Triumph modern caferacer

Nieuw onderwerp.

Ik heb even naar de originele uitlaat zitten kijken.

Ziet er niet uit
full
 
IK zeg gewoon recht onder de motor, uiteinde van de demper onder het remschakelsetje.
 
Misschien de tank aan de zadelkant iets liften zodat de naad tussen tank en frame mooi recht is ? Klein detail, maar schoonheid zit in de kleine dingen... ;)
 
zet de uitlaat eens in lijn met de onderste subframe buis en 1/3 inkorten. wordt hij wat agressiever van ;). dat heb ik ook op mijn motor.
13962569_10209629970126649_6166627373221127795_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat is niet mijn smaak, dan vind ik een geel driehoekie over de framebuizen mooier maar goed jij bent de baas.
Dit is voor mijn gevoel een beetje er moet iets bedekt worden maar nu gaat het nog meer opvallen......Dan zou ik er niks op doen en de accubak zwart spuiten.
 
Laatst bewerkt:
Dat is niet mijn smaak, dan vind ik een geel driehoekie over de framebuizen mooier maar goed jij bent de baas.
Dit is voor mijn gevoel een beetje er moet iets bedekt worden maar nu gaat het nog meer opvallen......Dan zou ik er niks op doen en de accubak zwart spuiten.

Alle meningen zijn welkom. Dat is het leuke aan dit forum :Y
 
jongens dat kan niet. de bovenkant van de accubak zit al tegen de tank aan. zo'n triumph heeft een rare tank die tussen de framebuizen verder gaat. kijk maar eens goed. gewoon de accubak zwart maken en geen ovaal zou ik mooier vinden.
 
jongens dat kan niet. de bovenkant van de accubak zit al tegen de tank aan. zo'n triumph heeft een rare tank die tussen de framebuizen verder gaat. kijk maar eens goed. gewoon de accubak zwart maken en geen ovaal zou ik mooier vinden.

Eens! De accubak verplaatsen is geen optie
 
:N Wat moet zo'n nummerplaat op een caferacer? Laat staan op een 'modern caferacer'?

Check!
Vergeet niet dat deze fiets nog niet de kleuren heeft en nog zeker niet af is. Toen, in de racewereld, had een fiets een nummer nodig. Deze moest dan ook aan de zijkant te lezen zijn. Het is daarom ook een knipoog naar toen.
Ik vind het leuk om de discussie te creeren.
Hoe moet een moderne cafe racer eruit zien..?
Ik bouw langzaam verder, maar ik hou zeker rekening met de reacties die er zijn. :}
full
 
Check!
Vergeet niet dat deze fiets nog niet de kleuren heeft en nog zeker niet af is. Toen, in de racewereld, had een fiets een nummer nodig. Deze moest dan ook aan de zijkant te lezen zijn. Het is daarom ook een knipoog naar toen.
Ik vind het leuk om de discussie te creeren.
Hoe moet een moderne cafe racer eruit zien..?
Ik bouw langzaam verder, maar ik hou zeker rekening met de reacties die er zijn. :}
[afbeelding]

Ik moet eerlijk toegeven als die motor van jou maar in de buurt van die hier in het plaatje komt dan vind ik een nummerplaat prima :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan