Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naar verluidt wel, was er ooit ook voor de VFR.
Maar heb de Honda bakken nooit als slecht ervaren. Vond het de kosten niet waard.
Maar ja, wie 8 jaar met een LeMans heeft gereden weet wat "agrarisch" betekent en dat was ook te doen...


AAARGH!!! Ergens zit iets niet lekker in het elektrisch systeem!!!!
(Was op het eiland Man... bleek een verrot contact slot...)
b5920302.jpg


Maar als ie het deed, was het toch wel een speciale machine hoor!!

Here's fer Hawkins!
d8a1ef84.jpg
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Scheelt iets. Deze zitten gelijk aan de vorkpootbevestiging en de originele staan iets naar beneden gericht. Verder is de stand van de clip-on buis nog te wijzigen.

Maar heb ze nog niet gemonteerd, dus weet niet of ze gemonteerd goed zitten. Zijn deze btw....

CNC 50MM Clipons Clip On Adjustable for CBR1000RR RVT1000R CBR929RR CBR954RR | eBay

Oke
En ook betaalbaar .

Eerst morgen even proefrijden op de sp1.
Als de zithouding hetzelfde is als mijn 929 blade vind ik het prima
 
je kunt natuurlijk ook voor echte verhogers gaan, die zijn effectief het beste.

maar dan heb je kans dat er kabels te kort worden,

SwattRisers-assortment.jpg
 
Oke
En ook betaalbaar .

Eerst morgen even proefrijden op de sp1.
Als de zithouding hetzelfde is als mijn 929 blade vind ik het prima

Persoonlijk vind ik het niet echt vergelijkbaar. De sp is korter qua zitpositie. Maar wel met hoge steunen en lage clipons. De 929 zit wat makkelijker...
 
Op vtr.nl staat een verhaal over het ophogen van de achterkant.

Hierdoor stuurt de VTR wat strakker en soepeler door de bochten. Vooral het van links op rechts gooien van de motor gaat sneller en makkelijker, zo staat op de site beschreven.


Geldt dit alleen voor de Firestorm?
Of werkt dit ook bij de SP?
En zo ja, gebruik je dan hetzelfde plaatje?
 
Dacht een 4mm plaatje tussen shock en frame. Ook kan je nog de voorzijde doorsteken.
 
Hoe heb je die van jou gedaan dan?
Heb je photos?


wat later dan beloofd maar was vandaag in de gelegenheid om ff te sleutelen:
De oude eigenaar van mijn SP heeft de undertail zo te zien niet zo ver afgezaagd maar eigenlijk enkel het stuk waar de vierkante lamp in zit.
full

full

full

full

full

full
 
zijn er trouwens nog meer sp's hier met een spybal alarm en een powercommander aan boord? hoe hebben jullie alles weggewerkt want ik heb echt geen ruimte meer in mijn buddy. Ben altijd ruimte gewend met een oude gsxr waar zelfs een sixpack bier achterin paste _O-
 
Heb geen spybal alarm (wilde nog wel zoiets regelen, maar vanwege veel slechte verhalen maar niet gedaan). Maar heb zelf ook niet veel ruimte meer, dat kastje met gele sticker gaat er nog wel uit (voor de dubbele koplamp disco functie).
full
 
Laatst bewerkt:
Heb geen spybal alarm (wilde nog wel zoiets regelen, maar vanwege veel slechte verhalen maar niet gedaan). Maar heb zelf ook niet veel ruimte meer, dat kastje met gele sticker gaat er nog wel uit (voor de dubbele koplamp disco functie).
[afbeelding]

Bij mij zat het alarm er al op, wel ingebouwd door een professioneel bedrijf. heb er geen problemen mee maar het neemt gewoon veel ruimte in beslag. is toch een aardig kastje dat nu op de plek zit waar bij jou de ecu zit, mijn ecu zit aan de andere kant van de buddy maar dat vind ik niet ideaal met alle kabels enz. ben van plan het alarm uit te gaan bouwen, dus als iemand nog een spybal alarm zoekt?
 
Net iets te laat jos
Maar heb paar stukken over samen met de stock achterlichtje als je will?
Opzich plastic lassen zou kunnen
 
Chris das en mooi oplossing met je cpu
Ga ik ook doen dan heb ik meer ruimte over
Heb trouwens de led chip lampjes besteld via allie
Remlicht wordt zo ie zo lekker vel
De knipperlichtjes w5w zien er goed uit maar zie ik over en paar maanden well via allie😂
 
Achterbrug sp2 van boonstra wordt biks helaas😭😭
Mag hem niet in delen betalen waar ik van baal eerlijk gezegd gvd kutkutkutzooi
Zucht ect ect
 
Net iets te laat jos
Maar heb paar stukken over samen met de stock achterlichtje als je will?
Opzich plastic lassen zou kunnen


Ahh das jammer, eigen schuld van mij. Ik ben bang dat het toch niet mooi gaat worden als ik die delen eraan ga proberen te solderen. stock achterlicht wil ik e.v.t wel van je overnemen. dan ga ik opzoek naar een undertail waar ik deze in kan bouwen. laat maar even weten wat je ervoor wilt hebben
 
Ja sorry
Ook fout van mij geen geduldt :-(
Achterlicht kan je over nemen dan krijg je de stukjes er bij goed?
En de stekkers voor het achterlicht ook
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan