Het grote Yamaha Diversion topic deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan toch maar een Opel Astra resp. een Div 600, kun je tenminste op tijd vertrekken en, de wettelijke max snelheid aanhoudend, toch nog op tijd komen ;)

Voor de goede orde, bij mij had de Diversion dit imago absoluut niet. Ik kocht de eerste nieuw bij Jan Keessen Motoren voor 10500 gulden.

Komende van een afgetrapte XL600 was
de xj een droom..

VFR was een soort Ferrari voor mij.
Blij meegemaakt te hebben net als met een Africa Twin mee naar Marokko.

Juist na dit alles kan ik de xj 600/900/Diversions series waarderen. Gewoon lekker motorrijden voor weinig😁
 
Laatst bewerkt:
Voor de goede orde, bij mij had de Diversion dit imago absoluut niet. Ik kocht de eerste nieuw bij Jan Keessen Motoren voor 10500 gulden.

Komende van een afgetrapte XL600 was
de xj een droom..

VFR was een soort Ferrari voor mij.
Blij meegemaakt te hebben net als met een Africa Twin mee naar Marokko.

Juist na dit alles kan ik de xj 600/900/Diversions series waarderen. Gewoon lekker motorrijden voor weinig😁
Mee eens hoor, ik sloot alleen ff aan bij wat je eerder zei. Heb van mijn Div900 ook veel plezier gehad destijds - een fijne machine, niks mis mee. Maar het was, anders dan mijn DAF 44, geen publiekstrekker.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Aangezien de Div nu defintief weggaat, heb ik nog koffers en windschermen te koop. Het betreft een MRA windscherm met spoiler, superflip en 37 en 48 liter koffers.

Van de koffers heb ik reeds een advertentie: ≥ Yamaha Diversion XJ900S koffers 37 en 48 liter - Onderdelen | Yamaha - Marktplaats.nl

De motor staat nu ook te koop: ≥ Yamaha XJ900s 4KM 1999 met koffers - Motoren | Yamaha - Marktplaats.nl

Mocht er iemand interesse hebben, hoor ik het graag.

Ik zou graag wat foto's van de MRA ruit met superflip zien. Welke kleur heeft de ruit?
Alvast bedankt voor de moeite.
 
Laatst bewerkt:
Alvast voor as. Winter gekocht voor een paar tientjes. Was al bijna op weg naar de hoogovens ..Hebben we weer wat te prutsen in de donkere dagen.
full
 
Heb vandaag de Pilot Activ eronder gelegd, nu aan het balanceren. Welke druk gebruikt de mede Div bij deze achterband?
 
Aangezien de Div nu defintief weggaat, heb ik nog koffers en windschermen te koop. Het betreft een MRA windscherm met spoiler, superflip en 37 en 48 liter koffers.

Van de koffers heb ik reeds een advertentie: ≥ Yamaha Diversion XJ900S koffers 37 en 48 liter - Onderdelen | Yamaha - Marktplaats.nl

De motor staat nu ook te koop: ≥ Yamaha XJ900s 4KM 1999 met koffers - Motoren | Yamaha - Marktplaats.nl

Mocht er iemand interesse hebben, hoor ik het graag.

Ik zag net op de site van de Telegraaf, helemaal onderaan het volgende:

https://www.motor-forum.nl/media/1322145/full
 
Aangezien 1 van mijn spiegels een beetje lam is en dus zakt tijdens het rijden leek het mij een mooi moment om de tdm spiegels erop te zetten ( die rondere). Kunnen die zo overgezet worden ivm het schroefdraad?
Gr petet
 
Hoi luitjes,

Ik breek even bij jullie in...
Een maatje van mij is afgelopen weekend onderuit gegaan met zijn 1992 diversion 600. Hij mankeert zelf gelukkig niks maar de motor heeft wat kleine schades. Zo is het ruitje kapot, mist het kleine kapje op de kuip naast de ruit en is het stuur krom. Heeft iemand iets over van hetgeen mijn kameraad nodig heeft? Ik zou het dan graag horen, het liefst via pb met de vraagprijs erbij.
Bij voorbaat dank!

full
 
Hoi luitjes,

Ik breek even bij jullie in...
Een maatje van mij is afgelopen weekend onderuit gegaan met zijn 1992 diversion 600. Hij mankeert zelf gelukkig niks maar de motor heeft wat kleine schades. Zo is het ruitje kapot, mist het kleine kapje op de kuip naast de ruit en is het stuur krom. Heeft iemand iets over van hetgeen mijn kameraad nodig heeft? Ik zou het dan graag horen, het liefst via pb met de vraagprijs erbij.
Bij voorbaat dank!

[afbeelding]
Even op MP of Speurders er wordt tig spul aangeboden.
 
Hoi luitjes,

Ik breek even bij jullie in...
Een maatje van mij is afgelopen weekend onderuit gegaan met zijn 1992 diversion 600. Hij mankeert zelf gelukkig niks maar de motor heeft wat kleine schades. Zo is het ruitje kapot, mist het kleine kapje op de kuip naast de ruit en is het stuur krom. Heeft iemand iets over van hetgeen mijn kameraad nodig heeft? Ik zou het dan graag horen, het liefst via pb met de vraagprijs erbij.
Bij voorbaat dank!

[afbeelding]


Ruitje heb ik liggen mocht je interesse hebben, stuur mij ff je mobiele nummer dan maak ik een foto.
 
Nou nou, gister weer een malloot die de voorrangsweg op banjerde. Dat je me niet ziet, kan nog enigzins gebeuren maar deze malloot keek helemaal niet en ging midden op de weg rijden :(

Nu dacht ik, als ze me niet willen zien, dan zorg ik ervoor dat ze me horen!

Is hier per se een delkevic voor nodig?

En @Mr. R, zitten de DRL's er al op? Ben wel benieuwd eerlijk gezegd.
 
Nou nou, gister weer een malloot die de voorrangsweg op banjerde. Dat je me niet ziet, kan nog enigzins gebeuren maar deze malloot keek helemaal niet en ging midden op de weg rijden :(

Nu dacht ik, als ze me niet willen zien, dan zorg ik ervoor dat ze me horen!

Is hier per se een delkevic voor nodig?
Je kunt ook een Stebel Nautilus nemen. Die heeft het voordeel dat hij geen lawaai maakt op momenten dat je het niet nodig hebt.
 
Nou nou, gister weer een malloot die de voorrangsweg op banjerde. Dat je me niet ziet, kan nog enigzins gebeuren maar deze malloot keek helemaal niet en ging midden op de weg rijden :(

Nu dacht ik, als ze me niet willen zien, dan zorg ik ervoor dat ze me horen!

Is hier per se een delkevic voor nodig?

En @Mr. R, zitten de DRL's er al op? Ben wel benieuwd eerlijk gezegd.

Ja ze zitten erop! Drl geven veel licht!

Ik ben nog een setje over €15,- heb je ze op je deurmat liggen😉
 
Ja ze zitten erop! Drl geven veel licht!

Ik ben nog een setje over €15,- heb je ze op je deurmat liggen😉

Bedankt voor het aanbod maar ik ga denk ik een keertje een volledige overhaul doen wat betreft knippers en licht. Had laatst een H4 LED lamp geprobeerd in de koplamp maar het dimlicht was veel te zwak, geen idee waarom. Miss bij de LED Overhaul van wanneer ik weer zin heb. Toch bedankt!:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan