Kwastert aan de TRX 850!

Verder heb ik de lak delen vandaag afgelakt met een laag blanke lak.
full
 
Eens kijken of ik morgen de tijd kan vinden om de boel weer in elkaar te schroeven :Y
full
 
Dat weet ik niet. Maar volgens EHE gaat het vanzelf, dus dat zal dan wel zo zijn :+
Kom ik mijn bak ook een keer brengen, heb het een paar jaar afgewacht of het vanzelf zou gaan maar uiteindelijk toch zelf moeten doen :+

Ziet er weer prachtig uit man, wordt vast weer een hele mooie combinatie zo! *Dj
 
Laatst bewerkt:
Het is wel heel netjes geworden. Ik vind alleen die zwarte lollie op de kuip en het zwarte voorspatbord niet staan.
Gaat het carbon spatbord nog wel iets wits krijgen?
 
Lollie?

Spatbord weet ik nog niet. Wordt misschien wel wit. Of misschien ook wel niet...
 
Maar een nieuwe zwarte zou net zo detoneren. Ik weet zeker dat Kwastert iets gaat verzinnen waardoor het spatbord hi tech blijft en toch in het geheel past.
 
Als de hele onderkant inclusief blok en achterbrug en wielen zwart worden staat t al heel anders
 
dat bewonder ik nou,..met engelen geduld zo'n strak stukje lakwerk maken.
ziet er super uit, al zal een kleine sticker op de kuip en bak wel iets toevoegen, b.v. 3-states of een bandenmerk of iets dergelijks. komt helemaal goed :Y
 
dat bewonder ik nou,..met engelen geduld zo'n strak stukje lakwerk maken.
ziet er super uit, al zal een kleine sticker op de kuip en bak wel iets toevoegen, b.v. 3-states of een bandenmerk of iets dergelijks. komt helemaal goed :Y

Ik heb over stickers gedacht. Ze komen er niet op. Minder is meer!
 
Terug
Bovenaan Onderaan