Zag er niet goed uit. Ding storte compleet in elkaar. Oppassen dus.
Zal van de week even gaan checken hoe ik hem kan versterken.
 
Laatst bewerkt:
Maar goed!
We gaan door.
Ik heb vandaag wat tijd gehad, om de schil van deze Triumph iets te kunnen pellen.
Wat vinden jullie. De subframe is als eeste aan de beurt. Wat wil ik? Klassiek oldschool met newschool combineren. De tail van een Daytona T595 heeft een behoorlijke vlakke stands. Een subframe van een speed triple 1050 past 1 op 1 en heeft een hogere stands.

Ik ben benieuwd naar jullie advies.
full
 
Toch maar even de flex er in gezet.
Ik moet zeggen een korte kont staat hem best goed.
Uiteraard wordt dit niet de look.
Subframe ga ik aanpassen. Uitlaat wordt een soort van gp uitlaat onder de fiets. Wiel komt dan mooi vrij.
Langzaam komt er een beeld hoe het moet gaan worden.
Ik ben alleen nog niet uit de kleuren.
Ik wil het oldschool houden, dus een soort van metallic racing green in combi met bruin goud en wit. :t
full
 
Ik zou de kleurstelling british racing green met scorched yellow doen. Net als die oude Britse sportwagens met een gele neus. Past bij het feit dat het Engels is, is sportief, klassiek, en het Triumph geel komt terug.
 
Had laatst een klant op bezoek met een Honda CB caferacer in een Volvo kleur.
Dark Olive Pearl op een motor is potverdorie wel zoooooooo sexy..
 
Het zitje is binnen.
Ik wilde er eerst eentje custom laten maken, maar deze voldoet gezien vorm en ook prijs perfect.

Nu nog een subframe van een 1050.
Heeft er iemand ene liggen?
Ik heb er maar 1 kunnen vinden. In de UK, maar hij wil hem niet verzenden :(
full
 

Das idd het beste plan, maar ik kan een beetje lassen maar zeker geen alu. Marcel aka Roughneck is even uit de running. Doe doet dit normaal voor me.
Mijn budget is niet heel hoog, ben ook maar een normale boerejongen. Dus iemand die het voor zeg maar 150 euro wil doen. En die het mooi en goed kan mag mij berichten. :}

Ps de motor transporteren is voor mij geen probleem.
 
Laatst bewerkt:
Hoe vinden jullie de lijn zo?

Toch besloten om het huidige frame aan te passen.
full
 
Okay,

Een beetje het subframe gemodelleerd.
Zo gaat hij dan worden.
:]
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan