Mijn ervaring met Rena Motoren te Dordrecht

Verder is het overduidelijk hoe de schade is ontstaan, zoals ik al eerder aangaf.

De monteur heeft beide kanten van de tank eerst losgehaald, en deze daarna staan kantelen om eronder te kunnen en de boel te ontkoppelen.
Dit is hoe de schade bij het balhoofd is ontstaan, omdat de tank heeft gesteund op het frame |(

De schade op de zijkant van het frame komt overeen met butsen aan de onderzijde van de tank, wat er op wijst dat de tank overdwars heeft gelegen hierna op het frame omdat de monteur er schijnbaar niet goed bijkwam, dit alles al schuivend, en dan krijg je dit dus..

En dan vervolgens roepen dat het er al zat? Ik heb 1,5 week terug de GPS kabel onder de tank van deze motor staan verwijderen ivm verkoop waarbij ik de tank ook omhoog heb gehad, en er zat absoluut 0 schade, dat krijg je namelijk niet als je weet waar je mee bezig bent.

Sorry, maar dan ben je gewoon een beroerde "zaak" en mag je van mij meteen opdoeken. Zoals iemand al aangaf, als dit al de buitenkant is, hoe zou het "onderhoud" dan gegaan zijn.. :') :')
 
Verder is het overduidelijk hoe de schade is ontstaan, zoals ik al eerder aangaf.

De monteur heeft beide kanten van de tank eerst losgehaald, en deze daarna staan kantelen om eronder te kunnen en de boel te ontkoppelen.
Dit is hoe de schade bij het balhoofd is ontstaan, omdat de tank heeft gesteund op het frame |(

De schade op de zijkant van het frame komt overeen met butsen aan de onderzijde van de tank, wat er op wijst dat de tank overdwars heeft gelegen hierna op het frame omdat de monteur er schijnbaar niet goed bijkwam, dit alles al schuivend, en dan krijg je dit dus..

En dan vervolgens roepen dat het er al zat? Ik heb 1,5 week terug de GPS kabel onder de tank van deze motor staan verwijderen ivm verkoop waarbij ik de tank ook omhoog heb gehad, en er zat absoluut 0 schade, dat krijg je namelijk niet als je weet waar je mee bezig bent.

Sorry, maar dan ben je gewoon een beroerde "zaak" en mag je van mij meteen opdoeken. Zoals iemand al aangaf, als dit al de buitenkant is, hoe zou het "onderhoud" dan gegaan zijn.. :') :')
Het is inderdaad aannemelijker dat ik de motor met krasjes overkoop van jou als vervanger door mijn woonwerk motor, hem dan wegbreng voor een dure beurt (klepspeling), allemaal alleen maar om die paar krasjes op hem te kunnen verhalen, dan dat de monteur gewoon aan het prutsen geweest is :+
 
Laatst bewerkt:
Verder is het overduidelijk hoe de schade is ontstaan, zoals ik al eerder aangaf.

De monteur heeft beide kanten van de tank eerst losgehaald, en deze daarna staan kantelen om eronder te kunnen en de boel te ontkoppelen.
Dit is hoe de schade bij het balhoofd is ontstaan, omdat de tank heeft gesteund op het frame |(

De schade op de zijkant van het frame komt overeen met butsen aan de onderzijde van de tank, wat er op wijst dat de tank overdwars heeft gelegen hierna op het frame omdat de monteur er schijnbaar niet goed bijkwam, dit alles al schuivend, en dan krijg je dit dus..

En dan vervolgens roepen dat het er al zat? Ik heb 1,5 week terug de GPS kabel onder de tank van deze motor staan verwijderen ivm verkoop waarbij ik de tank ook omhoog heb gehad, en er zat absoluut 0 schade, dat krijg je namelijk niet als je weet waar je mee bezig bent.

Sorry, maar dan ben je gewoon een beroerde "zaak" en mag je van mij meteen opdoeken. Zoals iemand al aangaf, als dit al de buitenkant is, hoe zou het "onderhoud" dan gegaan zijn.. :') :')

Ik geloof best dat er een kras is gekomen ergens. Wat ik echter ook geloof is dat je op de ene klant anders reageert dan op een duivelse kip.
 
Het is inderdaad aannemelijker dat ik de motor met schade overkoop van jou als vervanger door mijn woonwerk motor, hem dan wegbreng voor een dure beurt (klepspeling), allemaal alleen maar om die paar krasjes op hem te kunnen verhalen, dan dat de monteur gewoon aan het prutsen geweest is :+

Of heb je gewoon stiekem zelf staan prutsen, die ene dag tussen verkoop en wegbrengen voor onderhoud. Wss wel, volgens een aantal reacties hier :+ :+
 
En racerkawa als jij inderdaad Rena bent: je verklaring die je hier plaatst geeft aan dat je op zoek bent naar je eigen zaak omdat je vermoed dat er ergens nattigheid zit. Anders meld je je ook niet zo snel aan onder een pseudoniem en doe je je expertise op deze manier. Dan zeg je gewoon jouw kant van het verhaal en hoe t volgens jou is gegaan.

Sowieso of je het wel of niet gedaan hebt: normaal blijven tegen de klant. Geldt voor beide kanten trouwens. Hij zorgt voor jouw boterham
 
Waar gewerkt word, gaat wel eens wat mis.
( als je geen kloot uitvoert, kan je ook niks fout doen :) )

Hoe je het oplost, is wat anders.


Maar met m'n werk ook wel eens fouten, de ene keer is het administratief , de andere keer
rij je een compete pas-lees-paal uit de grond.

Het eerste kan je vrij eenvoudig oplossen, het andere is iets meer schrijfwerk.
( en thuis op de bank hangend , gebeurt het je allebei niet )
 
Laatst bewerkt:
Door mijn ervaring met Ts denk ik ook dat hij een lastige klant kan zijn.

Maar als de monteur zijn motor beschadigd heeft dan is het de normaalste zaak van de wereld dat Ts schadeloos word gesteld.
 
Of die motor nu nieuw is of 10 jaar oud: ze horen er gewoon op dezelfde nette manier mee om te springen.
Wie weet heeft die eigenaar van die 10 jaar oude motor wel jaren iedere euro opzij moeten zetten om die motorfiets te kunnen kopen. En dan vindt iemand anders dat over zijn pride & joy bij een beschadiging niet zo moeilijk gedaan moet worden? :?

Exactly my thoughs! Ik vind het getuigen van weinig inlevingsvermogen en respect om te oordelen over andermans spullen en situatie. Persoonlijk zou ik ook werk maken van de schade.
 
Door mijn ervaring met Ts denk ik ook dat hij een lastige klant kan zijn.
Dat komt gewoon omdat de camera die ik te koop had staan aan je neus voorbij is gegaan, omdat je niet mee wilde gaan met een hoger bod dat ik krijg. Maar daar kon ik niet redelijk met je over praten helaas. We gaan offtopic... is hier niet de plaats voor ;) Je mag altijd nog PM-en als je er nog mee zit!
 
Kan t iets minder snel met de posts ,t is wel zondag he´ :Z
 
Ik ben benieuwd naar de gehele email wisseling, want dat die kip een hele nare klant is heb ik al jaren in de smiezen.

Jij gaat er altijd standaard vanuit dat iedere klant erop uit is de kleine zelfstandige te verneuken niet???
wat een ongeloofelijk negatief aura hangt er om jou posts heen.... :N
Ik begrijp echt niet waarom je dan een zaak runt waarmee je met particulieren te maken hebt??
wat doe je jezelf aan vraag ik me dan af :?
natuurlijk zijn er mensen die proberen beter te worden over de rug van de ondernemer maar het lijkt net of jij daar standaard al vanuit gaat totdat het tegendeel bewezen is...
mooie reclame ook... -O-
 
Jij gaat er altijd standaard vanuit dat iedere klant erop uit is de kleine zelfstandige te verneuken niet???
wat een ongeloofelijk negatief aura hangt er om jou posts heen.... :N
-
Dat zeg ik ook altijd en daarom ben ik geen klant bij zot. En juist daardoor ziet hij mij als lastige klant ;) Ach ja, frustratie zit geloof ik best hoog.
 
Wel klote voor je kip, een bedrijf zou imo altijd voorzichtiger met een motor om moeten gaan,leeftijd van t ding maakt geen bal uit,de eigenaar bepaalt zelf hoe hij ermee omgaat.
 
Dat komt gewoon omdat de camera die ik te koop had staan aan je neus voorbij is gegaan, omdat je niet mee wilde gaan met een hoger bod dat ik krijg. Maar daar kon ik niet redelijk met je over praten helaas. We gaan offtopic... is hier niet de plaats voor ;) Je mag altijd nog PM-en als je er nog mee zit!

Oh ben je zo iemand die een bod accepteert totdat er een hoger bod komt en dan moeilijk gaat doen? Dan heb je het mijn inziens ook niet helemaal begrepen :X :+ Maar het is maar een gok want ik ken het verhaal niet :+

Ontopic, is gewoon vervelend als het daadwerkelijk zo gegaan is. Je kan er alleen zo weinig mee om het op te lossen met een garage eigenaar die zich van de domme houd. :P
 
Laatst bewerkt:
Jij gaat er altijd standaard vanuit dat iedere klant erop uit is de kleine zelfstandige te verneuken niet???
wat een ongeloofelijk negatief aura hangt er om jou posts heen.... :N
Ik begrijp echt niet waarom je dan een zaak runt waarmee je met particulieren te maken hebt??
wat doe je jezelf aan vraag ik me dan af :?
natuurlijk zijn er mensen die proberen beter te worden over de rug van de ondernemer maar het lijkt net of jij daar standaard al vanuit gaat totdat het tegendeel bewezen is...
mooie reclame ook... -O-
veel vragen, dus kom eens langs
 
Ik weet wel dat wanneer je als toevallige ''voorbijganger'' dit topic opent en blijft volgen de naam Rena blijft hangen. Van mij zullen ze gezien de afstand tussen mijn woonplaats en vestigingplaats Dordrecht van Rena geen nadeel ondervinden maar er zullen zeker gasten zijn die wel twee keer zullen nadenken vooraleer bij Rena onderhoud te laten doen (of dit nu terecht is of niet). Moraal van dit verhaal beter met een ontevreden klant praten dan afschepen.
 
Oh ben je zo iemand die een bod accepteert totdat er een hoger bod komt en dan moeilijk gaat doen? Dan heb je het mijn inziens ook niet helemaal begrepen :X :+ Maar het is maar een gok want ik ken het verhaal niet :+

Ontopic, is gewoon vervelend als het daadwerkelijk zo gegaan is. Je kan er alleen zo weinig mee om het op te lossen met een garage eigenaar die zich van de domme houd. :P

Je hebt goed gegokt :Y




En inderdaad dit kan lastig worden.
 
Ik weet wel dat wanneer je als toevallige ''voorbijganger'' dit topic opent en blijft volgen de naam Rena blijft hangen. Van mij zullen ze gezien de afstand tussen mijn woonplaats en vestigingplaats Dordrecht van Rena geen nadeel ondervinden maar er zullen zeker gasten zijn die wel twee keer zullen nadenken vooraleer bij Rena onderhoud te laten doen (of dit nu terecht is of niet). Moraal van dit verhaal beter met een ontevreden klant praten dan afschepen.


Dit gaat inderdaad meer kosten dan de schade herstellen
 
Ik geloof best dat er een kras is gekomen ergens. Wat ik echter ook geloof is dat je op de ene klant anders reageert dan op een duivelse kip.

Misschien moet jij iets minder van je geliefde koffiezetapparaat gebruik maken, welke zelfs een eigen pagina heeft op je site :+ Teveel cafeïne zorgt oa voor :

Rusteloosheid
Prikkelbaarheid
Angstgevoelens

Het feit dat jij overal gefrustreerd op reageert, heeft misschien dit als oorzaak ;) ;)
 
Misschien moet jij iets minder van je geliefde koffiezetapparaat gebruik maken, welke zelfs een eigen pagina heeft op je site :+ Teveel cafeïne zorgt oa voor :

Rusteloosheid
Prikkelbaarheid
Angstgevoelens

Het feit dat jij overal gefrustreerd op reageert, heeft misschien dit als oorzaak ;) ;)


_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan