Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Ziet er wel gaaf uit zo met die metertjes erbij jah...

En dammm wat een akelig stukje net voor het einde... Daar zul je toch wel ff geschrokken zijn.. En die gast mid air ook wel denk ik zo.
Dat zijn nasty crashjes, Je weet dat het niet goed gaat komen maar je kunt dr dan al niets meer aan doen...

volgens mij schampte je meer zn helm denk ofniet ?

Was ik ja :+ In de lucht wist ik al wel dat het fout ging, had dat laatste bultje op die "tafel" niet verwacht :X
Nog in m'n tong gebeten met de lading blijkbaar, :9 En toen klapte dijkie er nog een keer langs.
 
Ik heb dit keer geprobeerd om data van een sporthorloge te combineren met beeldmateriaal. Werkt redelijk, al kost het wel wat meer moeite om de boel te synchroniseren.


In het kort: .gpx of .fit bestand van je sport device exporteren. Deze importeren als "g-matrix" in het programma "virbedit" :W


Met wat voor horloge doe je dit?! Ik vindt dat erg intressant voor de supermoto
 
Iemand nog die morgen na de enduro in Vorden gaat rijden? Weet iemand hoe laat de start is? Op de website zelf kan ik niet veel vinden, behalve dat je kunt inschrijven van 10 tot 13:30. Zou de start dan ook om 13:30 zijn?
 
Van de facebookpagina van de VAMC geplukt.

Vandaag, donderdag 20 oktober een voor de vrijwilligers vochtige dag. Echter met de Tebuvo-Atrans enduroproef 1 klaar, De JvL MX parts proef 2 klaar, en de HT Rally-raid Husqvarna / Klooster van de Kranenburg Crossproef 3 klaar een succesvolle dag! Morgen de puntjes op de i en de route afronden en dan zijn we helemaal klaar voor jullie Enduro en offroad rijders.In het bos is de ondergrond mooi droog en op de maisproeven lekker stevig, de regen heeft ons wat dat betreft goed gedaan.

....

Morgen aan het eind van de dag zijn de rijtijden bekent en zullen we de starttijden van enduro en offroad publiceren. Tot die tijd houd website in de gaten www.vamc.nl.

Zou vandaag aan het einde van de dag dus bekend moeten zijn.

Ik ga zelf niet rijden, kom wel even kijken als de agenda het toe laat.
 
Laatst bewerkt:
Is hier iemand bekent in de omgeving Veghel? Zondag kom ik namelijk foto's maken van de offroad rit, alleen zou ik niet weten waar een mooie plek is om te gaan staan. Misschien dat iemand weet waar ze toevallig een springschans gemaakt hebben of een mooi stuk maisland met bochten?

Hoor het graag. Het liefst op redelijke fietsafstand van de start...

(motor ligt helaas nog uit elkaar voor revisie...)
 
Ik zou ff een berichtje doen aan iemand van mc t pijpke. Is de organiserende motorclub.

Zoek maar even op fb, daar hebben ze ook een pagina.
 
Laatst bewerkt:
Voor de offroad van morgen in Vorden:

Start tijd Offroad vanaf 14,15 uur tot 14.45 daarna gaat de route dicht! Dus start en kom op tijd!!
 
Zeker, dat gaat wel weer een mooie rit worden. Ik hoop dat alles nog een een beetje droog is na de regen van afgelopen week.
 
Yes van de partij met een hele colonne
Gelukkig heeft het geregend want Lichtenvoorde was wel heel droog.
Heb er zin in.
 
Ik niet meer, eerst vond ik het wel leuk maar nu heb ik liever droog en stoffig. De motor helemaal onder de bagger, pff liever niet meer ;-)
 
Albergen ging lekker tot een crash op het zandpad.
Sleutelbeen en rib gebroken, word pas over een week geopereerd ivm gecompliceerde breuk.
 
Dat is balen, ook beterschap gewenst!

Vandaag Veghel gereden, twee keer rond, we waren laat begonnen (12 uur) dus weinig last van de mist gehad. We hebben lekker gereden, redelijk rustig aan gedaan, dus ook geen valpartijen ofzo.
 
Da's balen Skippie! Beterschap!
Ik zag ook al die medical-wagen staan, die 4x4....
Maar daar zat jij dus in... :/

Ik heb 2 rondjes gedaan. Parcours lag er super bij, helaas voor de organisatie was het niet erg druk.
Vorig jaar was het veel drukker.

En over modder in Noordwolde gesproken.... Vorig jaar Albergen was ook zo'n natte bende!
 
Terug
Bovenaan Onderaan