MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het kan nog erger: Het Hoevelaken-topic doet al 14 maanden over 1 pagina :o
(en dat was ooit net zo'n druk en bloeiend topic als dit, met ruim 50 actieve leden, dus dat mag hier echt niet ook gaan gebeuren hoor! :( )

Dus: :W En ja, ik leef nog :Y
Ik heb 't alleen hartstikke druk als ZZP'er, wie had dat gedacht ;)
Gisteren vierde ik dat mijn bedrijf 1 jaar bestaat en ik heb gewoon een goed lopend bedrijf. Ben best wel trots op mezelf eigenlijk O-)
Gefeliciteerd

Ik ben het forummen verleerd!! ;(
:+ _O- :')

_O- :')

Maar wat goed dat het goed gaat! :Y Wel jammer dat je er niet bij kon zijn vandaag. :/
:^
 
Gisteren vierde ik dat mijn bedrijf 1 jaar bestaat en ik heb gewoon een goed lopend bedrijf. Ben best wel trots op mezelf eigenlijk O-)

*O* mooi dat het zo goed gaat en wat gaat de tijd snel.


Zelf gister nog even een kort ritje gedaan tussen de familie afspraakjes
door.
16iy51l.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd... al weer een jaar. Tijd vliegt.


Gisterenavond om half negen terug uit de Eifel.
Lekker lang weekend gehad in het kader van herfstvakantie.
Nog een 180 gemaakt met de auto en een echte Mc Gyver die het fixte.
Hij bestaat toch! Maar is blijkbaar duits. :P

Was wel even schrikken voor de kleine man en gelukkig is het allemaal goed afgelopen.
 
Badkamer winkel wilde graag verkopen of zo, onder voorbehoud van de financiering en op afroep een badkamer besteld waarbij we kosteloos mogen annuleren als het bouw depot toch niet zou lukken :X *O*
 
Glashard die Wilco... '(Dus jij bent hier de oorzaak van... :o
Hahahaha... Had geeneens in de gaten dat er leden uit waren gegooid... Tsja, ben zelf niet super actief meer hier omdat ik meeste leden via een korter lijntje kan bereiken maar lees wel tussen alle afleiding de motor gerelateerde dingen hier mee :Y

Als de inbreng 1 post per deeltje is om in de OP te mogen blijven gaat er denk ik iets mis :P ;)
 
_O-

of is daadwerkelijk meerijden nog belangrijker O-) ?

dat is me al een tijdje minder goed gelukt :')
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor, niet actief is risico eruit gezet te worden. Lijkt me niks mis mee...
 
Hahahaha... Had geeneens in de gaten dat er leden uit waren gegooid... Tsja, ben zelf niet super actief meer hier omdat ik meeste leden via een korter lijntje kan bereiken maar lees wel tussen alle afleiding de motor gerelateerde dingen hier mee :Y

Als de inbreng 1 post per deeltje is om in de OP te mogen blijven gaat er denk ik iets mis :P ;)
Er gaat niks mis, prio's verschuiven nou eenmaal... ;)

Zo af en toe dwaal ik nog wel eens langes. Dat komt nu ook omdat ik dankzij een knieblessure wat minder rij en sleutel.

Groot gelijk dat de bezem er weer 'ns doorheen is gehaald...
 
Yeah ik sta er nog tussen _O-

1jaar al weer. Gefeliciteerd Anita :t

Dagen worden al weer flink kort dus zal er automatisch wat meer op de laptop gekeken worden 8-)












Ik wil weer zomer B|
 
Tja, af en toe vind ik die OP ook wel lastig en meestal ben ik wel blij als we op pagina 2 zitten. O-)

Die lijst met verjaardagen is ook zoiets.... :o
 
Als mee rijden met ritjes n pre is dan kan je mij er wel uit gooien, dat gaat voorlopig niet gebeuren helaas :P


Mooi aanhangertje, tof achter de GS ofzo :Y
 
Voor de rijder die aan bagagerollen en koffers niet meer genoeg heeft Klik

Wie weet voor Detox en F&S beestjes er in en gaan :Y
Als het zo moet, dan heb ik nog een Wolvo voor de deur. Daar hang ik dan wel een aanhanger achter met motoren erop.
Als mee rijden met ritjes n pre is dan kan je mij er wel uit gooien, dat gaat voorlopig niet gebeuren helaas :P
Oké Corfreek, daar komt ie...........
7bc156b09177ab9759cd459def80beffcb852da.gif






:+
 
Avond :W

Dus: :W En ja, ik leef nog :Y
Ik heb 't alleen hartstikke druk als ZZP'er, wie had dat gedacht ;)
Gisteren vierde ik dat mijn bedrijf 1 jaar bestaat en ik heb gewoon een goed lopend bedrijf. Ben best wel trots op mezelf eigenlijk O-)
Gefeliciteerd *O*

DF, Nieuwe badkamer *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan