Triumph Speed Triple topic deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Arme jij :P

Ik heb geen Speed gezien, wel veel BMW's :')
kroop achter t ruitje van mijn gixxer :Y

Onlangs mogen sturen op een 1200gs en moet zeggen dat die dingen toch best lekker rijden en vlot ook :o

Relaxt zitten en makkelijk sturen :} ik moet er toch beduidend meer voor doen met de gixxer als in je lichaam gebruiken. Qua acceleratie is de gixxer wel wat vlotter
 
Zou je de mijne willen vervangen voor deze Jumping-Jack?
14615583_10209528699147722_7833103870474009987_o.jpg

Vervangen :W
 
Laatst bewerkt:
Ok ik heb gisterenmiddag de grootste blunder in mijn motorcarriere meegemaakt.

Was even langs Motoport Wormerveer omdat ik voor de verzekering nog een ART goedgekeurd slot nodig had. Dus ik in de zeikende regen na m'n werk langs. Laatste stoplicht voordat ik er was viel de Speed al uit. Dus ik weer starten en doorgereden.

Winkel weer uit. Loopt weer slecht. 100 meter verder valt hij helemaal uit. Dus ik denk "Sh*t, toch een kat in de zak gekocht". Nou een klein beetje dus want het lampje van dat de bezine bijna op is werkt dus niet.....tank was gewoon droog :+.

Ik terug gelopen met de speed aan de hand, maar even vragen bij Motoport of ze een litertje benzine voor me hadden _O-. En ja hoor. Een druk op de knop en hij deed het weer :]

Nu dus kijken of het lampje zelf stuk is of de vlotter.

Je bent niet alleen :$ :P
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier interesse in twee Triumph patches? Ooit aangeschaft voor mijn meissie haar pak maar zijn daar nooit op terecht gekomen.

full
 

Dr is nog zoiets als teveel '(

Weather: Mostly Clear
Temperature: 28.9ºC
Heat index: 35.7ºC
Wind Direction: Northeast
Wind Speed: 14.8 Km/h

laatste bericht van 20:00 uur alhier. Moet je nagaan dat de max temp vandaag weer 34C was. Reken dan maar eens de heatindx uit. Die is echt urghhh :( Krijg je zo'n roje kop van.

Tis niet een keertje, we zitten nog steeds in de zelfde hittegolf die in januarie begon ;(


Sand geloof ik :? Beetje dat all-road model. Fantastisch pak :Y

@flowdesign, misschien was ik t wel, reed van Utrecht naar Amersfoort door die heerlijke stromende regen *O*

Ik ben dolblij met mijn gaatjes textiel. Erg handig in de regen, het wil er ook weer gemakkelijk uit *O*


Ok ik heb gisterenmiddag de grootste blunder in mijn motorcarriere meegemaakt.

Was even langs Motoport Wormerveer omdat ik voor de verzekering nog een ART goedgekeurd slot nodig had. Dus ik in de zeikende regen na m'n werk langs. Laatste stoplicht voordat ik er was viel de Speed al uit. Dus ik weer starten en doorgereden.

Winkel weer uit. Loopt weer slecht. 100 meter verder valt hij helemaal uit. Dus ik denk "Sh*t, toch een kat in de zak gekocht". Nou een klein beetje dus want het lampje van dat de bezine bijna op is werkt dus niet.....tank was gewoon droog :+.

Ik terug gelopen met de speed aan de hand, maar even vragen bij Motoport of ze een litertje benzine voor me hadden _O-. En ja hoor. Een druk op de knop en hij deed het weer :]

Nu dus kijken of het lampje zelf stuk is of de vlotter.

Das niet handig nee. Ik heb het omgekeerde. Mijn lampje gaat niet uit! Maar ik houd gewoon de km stand in de gaten en tank gewoon elke 200 km. Dat kan ik nog wel zo'n beetje bijhouden. Maar de motor werkt verder gewoon goed en heb nu niet veel tijd over, dus kop in het zandsteken kms in de gaten blijven houden en doorrijden.

Ach ja tis een uiting van karakter. Ik laat haar niet winnen })




:W
 
Ik had afgelopen zondag in m'n eentje gereden, toen haalde ik de 1:12 nog niet eens :P

1:11,92 om precies te zijn.
 
Heb er nu zelf wel een gezien van R&G. Die moet er zo onder passen. En € 60,-- is ook niet zo gek veel.

Oja, die zal ik ook eens bekijken. Prijs is tenminste wat aantrekkelijker.
Ik zal vanavond of morgen eens kijken hoe het eigenlijk bij mij zit. Het is wel ingekort maar hoe weet ik niet (heb er totaal nog niet naar gekeken). Ik heb nu ook geen knippers achter en er ontbreekt een stukje (randje) tussen het zadel en het achterlicht (zie foto van die gele boven). Dus misschien moet ik ook iets anders kopen.
 
Oja, die zal ik ook eens bekijken. Prijs is tenminste wat aantrekkelijker.
Ik zal vanavond of morgen eens kijken hoe het eigenlijk bij mij zit. Het is wel ingekort maar hoe weet ik niet (heb er totaal nog niet naar gekeken). Ik heb nu ook geen knippers achter en er ontbreekt een stukje (randje) tussen het zadel en het achterlicht (zie foto van die gele boven). Dus misschien moet ik ook iets anders kopen.

Zo ziet er uit als hij erop zit. Dit is met de standaard knippers:

7415852693864.jpg


En ik heb hem hier gevonden:

http://www.vangervenmotoren.nl/kentekenplaathouder-r-g-speed-triple-1050-05-07.html (levertijd alleen 2 weken)

R&G Racing Tail tidy kentekenplaathouder - Mymotor.nl (zeggen dat hij hier op voorraad is)
 
Laatst bewerkt:
Ja die is alleen voor de 2008+. Ik heb een 2006 en die gaat niet passen. Ik vond dat namelijk ook een mooie oplossing. Had zoiets al ergens anders gevonden maar dat gaat m dus niet worden.

Heb er nu zelf wel een gezien van R&G. Die moet er zo onder passen. En € 60,-- is ook niet zo gek veel.

:+ Oke hier dan de juiste link voor een 2006 versie, ik had dezelfde versie (2007)

stage 2 Kennzeichenhalter Heckumbau Triumph Speed Triple 1050 kurzes Heck | eBay


Persoonlijk vind ik dit mooier dan de R&G, hierbij vervang je ook je achterlicht. Super strakke achterkant :9~
 
:+ Oke hier dan de juiste link voor een 2006 versie, ik had dezelfde versie (2007)

stage 2 Kennzeichenhalter Heckumbau Triumph Speed Triple 1050 kurzes Heck | eBay


Persoonlijk vind ik dit mooier dan de R&G, hierbij vervang je ook je achterlicht. Super strakke achterkant :9~~

Ja dat is toch dezelfde als die FlowDesign liet zien?


Die is inderdaad ook heel gaaf
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt er heel erg op, maar is niet precies dezelfde.

Zie het nu ook idd, niet helemaal hetzelfde. Lijkt wel verdacht veel op elkaar.

Trouwens iemand evaring met een kentekenplaat vervangen? Die van de speed ziet er echt niet meer uit. Ik wil alleen niet dat er zo'n stom 1tje op komt te staan. Volgens mij moet je gewoon een nieuwe aan kunnen schaffen als je de originele nog hebt toch?
 
Laatst bewerkt:
Zie het nu ook idd, niet helemaal hetzelfde. Lijkt wel verdacht veel op elkaar.

Trouwens iemand evaring met een kentekenplaat vervangen? Die van de speed ziet er echt niet meer uit. Ik wil alleen niet dat er zo'n stom 1tje op komt te staan. Volgens mij moet je gewoon een nieuwe aan kunnen schaffen als je de originele nog hebt toch?

Ja dat kan gewoon onder verfrissing/verjonging kentekenplaat.

Je krijgt alleen een 1tje erop als je de plaat verloren bent.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb even een foto van m'n kontje van de ST gemaakt. Wat mis ik hier nou eigenlijk (afgezien van knippers) meteen onder het zadel?
Zijn er ergens onderdelen fiches ofzo te vinden?

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan