Het Ducati Monster topic *deel 43*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi,
De taartschep moet ik gaan verwijderen van mijn vrouw haar 696.
Iemand nog goede ideeen voor een verkorte kentekenplaat houder, ik ga de orginele knipperlichten overzetten is de bedoeling.

Misschien foto ervan ? ;) ;)
 
Laatst bewerkt:

Hoi Kees-Jan,

Bedankt voor je reactie, gave Duc heb je. Hoe is het zicht met de bar-end spiegels in vergelijking met normale spiegels?
 
Hallo,

Ik ben op zoek naar een koppeling voor een Ducati monster 900 van '94.
En eigenlijk ook meteen naar een tool om deze te vervangen.

Ik ben dus op zoek naar dit onderdeel:

zbeb-41c3a4413290a475274e620c9a5d6199.jpg


Alles is welkom, linkjes, wellichtjes en ja die heb ik! waarvan de laatste de voorkeur krijgt.

Wie o wie ?
 
Hoi Kees-Jan,

Bedankt voor je reactie, gave Duc heb je. Hoe is het zicht met de bar-end spiegels in vergelijking met normale spiegels?

Hallo Bart,

Bedankt voor je compliment. :)

Het zijn CE goedgekeurde spiegels en het zicht is vergelijkbaar met de standaard spiegels.
 
Laatst bewerkt:
Hallo daar!
Volgens mij lekt de pakking die tussen de kop en de riembehuizing zegmaar, van de verticale cilinder van mijn Monster. Tussen de kop en de behuizing it in ieder geval een flinke laag vet en binnen de behuizing niet. Zou dit ook de keerring kunnen zijn of zouden dan de riemen vol met olie zitten?
Groeten!
 
Het zijn CE goedgekeurde spiegels en het zicht is vergelijkbaar met de standaard spiegels.

Oké thanks, ik ga er nog even over tobben of ik voor bar end speigels of niet ga :)


Nog een vraag aan de Duc monster kenners hier:

Ik wil graag een kap/cover over m'n riem plaatsen (er zit momenteel niets op, 'huh?'). M'n Duc monster is een 750 met een 900cc blok: zijn de afmetingen van de kap hetzelfde bij deze twee modellen?

En hebben jullie een link/bedrijf/etc. in Nederland waar ik dit redelijk goedkoop kan bestellen? Of een betrouwbaar adres uit het buitenland.. Als voorbeeld: Belt Covers for Ducati monster 900 all Carbon Fiber / Carbon Fiberglass | eBay
 
Hallo daar!
Volgens mij lekt de pakking die tussen de kop en de riembehuizing zegmaar, van de verticale cilinder van mijn Monster. Tussen de kop en de behuizing it in ieder geval een flinke laag vet en binnen de behuizing niet. Zou dit ook de keerring kunnen zijn of zouden dan de riemen vol met olie zitten?
Groeten!

Vreemd dat het aan de binnen kant droog is ( dat hoort zo) , maar hoe komt dat vet aan de buitenkant
 
Ik heb er kortgeleden andere spiegels op gezet. Na jarenlang met Rizoma Reverse te hebben rondgereden, heb ik deze vervangen voor de Rizoma Class Retro. Hoofdreden: Zicht. De reverse retro zijn stylisch heel erg ok, maar eigenlijk zie je er niet zoveel door. En de Class Retro is voor je gevoel een ontbijtbord, zo groot. Ik zie alles weer, dat is toch wel praktisch.

Zoals je vroeg een foto van de voorkant. En voor het beeld heb ik ook een foto van de achterkant en een foto van de hele motor erbij gezet.


Fraaie spiegels. Ik zoek ook zoiets voor mijn Monster. Bij Motozoom kosten de Rizoma Class Retro € 129 (p.st?) en dan komen er nog uiteinden bij om ze op te monteren van 18,95 pst. Dat wordt dan behoorlijk kostbaar.

Waar heb jij ze vandaan? Quanta costa??
 
Fraaie spiegels. Ik zoek ook zoiets voor mijn Monster. Bij Motozoom kosten de Rizoma Class Retro € 129 (p.st?) en dan komen er nog uiteinden bij om ze op te monteren van 18,95 pst. Dat wordt dan behoorlijk kostbaar.

Waar heb jij ze vandaan? Quanta costa??

Ik had eerst gekeken op G&G Shop (waar ook mijn uitlaten vandaan komen) maar daar kon ik ze niet vinden op de webshop. Toen heb ik ze bij mijn dealer (ScarpaMoto) besteld en de adviesprijs van €129 p/s betaald. Omdat ik al de Reverse Retro had, kon ik de bestaande uiteinden gebruiken. Het zijn geen goedkope spiegels, dat klopt.
 
Ik had eerst gekeken op G&G Shop (waar ook mijn uitlaten vandaan komen) maar daar kon ik ze niet vinden op de webshop. Toen heb ik ze bij mijn dealer (ScarpaMoto) besteld en de adviesprijs van €129 p/s betaald. Omdat ik al de Reverse Retro had, kon ik de bestaande uiteinden gebruiken. Het zijn geen goedkope spiegels, dat klopt.

Klopt, we hebben geen Rizoma in de webshop staan aangezien dat een tegenhanger is van CNC Racing, maar we kunnen uiteraard alle Rizoma leveren :Y
 
Ik had eerst gekeken op G&G Shop (waar ook mijn uitlaten vandaan komen) maar daar kon ik ze niet vinden op de webshop. Toen heb ik ze bij mijn dealer (ScarpaMoto) besteld en de adviesprijs van €129 p/s betaald. Omdat ik al de Reverse Retro had, kon ik de bestaande uiteinden gebruiken. Het zijn geen goedkope spiegels, dat klopt.


Thx Kees-Jan. Binnenkort jarig, dus weet al wat ik met de ontvangen pegels ga doen :P

Website van de G&G shop werkt niet lekker op mijn 'normale' PC, sla ik maar over. Is duidelijk gemaakt voor tablets.
 
Laatst bewerkt:
Thx Kees-Jan. Binnenkort jarig, dus weet al wat ik met de ontvangen pegels ga doen :P

Website van de G&G shop werkt niet lekker op mijn 'normale' PC, sla ik maar over. Is duidelijk gemaakt voor tablets.

Niet? Wat werkt er naar je smaak niet lekker aan? Hij is juist responsive, past zich aan je pc danwel tablet aan. Alle opbouwende kritiek is welkom :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan