Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Witte wielen zijn mooi onder een witte sp2, maar niet onder een rode sp1 :N

Maar met witte wielen moet je wel écht van poetsen houden. Nu ben ik een beste poetser, maar gaat zelfs dat mij iets te ver... :+


Stond denk ik twee jaar gelden een sp1 op Mp met witte wielen, vond ik er best blits uitzien maar smaken verschillen gelukkig😉
 
Stond denk ik twee jaar gelden een sp1 op Mp met witte wielen, vond ik er best blits uitzien maar smaken verschillen gelukkig😉
Heb ik nog niet eerder gezien, wel met gele wielen. Nou moet ik zeggen dat als bijv alle zwarte delen wit zijn, het best wel gaaf zal staan :Y
 
@Hawkins, mss geeft dit een beetje een indruk hoe rode wielen staan onder een SP.



full
 
Euuh nee, nie mooi zo.....
Maar ja, dat vonden mensen ook van de blauwe striping op mijn VFR.
Did I care? Is the Pope muslim? :-)
 
Net de K&N's van mijn SP2 gehaald (vorige eigenaar had ze nooit gereinigd zei ie).

Vraagje:
Op de foto's van het web zie ik dat er ook rode blokken schuim inzitten; die van mij heeft dat niet.
Iemand hier zelf ervaring met het wel/niet?
Kan het ook Ruud Frederiks vragen als ik volgende maand naar 'm toe ga, maar meer info is altijd goed!



Heb de filters eerst ff goed geschud....

IMG_0053.thumb.jpg.f463089cdecb39d9fbcb0410fbb7a338.jpg



IMG_0052.thumb.jpg.618648e04107a14ea0a1943926a668fb.jpg


Alltogethernow!!!
587a0b0843840_IMG_0054(2).thumb.jpg.df84f85b8c89bbcba7826ba7b75d15d0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het schuim is voor als je nog met originele dempers rijdt.
 
Laatst bewerkt:
Ah! die heb ik er ook bij, dus ff checken met de verkoper of ie de blokken nog heeft liggen...
Want alhoewel de Lasers E-keur hebben (ja ECHT!!!), zal ik bij een meer dagen trip door Duitsland toch maar de OEMs er onder zetten...
 
Met E-keur moet wel kunnen toch? Het het geluid van een sp draagt niet zo ver als dat van een jankende vierpitter, ook al denk je zelf dat hij te veel lawaai maakt, Is uiteraard een keuze voor jezelf
 
Met E-keur moet wel kunnen toch? Het het geluid van een sp draagt niet zo ver als dat van een jankende vierpitter, ook al denk je zelf dat hij te veel lawaai maakt, Is uiteraard een keuze voor jezelf



Da sind die Herren sehr scharf drauf...
nurburgbullen_zps62e05b41.jpg


Was hier met mijn Akrapovic (gemaakt voor de GSXR's....) nog net binnen de marge bij hun geluidsdrukmeting.

Wil inderdaad een keer de Lasers laten meten...... Maar dan niet door die Bullen... _O-
 
Ah! die heb ik er ook bij, dus ff checken met de verkoper of ie de blokken nog heeft liggen...
Want alhoewel de Lasers E-keur hebben (ja ECHT!!!), zal ik bij een meer dagen trip door Duitsland toch maar de OEMs er onder zetten...

Wat ik heb begrepen, maar pin me er niet op vast, dat je als Nederlander, in Duitsland met e-keur uitlaten en db killers mag rijden.

En wanneer je je redelijk normaal gedraagt (zeker binnen de bebouwde kom..) zul je geen problemen krijgen.

Zo doe ik het ook altijd en nooit problemen gehad.


Zie nu bovenstaande tekst _O-
 
Laatst bewerkt:
Op je frame staat het aantal DB by x toeren


full


94db bij 5k dus

Zit je daar (zoals ik toen met mijn VFR 2db boven) kein Problem. Maar meer dan kan men gewoon zeggen "lass mal stehen".
En wat ga je dan doen? LMAA en rij weg?
 
Ah, er komt iig een aars aan te pas _O-


Al die afkortingen ook, kan ze op mijn werk al bijna niet onthouden, zo veel hebben we er... :')
 
Op mijn lasers staat ''for racing use only'' en gelukkig in 6x DLD nog nooit staande gehouden. En ik rijd altijd zonder killers.
 
Mijn toeter werkt niet . De stekkers zitten gewoon op de toeter .maar er hangen wel van die toeter stekkers los vd bedrading die van de toeterknop komen en hangen los ter hoogte van het balhoofd .

Waar moeten die op dan ? .
Hoop dat de foto doorkomt

 
Laatst bewerkt:
Dat ding bij je balhoofd is niet je toeter als je die bedoelt..

Nee dat weet ik . Maar er hangen van die claxon draden ter hoogte van mijn linker clipon . En die zitten nergen op.

Probeer de foto via mijn mobiel via photobucket te plaarsen maar lukt niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan