Mijn ervaring met Rena Motoren te Dordrecht

Als een nieuwe user mag ik ook mijn mening hierover geven. Ik geef mijn mening van wat ik op de foto zie........ de foto's zeggen meer dan duizenden woorden. Als ik niet eens ben met de topic-eigenaar dan ben ik maar de vriend van Rena en dan word ik gechanteerd over mijn IP-adres bla bla bla. Als ik het eens ben met de topic-eigenaar dan ben ik de vriend van de topic-eigenaar 8-) :) :) ik heb allemaal sites onderzocht en ik zie alleen jouw slechte reactie. Dat geeft een beeld bij mij over jou.

sorry maar deze topic gaat nergens over en over deze topic voel een bedrijven lastercampagne van een vriendengroep.
 
Misschien moet jij iets minder van je geliefde koffiezetapparaat gebruik maken, welke zelfs een eigen pagina heeft op je site :+ Teveel cafeïne zorgt oa voor :

Rusteloosheid
Prikkelbaarheid
Angstgevoelens

Het feit dat jij overal gefrustreerd op reageert, heeft misschien dit als oorzaak ;) ;)

Misschien neuk ik te weinig, maar misschien ook niet.
 
Het probleem is dat je het niet kunt bewijzen. Ik ga er vanuit dat je het niet uit je duim zuigt en ik ga er ook vanuit dat je niet vanuit frustratie iemand probeert in discrediet te brengen op een druk motorforum.

Persoonlijk ben ik ook heel zuinig op mijn spullen en dat heeft zijn oorzaak ergens in mijn vroege jeugd als kind van straatarme ouders. Onze 14 jaar oude auto staat er nog bij als een nieuwe bijvoorbeeld.

Ik heb hard moeten werken om iets te bereiken en voor de spullen die ik heb. Zou een monteur die beschadigen, dan zou ik daar nog wel vrede mee kunnen hebben, mits hij dat toegeeft en de schade vergoedt.

Gaat hij glashard ontkennen en ook nog mij beschuldigen van het proberen hem een schade in de schoenen te schuiven die er al eerder was, dan heeft hij een probleem. Maar hoe ga je dat bewijzen?

Niet simpel hoor.

En opmerkingen als: 'waar maak jij je druk om', slaan natuurlijk nergens op. Als iemand mijn als nieuwe bijna 60 jaar oude Norton beschadigt, word ik moordlustig.


:^ Mooi verwoord.
 
Als een nieuwe user mag ik ook mijn mening hierover geven. Ik geef mijn mening van wat ik op de foto zie........ de foto's zeggen meer dan duizenden woorden. Als ik niet eens ben met de topic-eigenaar dan ben ik maar de vriend van Rena en dan word ik gechanteerd over mijn IP-adres bla bla bla. Als ik het eens ben met de topic-eigenaar dan ben ik de vriend van de topic-eigenaar 8-) :) :) ik heb allemaal sites onderzocht en ik zie alleen jouw slechte reactie. Dat geeft een beeld bij mij over jou.

sorry maar deze topic gaat nergens over en over deze topic voel een bedrijven lastercampagne van een vriendengroep.

Van harte welkom op M-F, met zijn ongezouten maar flink gepeperde topics en opmerkingen! *O* En ter leeringhe ende vermaeck hebben we nog meer van dit soort topics. omlE, PH, artsnooB en noem er nog maar een paar op. O-)
 
Laatst bewerkt:
veel vragen, dus kom eens langs

vriendelijk bedankt maar ik kan mezelf prima redden met mijn zooi en je zit niet bepaald in de buurt..
enige reden die ik zou kunnen bedenken is om te kijken of jou online imago een beetje overeenkomt met de life versie.... ;)
 
Van harte welkom op M-F, met zijn ongezouten maar flink gepeperde topics en opmerkingen! *O* En ter leeringhe ende vermaeck hebben we nog meer van dit soort topics. omlE, PH, artsnooB en noem er nog maar een paar op. O-)

_O- _O- _O-
 
Als een nieuwe user mag ik ook mijn mening hierover geven. Ik geef mijn mening van wat ik op de foto zie........ de foto's zeggen meer dan duizenden woorden. Als ik niet eens ben met de topic-eigenaar dan ben ik maar de vriend van Rena en dan word ik gechanteerd over mijn IP-adres bla bla bla. Als ik het eens ben met de topic-eigenaar dan ben ik de vriend van de topic-eigenaar 8-) :) :) ik heb allemaal sites onderzocht en ik zie alleen jouw slechte reactie. Dat geeft een beeld bij mij over jou.

sorry maar deze topic gaat nergens over en over deze topic voel een bedrijven lastercampagne van een vriendengroep.

Natuurlijk, een nieuwe gebruiker die zich om 4 uur s'nachts registreert om direct hier op te reageren, allemaal punten aanwijst waarom de schade niet gemaakt kan zijn, en hiervoor al de geschiedenis van TS (of mij? Brakke NL doet je niet veel goed) heeft uitgezocht.

Doorzichtiger kan niet, we zijn niet allemaal zo makkelijk voor de gek te houden.

En jij hebt helemaal geen "Tundercat", je weet niet eens hoe dat hele ding heet blijkbaar.
 
Laatst bewerkt:
Als een nieuwe user mag ik ook mijn mening hierover geven. Ik geef mijn mening van wat ik op de foto zie........ de foto's zeggen meer dan duizenden woorden. Als ik niet eens ben met de topic-eigenaar dan ben ik maar de vriend van Rena en dan word ik gechanteerd over mijn IP-adres bla bla bla. Als ik het eens ben met de topic-eigenaar dan ben ik de vriend van de topic-eigenaar 8-) :) :) ik heb allemaal sites onderzocht en ik zie alleen jouw slechte reactie. Dat geeft een beeld bij mij over jou.

sorry maar deze topic gaat nergens over en over deze topic voel een bedrijven lastercampagne van een vriendengroep.

Correctie, het idee is dat jij "Rena" bent.
( en niet een vriend - van )

Het is niet een laster campagne over bedrijven,
Alleen Rena is het haasje ( en, tot nu toe, lijkt dat niet geheel onterecht )

En.. vriendengroep..
Ehh.. ehh.. dát vind ik toch wel erg ver gaan :)
Sommige kunnen hier elkaars bloed wel online drinken..

En sommige doen aan cirkel aftrekken, inderdaad... ( best lekker op z'n tijd, alleen moet je niet
een bouwvakker hebben met die ruwe eelt klauwen )
 
Natuurlijk, een nieuwe gebruiker die zich om 4 uur s'nachts registreert om direct hier op te reageren, allemaal punten aanwijst waarom de schade niet gemaakt kan zijn, en hiervoor al de geschiedenis van TS (of mij? Brakke NL doet je niet veel goed) heeft uitgezocht.

Doorzichtiger kan niet, we zijn niet allemaal zo makkelijk voor de gek te houden.

En jij hebt helemaal geen "Tundercat", je weet niet eens hoe dat hele ding heet blijkbaar.

Hij kon er natuurlijk niet van slapen.
En als er op dit moment ook maar één spannend topic op MF is
dan is deze het registreren wel waard.

:+
 
Qua getuigen: je moet 2 getuigen hebben, niet familie of vriendenkring die kunnen aantonen dat jij je motor zonder schade hebt neergezet bij de zaak.
Dat is onjuist, 'k denk dat je strafrecht en privaatrecht door elkaar haalt.
Binnen het privaatrecht (waar aansprakelijkheid onder valt) is bewijs toegestaan via alle middelen.

Oh ben je zo iemand die een bod accepteert totdat er een hoger bod komt en dan moeilijk gaat doen? Dan heb je het mijn inziens ook niet helemaal begrepen :X :+
In dat geval komt de aanbieder de bij acceptatie gesloten overeenkomst niet na (pleegt contractbreuk)...
 
Dat is onjuist, 'k denk dat je strafrecht en privaatrecht door elkaar haalt.
Binnen het privaatrecht (waar aansprakelijkheid onder valt) is bewijs toegestaan via alle middelen.In dat geval komt de aanbieder de bij acceptatie gesloten overeenkomst niet na (pleegt contractbreuk)...

Ja, maar net als de kwestie in dit topic, de moeite niet om er werk van te maken want je bereikt er toch vrij weinig mee over het algemeen. :9
 
Correctie, het idee is dat jij "Rena" bent.
( en niet een vriend - van )

Het is niet een laster campagne over bedrijven,
Alleen Rena is het haasje ( en, tot nu toe, lijkt dat niet geheel onterecht )

En.. vriendengroep..
Ehh.. ehh.. dát vind ik toch wel erg ver gaan :)
Sommige kunnen hier elkaars bloed wel online drinken..

En sommige doen aan cirkel aftrekken, inderdaad... ( best lekker op z'n tijd, alleen moet je niet
een bouwvakker hebben met die ruwe eelt klauwen )

Tenzij idiosyncratische zegswijzen en taalfouten "besmettelijk" zijn; en dat zijn ze.
 
Als bedrijf heb je zorgvuldig om te gaan met spullen die door klanten aan jou worden toevertrouwt. Zeker als garage of dealer heb je het product vaak in betere staat op te leveren dan waarin het product werd afgeleverd. Dat is de algemene verwachting en waar je ook voor betaalt als consument. Gaat er iets mis, wat kan gebeuren, dan heb je dat toe te geven en in samenspraak met je klant een oplossing te vinden. De manier waarop TS hier wordt afgepoeierd door het bedrijf vind ik zeer onbeschoft.

Wat mij echter wel verbaast, is dat TS de motor meeneemt en de volledige rekening betaald heeft, terwijl hij in de winkel / garage de ontstane schade al opmerkte, waarvan hij zeker was dat die bij het afleveren van de motor nog niet aanwezig was. Waarom heb je de motor daar niet laten staan of geweigerd de (volledige) rekening te betalen tot het schadeverhaal was opgelost?

Afgezien van het al dan niet berokkenen van de schade door Rena, is het naar mijn mening achteraf via e-mail te proberen tot een oplossing te komen inderdaad niet de meest handige keuze. Dat laat meer ruimte over tot speculatie over wanneer en door wie de schade is gemaakt.
 
Rena Motoren; eenmanszaakje denk ik,voor slechts 33 euro per uur pakt hij alles aan.
Alle merken,evt ook je koekblik.
Klinkt ook bijna te mooi om waar te zijn.
En dan moet hij ook nog eens alle how to... manuals in huis hebben.
Niet dus..., dus probeert hij maar wat om de boel los te sleutelen.
Gewoon een prutser..
 
Ik kan me bij beide "kampen" hier iets voorstellen.
Als ik mijn motor wegbreng en de monteur zegt: "MGG, ik heb een kras gemaakt op je motor bij het demonteren.Ik kan het voor je oplossen door ( vul maar wat in) " dan zal mijn reactie waarschijnlijk schouderophalen zijn en laat maar zitten. Kan gebeuren.
Wanneer ik de schade zelf moet ontdekken en ik krijg ook nog zo'n mail terug zou ik ook erg boos en verontwaardigd zijn.




Ik heb het niet over de materiele schade, en dat dat kut is, maar over het feit dat je weekend naar de klote is,
Dat moet je van je af zetten

Dat is het allemaal niet waard

En dit is nog de beste opmerking in dit topic. Laat het je weekend niet vergallen. Blijf niet te lang in die frustratie hangen. Is niet leuk voor jezelf en de mensen rondom je.
Je bent pissig, zou ik ook zijn, maar zet het ook weer van je af. ;)
 
~
gezien de afstand tussen mijn woonplaats en vestigingplaats Dordrecht van Rena geen nadeel ondervinden maar er zullen zeker gasten zijn die wel twee keer zullen nadenken vooraleer bij Rena onderhoud te laten doen quote]

Er zullen ook mensen zijn die wel twee keer na zullen denken voordat ze zaken doen met Pollo dus aan beide kanten is de mensheid weer geholpen door dit topic.

:+
 
Rena Motoren; eenmanszaakje denk ik,voor slechts 33 euro per uur pakt hij alles aan.
Alle merken,evt ook je koekblik.
Klinkt ook bijna te mooi om waar te zijn.
En dan moet hij ook nog eens alle how to... manuals in huis hebben.
Niet dus..., dus probeert hij maar wat om de boel los te sleutelen.
Gewoon een prutser..

of het een prutser is weet ik niet maar het klinkt niet alleen te mooi om waar te zijn, het is het ook...
en niet alleen de manuals, wat dacht je van alle electronice gizmos die je mag aanschaffen als je alle merken motoren en autos wilt kunnen doen??
1 all in one apparaat is een eutopie...je wilt niet weten wat we op het werk al hebben uitgegeven om moderne auto s te kunnen doen...en nog loop je af en toe tegen bijvoorbeeld een verstuiver herprogrammering aan die niet "pakt"
of dichter bij huis, ga maar eens een 09-up abs blade ontluchten/doorpompen zonder manual.....wordt niks.. :N
een 20 a4 tjes tellend verhaal is dat met procedures die je op de letter moet volgen tenzij je maar wat aanprutst..

dus inderdaad, het lijkt mij ook te mooi om waar te zijn... :Y

zoals ik al riep, je kunt je afvragen wat de waarde van een beurtje bij zo n iemand is....ik ben blij dat ik mezelf kan redden...
 
Laatst bewerkt:
Ik kan me bij beide "kampen" hier iets voorstellen.
Als ik mijn motor wegbreng en de monteur zegt: "MGG, ik heb een kras gemaakt op je motor bij het demonteren.Ik kan het voor je oplossen door ( vul maar wat in) " dan zal mijn reactie waarschijnlijk schouderophalen zijn en laat maar zitten. Kan gebeuren.
Wanneer ik de schade zelf moet ontdekken en ik krijg ook nog zo'n mail terug zou ik ook erg boos en verontwaardigd zijn.
En dit is nog de beste opmerking in dit topic. Laat het je weekend niet vergallen. Blijf niet te lang in die frustratie hangen. Is niet leuk voor jezelf en de mensen rondom je.
Je bent pissig, zou ik ook zijn, maar zet het ook weer van je af. ;)

Dat klopt, en zo reageren de meeste mensen. Enigszins vergelijkbaar met onverwachte kankerherrie 's avonds laat - of ook uitgenodigd zijn voor het feestje en vriendelijk bedankt hebben.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan