KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

We zitten nu in Hotel Gran Paradis in het Sella Ronda gebied, top hier. Alleen in de dorpen wel opletten met al die kloteflitsers, staan er echt veel hier.
 
We zitten nu in Hotel Gran Paradis in het Sella Ronda gebied, top hier. Alleen in de dorpen wel opletten met al die kloteflitsers, staan er echt veel hier.

Have fun!

Op sommige passen staan ook flitsers. De gehele Sella Ronde is eigenlijk te vermijden wegens te druk/toeristisch. Gelukkig keus genoeg daar en zijn er ook veel quasi verlaten wegen!
 
Have fun!

Op sommige passen staan ook flitsers. De gehele Sella Ronde is eigenlijk te vermijden wegens te druk/toeristisch. Gelukkig keus genoeg daar en zijn er ook veel quasi verlaten wegen!
Valt nu nog wel mee met de drukte, vooral als het geen weekend is. Maar we gaan vandaag naar de Stelvio :)

Heb trouwens Waze aanstaan, die geeft gelukkig alle flitsers weer. Heb alleen helaas geen audio in m'n helm dus heb er alsnog 1 of 2 gemist gisteren. Gelukkig reed ik niet zo hard.
 
Vandaag ontdekt dat in minstens 90% van die oranje flitskasten hier helemaal geen camera zit, zijn gewoon leeg, gelukkig _O-
Wel nog vol in de ABS gegaan voor ik denk een mobiele flitser, hoop dat die alleen van voren flitste, was moeilijk te zien.

Stelvio was een leuke uitdaging, maar de Gavia pas is veel mooier en leuker rijden :)

full
 
Hoop wel dat nu knappe banden er op heb
Dat uitbreken in de bochten houdt alleen maar op ;)
:+

Hahaha, ben je mij aan het stalken in het verkeerde topic ?

Enne, nee nog steeds de zelfde bandjes pas 3100Km moet maar wennen aan dat glijden bocht uit, het blijven toerbanden hè...

Maar was wel leuk toch.... doen wij volgende week wel ff over :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan