Fehn Wochenende nr.8

Ik zal deze week even de nodige financiële zaken regelen.
Kan ik er tenminste niet meer onderuit :9
 
Bedenk ik me net dat ik nog moet betalen, zie ik dat wij niet genoteerd staan :o
Ik weet toch vrij zeker dat ik ons heb opgegeven en dat ik een mailtje((edit:)ja dus, op 7-9-16 8-) ) terug heb gehad....Kan de afdeling administratie dat misschien even nakijken?
 
Laatst bewerkt:
Ik moet een heul groot voorbehoud maken. Afgezien van het feit dat ik hoogstwaarschijnlijk dan ook nog geen motor weer heb, ben ik tegen die tijd aan het verhuizen of er net klaar mee. Ik vrees dat de financiën dan geen ruimte laten voor een weekendje Fehn......
 
Oei- ik krijg er een kleur van!
Maar, toch, want, dus, en- ik kan sowieso niet. Kreeg gister uitnodiging van zus voor feestje. Samen met partner honderdnogwat geworden, mooi rond getal aantal jaar getrouwd, enz enz. Net in het Fehnweekend.

Volgend jaar maar weer.....
 
Laatst bewerkt:
Oei- ik krijg er een kleur van!
Maar, toch, want, dus, en- ik kan sowieso niet. Kreeg gister uitnodiging van zus voor feestje. Samen met partner honderdnogwat geworden, mooi rond getal aantal jaar getrouwd, enz enz. Net in het Fehnweekend.

Volgend jaar maar weer.....
Sip, maar ik geef je groot gelijk! ;)
 
Bedenk ik me net dat ik nog moet betalen, zie ik dat wij niet genoteerd staan :o
Ik weet toch vrij zeker dat ik ons heb opgegeven en dat ik een mailtje((edit:)ja dus, op 7-9-16 8-) ) terug heb gehad....Kan de afdeling administratie dat misschien even nakijken?

:o :$ jueh!! Ik neem dit heel hoog op B| Ik ga dit geval direct met de administratie opnemen.
Ja, zo druk enzo, en geen tijd om mijn secondanten te controleren enzo..., zoals ik al zij, ik neem dit hoog op O-)
 
Laatst bewerkt:
Oei- ik krijg er een kleur van!
Maar, toch, want, dus, en- ik kan sowieso niet. Kreeg gister uitnodiging van zus voor feestje. Samen met partner honderdnogwat geworden, mooi rond getal aantal jaar getrouwd, enz enz. Net in het Fehnweekend.

Volgend jaar maar weer.....

Ik denk dat het mogelijk is, dat we te samen met alle deelnemers op een hoger. rond getal uitkomen hoor :P


Jammer, volgend jaar beter -O-
 
.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan