Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb straks nog een hele set incl tank liggen. Ga binnenkort maar eens kijken of mijn spuiter alweer kan bijklussen (ivm ziekte er even tussenuit geweest). Hij heeft het juiste materiaal om de kuipen strak af te werken om ze spuitklaar te krijgen.
Ah kijk aan! Moet Aaron maar eens met je gaan kletsen over de mogelijkheden..
Ik weet uit ervaring dat origineel kuipwerk van Honda FOCKING duur is! (alleen opgezocht, niet daadwerkelijk aangeschaft toen..)

Het is echt drama om zulke foto's te zien '(
Jep -O-
 
Ja, heb allemaal originele kuipdelen en een race-kont van dik materiaal liggen. Deze hadden lichte schaafschade, die wil ik nog spuiten, maar 0,0 tijd gehad de laatste maanden.... :/
 

Bummer Hawkins, get well soon and keep up the spirit mate! The rest is just plastic and some aluminium.

Cheers mate.
 

Kloten man, gelukkig is het seizoen bijna ten einde en kan je in de wintermaanden rustig beginnen met opbouwen.
En euhhh... Is je topkuipframe krom? O-)
 
Ja, heb allemaal originele kuipdelen en een race-kont van dik materiaal liggen. Deze hadden lichte schaafschade, die wil ik nog spuiten, maar 0,0 tijd gehad de laatste maanden.... :/
hola senior,
ik heb zeker interesse in de kuip delen.
eerst kijken wat de schade is.

en thanks everyone.
was painfull.
 
We zagen je liggen gisteren, zag er niet heel fraai uit. Ben blij dat je er relatief goed vanaf gekomen bent!
Sterkte met het herstel van jezelf en je fiets.
 
Laatst bewerkt:
Wow Aaron, dat was een serieuze klapper.
Hoe gaat het eigenlijk met je hoofd en nek?
Als ik het filmpje bij 14:00 bekijk lijkt het alsof je vol op je hoofd landt :X
 
je ziet ook wel bij uitkomen divers bochten dat hij niet echt rustig is in de banden/vering....

of lijkt zo en is bevestiging van je gopro?.
 
Jeetje wat een klapper. Battered and bruised? Gelukkig geen echt ernstige verwondigen. Balen van de bike... al had dat met een paar flikflaks ook een compleet sloopexemplaar kunnen zijn...

Beterschap!
 
je ziet ook wel bij uitkomen divers bochten dat hij niet echt rustig is in de banden/vering....

of lijkt zo en is bevestiging van je gopro?.


Het eerste wat ik dacht toen ik de gehavende SP zag staan waren de banden,
Ik heb al veel vreemde dingen gelezen over de combinatie Michelin en circuit.
Komt hier op neer; grip,grip,grip, weg grip.In een keer, zonder waarschuwing vooraf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan