Help de DISA groter maken!

Ja, die van Real man vond ik ook mooi. Ik heb het ook opgeslagen. Het probleem is dat dochterlief grafisch ontwerper is en niet iets wil maken dat van een ander is.

Het zou wel enorm gewaardeerd worden !

Ik kan even kijken of ze over te halen is met een nieuw zeefdrukraam. Maar deze week blijft het DISA logo er nog even op staan om een paar verzoeknummers te maken.

Ik wil er ook wel 1 van Disa, maat M dan graag
 
Wat een enthousiasme, we zullen vanavond even een lijstje maken.
Allemaal wit op een zwart shirt? Zwarte (of witte) opdruk op een andere kleur shirt kan ook.
 
ik moet de boel een beetje temperen hoor .
Proefshirts zijn van de zeeman , ik moet nog ff zoeken naar betere kwaliteit dus het zal niet eind van de week allemaal klaar zijn.

Maar het komt allemaal wel goed.
 
De T-shirts gaan 12 euro per stuk kosten.
Ik heb onderstaand lijstje gemaakt Kloppen de aantallen en de maten?
full
 
Zeker !! Halflive heeft mij net 14% van de nettowinst toegezegd, dus de toekomst van dit topic is veiliggesteld *O*
Het was even stevig aan de PB maar gelukkig is deze winstgevende onderneming veilig gesteld. Heb je al nagedacht hoe je de winstdeling wil hebben? In salmiak daalders of chocolade munten?

Enneh, die korte uit Beverwijk kijk hier ook nog wel eens.

@Lawaaimakers u staat op de nieuwe lijst.

full
 
Het was even stevig aan de PB maar gelukkig is deze winstgevende onderneming veilig gesteld. Heb je al nagedacht hoe je de winstdeling wil hebben? In salmiak daalders of chocolade munten?

Enneh, die korte uit Beverwijk kijk hier ook nog wel eens.

@Lawaaimakers u staat op de nieuwe lijst.

[afbeelding]

Advies, hulp, humor en/of s een stuk ijzer zou prima zijn. Gewoon zoals het altijd al was dus _O-


Die kleine kunnen wij met z'n tweeën hebben, no worry. Bovendien ken ik zijn vrouw. En zijn vriendin. Dus dat komt wel goed. En anders dreig ik zijn dochter te versieren, moet ie hele dagen tegen mij aankijken. Hij laat t topic wel met rust...


Succes met de Disa :) :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan