KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

Beter: iemand tips voor me om wat gezapiger te rijden zonder hard gefrustreerd te raken?
 
Jawel, deze kopen: klik

Zonder gekheid: geen idee waar jij zoal gefrustreerd van raakt, maakt wss moet je het daar gaan zoeken. Praktisch komt gezapiger rijden erop neer dat je minder gas geeft en/of een lagere versnelling kiest (of juist een veel te hoge, maar dat vind de KTM niet zo leuk). Oftewel "immense zelfbeheersing" zoals je dat zelf noemt ;)
 
Laatst bewerkt:
full

full
 
:t

Heeft iemand hier gekozen voor MSR? Ik heb het zelf niet toegevoegd, omdat het me niet echt nodig lijkt. Bij echt verkeerd terugschakelen heb je altijd nog de slipkoppeling die blokkeren van het achterwiel voorkomt. MSR is misschien meer een luxe, automatisch beetje gas bij voor altijd vloeiend terugschakelen. Ervaringen?
 
:t

Heeft iemand hier gekozen voor MSR? Ik heb het zelf niet toegevoegd, omdat het me niet echt nodig lijkt. Bij echt verkeerd terugschakelen heb je altijd nog de slipkoppeling die blokkeren van het achterwiel voorkomt. MSR is misschien meer een luxe, automatisch beetje gas bij voor altijd vloeiend terugschakelen. Ervaringen?
Wel fijn op het circuit denk ik, maar lijkt me niet echt een gemis. Heb het er ook niet bij besteld.
 
zo vanmiddag lekker ff klein blokje om gedaan.
was al ff terug maar wel weer lekker.
laat het seizoen maar beginnen (jammer genoeg wordt het weekend nix).
 
:t

Heeft iemand hier gekozen voor MSR? Ik heb het zelf niet toegevoegd, omdat het me niet echt nodig lijkt. Bij echt verkeerd terugschakelen heb je altijd nog de slipkoppeling die blokkeren van het achterwiel voorkomt. MSR is misschien meer een luxe, automatisch beetje gas bij voor altijd vloeiend terugschakelen. Ervaringen?
Ik heb destijds bij mn eerste ducati gratis polsMSR bijgekregen. Eigenlijk al zo handig, gewoon overgezet op de ktm.
 
Laatst bewerkt:
PolsMSR kreeg ik er ook gratis bij. Ach, werkt ook heel verfijnd.

Misschien is KTM MSR inderdaad vooral handig op het circuit.
Er zit ook al standaard een slipper clutch op, dus dat helpt al best veel. MSR zal ik niet missen.

Bovendien vind ik zo'n beetje blokkerend achterwiel af en toe juist wel cool :P
 
Hier in de buurt van Nijmegen hadden ze vrijdagavond ook weer gestrooid :/

Moet komende 2,5 maand wel ff 1000 kilometer op de teller kunnen zetten, want begin juni ga ik naar de Alpen/Dolomieten :)
 
Hier in de buurt van Nijmegen hadden ze vrijdagavond ook weer gestrooid :/

Moet komende 2,5 maand wel ff 1000 kilometer op de teller kunnen zetten, want begin juni ga ik naar de Alpen/Dolomieten :)
1000 km... je heb zojuist een GT gekocht... dan doe je dat toch gewoon in een dag of 1 à 2...? *D
 
1000 km... je heb zojuist een GT gekocht... dan doe je dat toch gewoon in een dag of 1 à 2...? *D
Ja, bij mooi weer wel :P

Met dit weer kijk ik liever motogp vanaf de bank in een warme huiskamer :+

Wie gaan er trouwens nog meer naar de TT Assen op 1 juli?
 
Terug
Bovenaan Onderaan