Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pair systeem gaat in zijn geheel van de motor af, de pair mod inderdaad, toch niet nodig joh hahah

Je hebt relocation kits voor de accu, deze komt dan naast je olie filter te hangen, moet je er wel een kleiner in zetten ytz7s of speedcell zou moeten gaan.
Dan kan het meeste in de originele accu bak, of verdwijnt die ook?
 
Laatst bewerkt:
ik heb even gekeken...
motorsportschool holland had 1 maandag....die is helaas volzet.

crt...5 en 15 mei. en maandag 24 juli

racecracks...heeft maandag 18 sept....op zandvoort

danhoff....12-5 is op een vrijdag 16-9 en 17 9 is op zaterdag en zondag.

msl heeft alleen 2 dagen op dinsdag op assen.

zover even mijn bijdrage.


Mijn voorkeur gaat uit naar een maandag (zodat je met meerdere op zondag richting Assen kan en daar ergens overnachten (anders zit ik 's morgens al om 6 uur op de motor..), maar dat is niet noodzakelijk.

Ik heb vorig jaar met CRT gereden en dat is goed bevallen, maar ik ga ervan uit dat de andere aanbieders ook goed zullen zijn.

Het voordeel van juli of augustus is dat er grotere kans is op mooi weer (maar in NL heb je die zekerheid natuurlijk nooit..)
 
Je hebt relocation kits voor de accu, deze komt dan naast je olie filter te hangen, moet je er wel een kleiner in zetten ytz7s of speedcell zou moeten gaan.
Dan kan het meeste in de originele accu bak, of verdwijnt die ook?
hey, speedcell kwam ik idd op internet al tegen. ook heeft shorai een lithium accu die klein is en ook net als de ytz12s rond de 12 ah zit.
accu bak verdwijnt ook. ik kan achter de tank. onder het zadel echt niks kwijt noppus, alles moet zo goed als onder de tank komen, misschien dat ik in de omgeving van de achter schokbreker een kistje maak waar ik wat in kwijt kan maar dit het aller liefst gewoon niet. ivm vormgeving.
 
ik ga stiekem toch een beetje hulp vragen hier, ik ga niet teveel verklappen over mijn project, daar maak ik ooit wel eens gewoon een samenvattende verslag van, maar ik zit met het volgende, ik heb een Berg aan elektronica weg te werken op mijn project SP. er komt een andere kont werk op(incl subframe) waar letterlijk Niks in past.

optie die ik heb is alles onder de tank proberen weg te werken, maar daar zit nu een luchtfilter huis. heb al zitten overwegen om een carbon luchtfilter box te nemen met kelken en die groter te maken en daar mijn elektronica bij te leggen, maar het zou maar gebeuren dat hij opeens je groot licht relais naar binnen slokt hahaha.

iemand hier die toevallig weet of er luchtfilters met een directe adapter rechtstreeks op de throttlebody gemonteerd kunnen worden bestaan voor een SP. of hier kitjes voor bestaan anders moet ik adapters laten frezen,. denk even aan bijv een powerfilter cone achter op de carb van een brommer idee.

groet :)

Probeer die airbox ten alle tijden te houden, stabiliseert de luchtstroom naar de gasklephuizen.
 
Is er iemandt die toevallig deze heb liggen
Nr 21
Flange bolt 6x40
Voor de tank
Die van mij zijn krom door de ongeluk

FUEL TANK Frame VTR1000SPY 2000 VTR 1000 MOTO Honda motorcycle # HONDA Motorcycles & ATVS Genuine Spare Parts Catalog

Fark me, are you THAT skint???

full


:-)
 
WAT ZEG JE???

(zijn ze zo erg??)
:-)

IK VERSTA JE NIET GOED !! _O-

Ja ze zijn best erg . ik heb de neiging oordoppen in te doen .zelfs bij kort stukje rijden .

Met aftermarked db killer zal het geluid wel goed zijn.
Roukama heeft ook db killers liggen .ff passen en meten .
 
Heb de db-killer maar in mijn Lasers gezet en nog blijven ze pittig....
Wil echt een keer DBa laten meten...
De RDW doet geeen losse geluidsdruk keuring; volgens hun technische helpdesk mag ik met mijn SP2 maximall 103DBa bij 4,000 toeren produceren (bij het kenteken staat geen max DBa vermeldt in hun register dus conform tabel)

Ik moet zeggen dat mijn nieuwe ARAI heel erg goed aansluit. Kon vrijdag mijn oordoppen nergens vinden en reed dus zonder. Dat was heel goed te doen....
 
Laatst bewerkt:
Zojuist 2 leuke hebbedingetjes binnen gekregen *D

Nieuwe carbon teller cover:
full


En de officiële folder van de sp1 8-)
full

full

full

full


En de mooiste van allemaal... :P :+
full
 
Stond op marktplaats te koop, van een verzamelaar. Had 'm waarschijnlijk in een multomap, gezien het in een insteekhoesje zat. Wilde het ook niet in een envelop verzenden ivm kreuken 😂 Nog even een lijstje fixen en dan komt ie bij mijn 2 blade folders te hangen in de motorschuur *D

Staat ook nog een folder van een sp2 bij hem te koop...
 
Laatst bewerkt:
IK VERSTA JE NIET GOED !! _O-

Ja ze zijn best erg . ik heb de neiging oordoppen in te doen .zelfs bij kort stukje rijden .

Met aftermarked db killer zal het geluid wel goed zijn.
Roukama heeft ook db killers liggen .ff passen en meten .


Dan zou ik nog even doorzoeken en wat meer geld uitgeven,
die universele houden , volgens mij, heel veel tegen.(te veel)
Mijn zwager had er een in een of andere blerpijp en met de universele DB-killer leek het wel een gifslang die naast je reed, alleen maar sissen dat ding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan