Fehn Wochenende nr.8

In mijn zoekpogingen wel iets heel gaafs gevonden. Gezien het prijskaartje wat daaraan hangt zal ik wel weer verder moeten gaan zoeken. _O-
Panzer, Hummer und Quad fahren bei NRW

Zie nu ook wat dat je kan meerijden ipv zelf rijden in Meppen
Panzer fahren Fürstenau bei Osnabrück in Niedersachsen & Bremen: 29 € :+


Nou.... verder zoeken maar weer
Fursten Forrest *D

Als we daar heen gaan, neem ik de auto mee *O*

Is wel erg gaaf daar 8-)

Zal straks eens kijken of ik nog een foto kan vinden.
 
Zoals elk jaar is er op de zaterdag een bijzondere activiteit/bezienswaardigheid in het dagprogramma.
In principe blijft deze activiteit geheim. Echter…….
In het topic wordt regelmatig een hint gegeven naar de zaterdag activiteit/bezienswaardigheid.
De gene die de juiste oplossing aan de hand van de hints geeft(plaats/locatie en activiteit/bezienswaardigheid), mag een extra persoon, die nooit eerder deelnam aan het Fehn Wochende, gratis mee nemen.


Nog even een bericht aan allen, mocht het nog niet helemaal begrepen zijn.(ik weet dat velen de OP niet lezen :P)
Je mag zo veel antwoorden geven als je wilt.
Maar dan wel, juiste plaats en activiteit.
En niet een deelantwoord. Dit keur ik niet goed. Ik laat mij ook niet uit over de foute antwoorden. Enkel en alleen wanneer het juist is geraden.
Succes !!!
 
Voor de pubquiz 2016 werd voor het eerst gebruik gemaakt van de (al dan niet onzinnige) informatie uit het topic Fehnwochenende.
Hierover werden vragen gesteld. Om in 2017 goed beslagen ten Fehn te komen wordt geadviseerd om goed op de hoogte te blijven van alle zin en onzin in dit topic. Hierbij een gratis tip:

Het antwoord op vraag 35 van de pubquiz 2017 is:

B Lange onderbroek.
 
Voor de pubquiz 2016 werd voor het eerst gebruik gemaakt van de (al dan niet onzinnige) informatie uit het topic Fehnwochenende.
Hierover werden vragen gesteld. Om in 2017 goed beslagen ten Fehn te komen wordt geadviseerd om goed op de hoogte te blijven van alle zin en onzin in dit topic. Hierbij een gratis tip:

Het antwoord op vraag 35 van de pubquiz 2017 is:

B Lange onderbroek.

Dan ben ik benieuwd wat antwoord A, C of D wel niet is... _O-
 
Volgens mij ben jij de enigste die puzzelt.....
Misschien moet je hardop denken, en anderen ook, en kom je op die manier dichter bij je antwoord.
Als je nagaat dat ik het niet eens doe om de prijs of omdat ik perse wil weten waar we naar toe gaan, ik ben puur aan het puzzelen om het puzzelen _O-
 
Als je nagaat dat ik het niet eens doe om de prijs of omdat ik perse wil weten waar we naar toe gaan, ik ben puur aan het puzzelen om het puzzelen _O-

In dat geval... Misschien is de AIVD kerstpuzzel iets voor je?
We doen met een aantal collega's mee... en dat zijn zeker niet de domsten maar ook zij vinden het een behoorlijk uitdagende puzzel. Enkele hebben we al wel gevonden *O*
 
voorlopig kom ik er ook nog niet uit!

Dan zal ik speciaal voor jou nog een hint geven :P





full
 
hints tot nu toe:
- zandbak met meisje
- haas
- steigerend paard
- huzarensalade
- nog een salade
- treintjes museum
- sint joris en de draak

kan er nog geen chocola van maken
 
Terug
Bovenaan Onderaan